Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Edini preživeli dinozaver

Nissan pathfinder 2.5 dCi 4x4 SE

Avtor prispevka: Anže Jereb
Še vedno se dobro spominjam prve uradne fotografije aktualne generacije nissana pathfinder. Postavljen je bil na vrhu zajetnega pobočja, z nosom in prvimi kolesi že na klančini, pripravljen, da se spusti v globine. Naklon klanca na sliki pa je bil takšen, da me je spreletel srh!
Edini preživeli dinozaver
Foto: Anže Jereb
27. 3. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

terenske zmogljivosti bodo prestrašile celo najpogumnejše
na avtocesti je pathfinder zelo udoben
tovornjaški zvok motorja povsem ustreza karakterju avtomobila
ogromen prtljažnik sprejme velike količine prtljage
motor je prožen in z lahkoto premika takšno gmoto
terenska zasnova ne pomeni nujno, da je notranjost plastična
notranjost je plastična
šesti in sedmi sedež sta zasilna
volan je preveč terensko posreden
v mestu se pathfinder počuti slabo
kleni terenec hitre vožnje ne mara
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (36 glasov)
video test nissan pathfinder 2.5 dCi 4x4 SE
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vedeti morate, da fotoaparat ali kamera precej omilita občutek za naklon. Pa tudi za hitrost. Zato se v videih, tudi naših, ne vidi, da smo se s terenskim avtomobilom vozili po zelo strmi podlagi. Kar pomeni, da je bil naklon na uradni fotografiji res velik. Hkrati pa si skoraj ne predstavljam bolj primernega avtomobila za takšno fotografijo. Pathfinder je eden zadnjih, če ne celo zadnji pravi kleni terenec. Če odmislim poltovornjake, ki so pravzaprav delovni stroji.

Tako kot so pred milijoni let izginili dinozavri, so do danes skorajda že izginili pravi kleni terenci, zamenjali pa so jih cestno uporabnejši in terensko bolj pomehkuženi cestni terenci oziroma SUV-ji. Pathfinder je eden zadnjih in to vam bo jasno takoj, ko ga boste prižgali in se odpeljali. Motor ima pri pospeševanju zvok tovornjaka, notranjost je robustna kot v patriji, volan pa zelo posreden in s hudičevo malo občutka o dogajanju pod vozilom. Če vas ne bo prepričal štirikolesni pogon s sredinsko zaporo, vas bo pa zagotovo reduktor in 23-centimetrska oddaljenost od tal. To je pravi tank. Na terenu vas zlepa ne bo razočaral, trdim celo, da boste prej napolnili lastne hlače, kot pa prepričali pathfinderja, da bo obupal. S pridihom modernosti boste vse to počeli v sicer robustni, a dokaj lični in bogato založeni notranjosti, med različnimi pogoni in vklopom reduktorja pa boste izbirali s preprostim vrtenjem stikala.

A dovolj o terenskih vragolijah, večino časa bo ta avtomobil preživel na urejenih cestah, zato poglejmo še tja. Kljub izrazito robustni zasnovi je pathfinder odličen potovalnik. Na avtocesti se boste mimogrede zalotili, da vozite prehitro, saj se motor po glasnem pospeševanju hitro umiri in je lepo tih, šum vetra ni preveč izrazit, podvozje pa je sila mehko in uglajeno. Uporabnost tega avtomobila je zato zelo velika, mučijo ga le mesta ali majhni parkirni prostori. Zato nakup vzvratne kamere močno priporočam pa čeprav pride v paketu z navigacijo in še nekaterimi dodatki ter stane kar 3.000 evrov. Oddahnili si boste že pri prvem parkiranju, verjemite. Navsezadnje je pathfinder bolj podoben tovornjaku in ne avtomobilu, ko se znajdemo na parkirišču nakupovalnega centra.

V tem avtomobilu se boste počutili kot v tanku, zato ni za tiste, ki v sebi skrivate nerešene komplekse!

Če se radi vozite hitro, potem to ni avtomobil za vas. Zaradi slabo komunikativnega in preveč posrednega krmilnega sistema, zaradi precejšnje mase (skoraj 2200 kilogramov), zaradi visokega težišča in mehkega vzmetenja ta avtomobil ni prav hiter. Je pa vseeno zabaven. Glede na zajetne zunanje dimenzije bi bilo logično pomisliti, da je tudi znotraj ogromno prostora. Sedežev je sedem, a zadnja dva potnika ne bosta dobro sedela, celo tisti na drugi sedežni klopi presenetljivo niso vzdihovali od ugodja, saj jim je pri kolenih prostora malce zmanjkalo. Oziroma niti ne zmanjkalo, le nad položajem sedenja so potarnali, ker jim ni bilo udobno. Je pa zato prtljažnik ob petih postavljenih sedežih enormen in tudi spredaj je prostora ogromno. Tudi sedi se odlično.

Pathfinder mi je bil od nekdaj všeč, a ga priporočam le tistim, ki se boste vsaj občasno, če že ne pogosto, odpravljali na huda brezpotja. Morda tudi zato, da si boste z njegovo pomočjo izbrali dobro izhodišče za nadaljnjo pot. Za kakšno hudo kolesarsko turo ali plezanje po hribih. Drugače ga je škoda pa še s ceno okoli 40.000 evrov sploh ni najcenejši in s porabo med devetimi in desetimi litri tudi ne najbolj varčen.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan pathfinder 2.5 dCi 4x4 SE
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2488
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2.000 
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4813 x 1848 x 1785
medosna razdalja v mm 2853
prtljažnik v litrih 515 (2091)
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2090 (790)
največja hitrost v km/h 186
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/7,2/8,5
poraba na testu v l/100 km 10,2
cena osnovnega vozila v EUR 35.490
cena testnega vozila v EUR 38.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.070

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
almo pravi:
Vlečni stroj ki bo vlekel vse ostale kao  SUV terence iz blata. Pa kakšen Pajero Patrol al pa Landcruser so še tega sposobni.
(pred 3 leti )
MzE2My0xMTMyMjM4MTAzMS0xLmpwZzEzNjUzNTM2MDY=.jpg
ford A pravi:
Fantje z uredništva volan. Avtomobili z šeatimi prestavami trošijo več goriva, kot tisti avtomobili,ki jih imajo samo pet. Previrite tehnične podatke.
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 11 meseci  |