Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Z drugačnim imenom do prepoznavnosti

Volkswagen CC 2.0 TDI DSG 4motion

Avtor prispevka: Anže Jereb
Volkswagen je s svojim passatom CC pred leti kupcem ponudil nekaj, česar do takrat za dokaj sprejemljiv denar niso mogli dobiti. Štirivratnega kupeja, kot radi pravijo, ki je pravzaprav le štirivratna limuzina z malce bolj položno padajočim ostrešjem.
Z drugačnim imenom do prepoznavnosti
Foto: Matej Mitruševski
4. 1. 2013 ob 16:22
Komentarjev: 0
video test volkswagen CC 2.0 TDI DSG 4motion
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V podobni karoserijski obliki je do leta 2008 kupce prepričeval le dražji mercedes-benz CLS.

V zelo podobni karoserijski obliki je do tedaj kupce prepričeval le precej dražji mercedes-benz CLS. Zato je bil uspeh passata CC povsem pričakovan. Sedaj so ga rahlo prenovili in mu spremenili ime. Ni več passat CC, temveč le CC, s čimer želijo pokazati, da se avtomobil oddaljuje od svojega manj atraktivnega brata. A tehnika ostaja ista. Zunanji popravki so ga naredili malce bolj nastopaškega in elegantnega, predvsem pa je prenova zamenjala nekoliko kontroverzne zadnje luči z bolj umirjenimi. Tudi kromiran nos poudari prezenco.

Edina hiba avtomobila ostaja; pa le zato, ker je streha potegnjena precej nizko. Vstopanje in izstopanje je za višjerasle malce težje, to pa je tudi vse, kar se zamer tiče. Notranjost je prostorna in prestižna, z bogatejšo opremo in eleganco pa jo želijo postaviti višje proti premium-segmentu. Prav zato vas znotraj nič ne bo razočaralo, čeprav je armaturna plošča malce sterilna, je odlično izdelana, sedeži so udobni in prijetni, tudi zadaj bosta oba potnika deležna pravega udobja. Z opremo dobro založen testni CC je stal 47.000 evrov, a mu kaj dosti ne sploh ni manjkalo.

Vozne lastnosti CC-ja so bolj suverene kot pri passatu, bi se pa zlahka odpovedal nastavljivemu podvozju. CC (in običajen passat) se peljeta bolj suvereno ob doplačilnem in nenastavljivem športnem podvozju, nista pa bistveno trša ali neudobna. Pri takšnem nastavljanju podvozja na sport namreč otrdijo le blažilniki, občutek na volanu pa ni praktično nič boljši in kombinacija sploh ni tako uspešna, kot bi mislil. Temu se zlahka odpoveste, sploh, ker gre za nedivjaški tip avtomobila.

Priporočam pa šeststopenjski samodejni menjalnik DSG, ki limuzini takšnega kova pritiče pa še odličen je. Navdušeni boste tudi nad sistemom auto hold, ki na semaforju sam drži avtomobil na mestu, brez potrebe po prestavljanju v P. Če je včasih grdo cuknil ob speljevanju ali pa se že prej nenapovedano izključil, sedaj dela briljantno. Ena res odličnih stvari. Štirikolesni pogon pomeni, da je 130 kilovatov skoraj nujno potrebnih, da se tako velik avtomobil solidno premakne. Manj moči niti ne bi priporočil, zlasti v kombinaciji s štirikolesnim pogonom ne, se pa je potrebno zavedati, da takšna kombinacija zahteva vsaj sedem litrov goriva na sto kilometrov.

Lane assist spodbuja uporabo smernikov, ker CC sicer sam sledi črtam na cesti.

Še vedno se mi zdi nesmiselno, da tudi doplačilni radio nima reže za USB – ta je namreč na voljo le pri še dražjem avdiosistemu, izpostavljam pa lane assist, ki sam vrti volan in na avtocesti skrbi, da ne zapeljemo z voznega pasu. Sistem mi je zanimiv, a ne toliko zaradi pomoči, kot zaradi spodbujanja uporabe smernikov. Če jih ne boste vključili in boste pri prehitevanju zapeljali čez črto, boste kar težko zavrteli volan, ker ga bo CC zavrtel nazaj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen CC 2.0 TDI DSG 4motion
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1.750-2.500
menjalnik robotizirani, 6-stopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4802 x 1855 x 1417
medosna razdalja v mm 2711
prtljažnik v litrih 532
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1557 (393)
največja hitrost v km/h 220
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 29.027
cena testnega vozila v EUR 38.059
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 48.237

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |