Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ne cupra, cufa!

Seat leon 2.0 TSI cupra R

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med poplavo športnih malčkov se dokaj zadržano skriva tudi leon cupra R. Svojih mišic navzven ne kaže in le malokdo pomisli nanj, a povsem neupravičeno, saj gre za pravega atleta, ki vas s svojimi zmogljivostmi zna pošteno presenetiti.
Ne cupra, cufa!
Foto: Matej Mitruševski
27. 12. 2012 ob 9:53
Komentarjev: 0
video test seat leon 2.0 TSI cupra R
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kot rečeno, leon svojih mišic ne kaže, a ga je vseeno treba jemati resno pa čeprav gledate avtomobil, ki se poslavlja in ga bo vsak trenutek zamenjala nova generacija. Dejansko nima niti pravega imena, moral bi biti seat leon cufa. Tako hud je! Vsi tisti, ki bi želeli imeti športen avtomobil pa nočete, da bi se že na 100 metrov videlo, da se vozite v bombici, za vse vas je cufa. Ne v tej barvi, logično, v kakšni beli pa je avtomobil skoraj tak kot vsak navaden leon, le črnina spredaj in zadaj je drugačna.

Ampak ni navaden, s svojimi 195 kilovati moči je pravzaprav presenetljivo poseben. Pospešuje tako suvereno, da na utrjevanje vratu ne bo treba hoditi v fitnes. Cufa, saj pravim. In to ne kot pobezljan konj, ki ga je ves čas treba krotiti, navor se resda čuti na volanu, a so inženirji svoje delo opravili vrhunsko. Za toliko 'konjev' le na sprednjih kolesih je cufa presneto lahkotna tudi pri agresivnih pospeševanjih. Pa še zvok ima zanimiv, kot kakšen jezen bik.

Takšni hot hatchi, kot pravijo Angleži, so mi všeč, ker so lahko zelo hitri, obenem pa v njih lahko vozite tudi otroke in robo iz trgovine. So skratka zelo uporabni. In cufa je zaradi petih vrat in dokaj velikega prtljažnika, pa tudi zato, ker ni agresivno trda, dovolj uporabna, da se bo z njim vozila tudi vaša boljša polovica. Pa še le povprečno je žejna in nam je na testu porabila okoli enajst litrov na vsakih sto prevoženih kilometrov

Torej lahko test zaključim s tem, da je leon cufa odličen športnik. V bistvu ne. Notranjost je preveč dolgočasna, saj razen malce bolj športnih sedežev in napisa cupra ni prav nič drugačna od notranjosti v ostalih leonih. Glede na to, da po cestah tako ali tako ne moremo brezglavo noreti, dirkališč pa nimamo, se hočem v takšnem avtomobilu počutiti posebno tudi takrat, ko se vozim le 50 km/h. In tukaj se ne. Šele, ko se zares zapodite po cesti, vas bodo navduševali pospeški in v določeni meri tudi lega na cesti. Ni slaba, ne razumite me napak, avtomobil je kot prilepljen na cesto, ampak vseeno mi ob tem ne zaigra srce. Temu leonu manjka duša, vožnja je kot v playstationu. Perfektna, sterilna in germansko dodelana. Prav nič slogana auto emocion ne zaznavam.

Za lažjo odločitev še vprašanje, kako se cupra R obnese v primerjavi z ostalimi tekmeci. Hitra je skoraj toliko kot megane RS in le malce manj od focusa RS, a od obeh lahkotnejša in lažja za vsakodnevno življenje. Od brutalne in roke trgajoče mazde 3 MPS veliko spodobnejša in mnogo hitrejša od civica type-R. Pa čeprav je ravno slednji s svojim maničnim motorjem dejansko najbolj poseben in navdušujoč že takrat, ko se vozite lepo počasi.

A vseeno, cupra R je avtomobil mnogih talentov, za katerega pa je treba odšteti 30 tisočakov. In jih je vreden.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat leon 2.0 TSI cupra R
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1984
moč v kW (KM) pri vrt./min 195 (265) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 2.200 do 5.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4315 x 1768 x 1455
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 341
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1450 (495)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 6,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,7/6,6/8,1
poraba na testu v l/100 km 11,2
cena osnovnega vozila v EUR 12.990
cena testnega vozila v EUR 28.261
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.447

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.ufo
Obvestila
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 1 dnevi  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  |