Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Passat s piko na 'i'

Volkswagen passat alltrack 2.0 TDI DSG 4motion

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med proizvajalci avtomobilov se v teh časih bije hujši boj kot kdajkoli. Avtomobili postajajo vse boljši, vse več jih je, vsak model pa je na voljo v velikem številu različic. Za kupce je to seveda zelo dobro, ker tako lahko izbirajo med izjemno široko paleto, čeravno so od silne ponudbe že rahlo zmedeni.
Passat s piko na 'i'
Foto: Anže Jereb
5. 12. 2012 ob 20:59
Komentarjev: 3
video test volkswagen passat alltrack 2.0 TDI DSG 4motion
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prihod terensko naravnanega passata je bil zato pričakovan in logičen. V hiši namreč takšne avtomobile že imajo, pri Audiju v tem oziroma podobnem velikostnem razredu celo dva (A4 in A6 allroad quattro), pri Škodi pa ponujajo štirikolesno gnano octavio scout. Morda bolj kot vgradnja hišne tehnologije v drug model pa je k prihodu passata alltrack pripomogel prihod drugega tekmeca iz francoskih vrst, peugeota 508 RXH. In verjetno še katerega drugega.

Zato je tukaj passat alltrack, 17 centimetrov od tal oddaljeni karavanski passat, ki ponuja štirikolesni pogon. Ker takšen s 125-kilovatnim motorjem TDI stane vsaj 37.000 evrov, testni pa še skoraj deset več, je potrebno poskrbeti, da ga ne bomo na prvi slabi podlagi takoj uničevali. V ta namen ima okoli spodnjih robov zaščite, zaščiteno pa je tudi dno avtomobila, da ne bi kamenčki poškodovali delov podvozja. Alltrack ima tudi program off-road, ki poskrbi, da se po klancu navzdol sam zna prav počasi in previdno spuščati, brez pretiranega sodelovanja voznika, ki mora dejansko le vrteti volan. Deluje zelo dobro.

Da se razume, passat alltrack ni terenec, ker tudi ne rabi biti. Na ozkih brezpotjih bo hitro preokoren, njegova medosna razdalja bo prevelika in bo hitro s trebuhom podrsal na kakšnem pregibu, štirikolesnemu pogonu pa za terenske vragolije manjka zapora diferenciala. Tudi reduktorja ni. A to niso slabosti, saj ga boste kupci kvečjemu potrebovali le za lažji prevoz do svojega vikenda ali do plaže, ki nima najbolje urejenega dostopa. Več ne. Prav zato bo marsikomu dovolj že sprednji pogon in le večja oddaljenost od tal, zato je v ponudbi tudi takšen alltrack. S 103-kilovatnim motorjem in ceno okoli tridesetih tisočakov.

Zazdi se celo, da je Volkswagnu uspelo izdelati popoln avtomobil. Takšen passat je namreč izjemno prostoren, dovolj udoben, še malce robusten, znotraj bogato opremljen in lično izdelan, konec koncev pa tudi zadovoljivo zmogljiv. 125-kilovatni dizelski motor je namreč še ravno dovolj zmogljiv za premikanje tega avtomobila, porabi pa okoli sedem litrov.

Napak resda ni veliko, so pa. Notranjost testnega passata je prav neugledno škripala, kar je morda le hiba prav tega avtomobila, saj smo od Volkswagna vajeni boljše kakovosti. Tudi cena se nagiba proti premium segmentu pa čeprav je brez številnih dodatkov testnega avtomobila alltrack lahko dokaj ugoden. Recimo cenejši od peugeota 508 RXH. A so dodatki tako dobri, da jih težko pogrešaš. Denimo šeststopenjski samodejni menjalnik DSG, ki je res odličen in ga nadvse priporočam, če ne parkirate na kakšnem strmem klancu. Pa navigacija z velikim zaslonom in veliko panoramsko strešno okno. Seveda so tudi stvari, ki jih dejansko ne potrebujete, kot sta samodejni parkirni sistem in električno odpirajoča prtljažna vrata, ki jih odpremo lahko s ključem in na daljavo, zapremo pa ne. Tudi radarski tempomat bi sam zamenjal za povsem običajnega.

Pri Volkswagnu je passat alltrack torej nekakšen vmesni člen med običajnim passatom in tiguanom. Prostornejši in udobnejši od slednjega. Pa tudi bolj eleganten.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen passat alltrack 2.0 TDI DSG 4motion
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1.750-2.500
menjalnik robotizirani, 6-stopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4771 x 1820 x 1550
medosna razdalja v mm 2710
prtljažnik v litrih 588
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1725 (575)
največja hitrost v km/h 211
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,9/7,0/5,3
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 29.319
cena testnega vozila v EUR 37.557
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.527

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
90207705134525888.jpg
Anže Jereb pravi:
V primeru, da je avtomobil parkiran na strmem klancu, pri prestavljanju ročice iz položaja P (park) v D (drive) in R (vzvratno) prav nesramno poči. Dolgoročno to vsekakor ni dobro, voznik pa ne more narediti ničesar, da bi to izničil.
(pred 5 leti )
Ni slike
kukrkdu pravi:
"če ne parkirate na kakšnem strmem klancu"   zakaj je to pomembno?
(pred 5 leti )
Ni slike
kukrkdu pravi:
"če ne parkirate na kakšnem strmem klancu"
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |