Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Edini preživeli dinozaver

Nissan pathfinder 2.5 dCi 4x4 SE

Avtor prispevka: Anže Jereb
Še vedno se dobro spominjam prve uradne fotografije aktualne generacije nissana pathfinder. Postavljen je bil na vrhu zajetnega pobočja, z nosom in prvimi kolesi že na klančini, pripravljen, da se spusti v globine. Naklon klanca na sliki pa je bil takšen, da me je spreletel srh!
Edini preživeli dinozaver
Foto: Anže Jereb
27. 3. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

terenske zmogljivosti bodo prestrašile celo najpogumnejše
na avtocesti je pathfinder zelo udoben
tovornjaški zvok motorja povsem ustreza karakterju avtomobila
ogromen prtljažnik sprejme velike količine prtljage
motor je prožen in z lahkoto premika takšno gmoto
terenska zasnova ne pomeni nujno, da je notranjost plastična
notranjost je plastična
šesti in sedmi sedež sta zasilna
volan je preveč terensko posreden
v mestu se pathfinder počuti slabo
kleni terenec hitre vožnje ne mara
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (34 glasov)
video test nissan pathfinder 2.5 dCi 4x4 SE
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vedeti morate, da fotoaparat ali kamera precej omilita občutek za naklon. Pa tudi za hitrost. Zato se v videih, tudi naših, ne vidi, da smo se s terenskim avtomobilom vozili po zelo strmi podlagi. Kar pomeni, da je bil naklon na uradni fotografiji res velik. Hkrati pa si skoraj ne predstavljam bolj primernega avtomobila za takšno fotografijo. Pathfinder je eden zadnjih, če ne celo zadnji pravi kleni terenec. Če odmislim poltovornjake, ki so pravzaprav delovni stroji.

Tako kot so pred milijoni let izginili dinozavri, so do danes skorajda že izginili pravi kleni terenci, zamenjali pa so jih cestno uporabnejši in terensko bolj pomehkuženi cestni terenci oziroma SUV-ji. Pathfinder je eden zadnjih in to vam bo jasno takoj, ko ga boste prižgali in se odpeljali. Motor ima pri pospeševanju zvok tovornjaka, notranjost je robustna kot v patriji, volan pa zelo posreden in s hudičevo malo občutka o dogajanju pod vozilom. Če vas ne bo prepričal štirikolesni pogon s sredinsko zaporo, vas bo pa zagotovo reduktor in 23-centimetrska oddaljenost od tal. To je pravi tank. Na terenu vas zlepa ne bo razočaral, trdim celo, da boste prej napolnili lastne hlače, kot pa prepričali pathfinderja, da bo obupal. S pridihom modernosti boste vse to počeli v sicer robustni, a dokaj lični in bogato založeni notranjosti, med različnimi pogoni in vklopom reduktorja pa boste izbirali s preprostim vrtenjem stikala.

A dovolj o terenskih vragolijah, večino časa bo ta avtomobil preživel na urejenih cestah, zato poglejmo še tja. Kljub izrazito robustni zasnovi je pathfinder odličen potovalnik. Na avtocesti se boste mimogrede zalotili, da vozite prehitro, saj se motor po glasnem pospeševanju hitro umiri in je lepo tih, šum vetra ni preveč izrazit, podvozje pa je sila mehko in uglajeno. Uporabnost tega avtomobila je zato zelo velika, mučijo ga le mesta ali majhni parkirni prostori. Zato nakup vzvratne kamere močno priporočam pa čeprav pride v paketu z navigacijo in še nekaterimi dodatki ter stane kar 3.000 evrov. Oddahnili si boste že pri prvem parkiranju, verjemite. Navsezadnje je pathfinder bolj podoben tovornjaku in ne avtomobilu, ko se znajdemo na parkirišču nakupovalnega centra.

V tem avtomobilu se boste počutili kot v tanku, zato ni za tiste, ki v sebi skrivate nerešene komplekse!

Če se radi vozite hitro, potem to ni avtomobil za vas. Zaradi slabo komunikativnega in preveč posrednega krmilnega sistema, zaradi precejšnje mase (skoraj 2200 kilogramov), zaradi visokega težišča in mehkega vzmetenja ta avtomobil ni prav hiter. Je pa vseeno zabaven. Glede na zajetne zunanje dimenzije bi bilo logično pomisliti, da je tudi znotraj ogromno prostora. Sedežev je sedem, a zadnja dva potnika ne bosta dobro sedela, celo tisti na drugi sedežni klopi presenetljivo niso vzdihovali od ugodja, saj jim je pri kolenih prostora malce zmanjkalo. Oziroma niti ne zmanjkalo, le nad položajem sedenja so potarnali, ker jim ni bilo udobno. Je pa zato prtljažnik ob petih postavljenih sedežih enormen in tudi spredaj je prostora ogromno. Tudi sedi se odlično.

Pathfinder mi je bil od nekdaj všeč, a ga priporočam le tistim, ki se boste vsaj občasno, če že ne pogosto, odpravljali na huda brezpotja. Morda tudi zato, da si boste z njegovo pomočjo izbrali dobro izhodišče za nadaljnjo pot. Za kakšno hudo kolesarsko turo ali plezanje po hribih. Drugače ga je škoda pa še s ceno okoli 40.000 evrov sploh ni najcenejši in s porabo med devetimi in desetimi litri tudi ne najbolj varčen.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan pathfinder 2.5 dCi 4x4 SE
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2488
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2.000 
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4813 x 1848 x 1785
medosna razdalja v mm 2853
prtljažnik v litrih 515 (2091)
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2090 (790)
največja hitrost v km/h 186
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/7,2/8,5
poraba na testu v l/100 km 10,2
cena osnovnega vozila v EUR 35.490
cena testnega vozila v EUR 38.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.070

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
almo pravi:
Vlečni stroj ki bo vlekel vse ostale kao  SUV terence iz blata. Pa kakšen Pajero Patrol al pa Landcruser so še tega sposobni.
(pred 2 leti )
MzE2My0xMTMyMjM4MTAzMS0xLmpwZzEzNjUzNTM2MDY=.jpg
ford A pravi:
Fantje z uredništva volan. Avtomobili z šeatimi prestavami trošijo več goriva, kot tisti avtomobili,ki jih imajo samo pet. Previrite tehnične podatke.
(pred 4 leti )
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 8. 2017
Avgust 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21  mednarodna premiera - porsche driving experience
222324  domača premiera - ford fiesta
252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 410
renault clio 371
škoda octavia 345
dacia duster 294
opel corsa 232

Podatki veljajo za junij 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 39.032 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: deniscar
Obvestila
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 dnevi  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 tedni  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 tedni  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 1 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 1 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 1 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 2 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 2 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 2 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 2 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 2 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 3 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 4 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 5 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 5 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 5 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 5 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 6 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 7 meseci  |  Volan