Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Udobje enoprostornika, uporabnost kombija

Peugeot expert tepee L2 2.0 HDi business

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Ne glede na to, s kakšnim avtomobilom greste na pot, vedno boste našli toliko stvari za s sabo, da boste prtljažnik napolnili do skrajne meje. Jasno, več kot je ljudi, več je prtljage, če gredo z vami še žena, hči in njena prijateljica, pa morate imeti prostor za tri kozmetične kovčke in najmanj štiri naprave za urejanje las. S peugeotom expert tepee business teh težav ne boste imeli, saj ima tako ogromen prtljažnik, da bo poleg vse krame ostal prostor še za plato piva ali tri.
Udobje enoprostornika, uporabnost kombija
Foto: Anže Jereb
5. 11. 2012 ob 10:00
Komentarjev: 0
video test peugeot expert tepee 2.0 HDi business
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nas pa je s kupom opreme odpeljal na salon v Pariz in moram priznati, da se tako udobno še nismo pripeljali tja. Expert tepee je v bistvu potniška različica dostavnika expert, kar pa ne pomeni, da je na poteh manj udoben, čeprav v zadnji vrsti potnike zaradi specifičnega vzmetenja vseeno malo bolj trese kot sprednje. Takšen expert je tudi po merah nekaj posebnega; malo nižji od klasičnih kombijev, hkrati pa malo višji od enoprostornikov, kar je za marsikoga tudi prednost, če mora parkirati v kakšnih nizkih garažnih hišah in podobno. S svojo dolžino (5,13 metra) in širino skoraj 1,9 metra ponuja veliko prostora potnikom, ki je, odvisno od izvedenke, na voljo osmim ali devetim osebam. Naš je imel udobne sedeže za osem oseb, od dostavnika pa se navzven seveda razlikuje po velikih stranskih steklih in zadnjem delu. Pri paketu opreme business so zadnja stekla tudi zatemnjena, tako da imajo potniki nekaj več zasebnosti.

Notranjost je zelo prostorna in tudi največji boste brez težav iztegnili noge in se udobno pripeljali do cilja. Armaturna plošča je plastična, vendar pregledna, s tipičnimi 'pežojevskimi' gumbi in zaslončki. Polica pod stropom nudi kar nekaj kotičkov, kamor lahko spravite drobnarije, zato pa so odlagališča zelo nepraktična ob vozniku. Tega še vedno ne razumem, da tako prostorna vozila nimajo bolje urejenih predalčkov; pri expertu so ali premajhna ali pa takšne oblike, da vse leti iz njih, ko speljete. Moti tudi glasen ventilator prezračevanja, če imate radi tišino v kabini. Celo radijski sprejemnik je na jakosti 1 že preglasen za kakšnega občutljivega potnika. Potniki v 2. in 3. vrsti si lahko sami nastavijo prezračevanje s kontrolami nad svojimi glavami, kar je super, malo manj pa spet, da zvočna izolacija ni tako kvalitetna, da ne bi pri večjih (avtocestnih) hitrostih kar lepo poslušali piša vetra. Vseeno se zaradi oblike karoserije obnese veliko bolje kot večina kombijev. Razočarala nas je še izdelava na nekaterih mestih; oba desna stropna ročaja sta na primer odstopala, zunanji vzvratni ogledali pa se pri avtocestnih hitrostih ves čas treseta. Glede na namembnost vozila bi bil lahko spredaj še en 12-voltni priključek, ki bi skrbel za polnjenje mobilnega telefona poleg navigacije, zato pa še enega najdete v 3. vrsti.

Udobni sedeži in visoko sedenje skrbijo za sproščene dolge vožnje, pri čemer imajo voznik in potniki lep pregled nad okolico. 2,0-litrski dizelski motor, ki proizvede 120 kW, je zelo spodoben in se krasno poda slabi dve toni težkemu vozilu. Kar suvereno se premakne tako z mesta kot potem vzdržuje velike avtocestne hitrosti, še malo bolj pa bi se verjetno z ročnim menjalnikom, ker je samodejni, s katerem je bil opremljen testni, zelo počasen, ima pa možnost ročnega prestavljanja, kar sploh pri prehitevanju pride zelo prav. Vendar je po drugi strani udobje s tem bistveno boljše, zato bi tudi sam vedno izbral avtomatiko. In povrhu vsega expert v tej konfiguraciji na naši poti do Pariza sploh ni bil preveč požrešen; porabil je 7,7 litra na 100 prevoženih kilometrov. In cena? Nižja od kakšnih prestižnih enoprostornikov, pri katerih nikoli ne bi dobili toliko prostora. Testni, s podaljšano medosno razdaljo, najboljšim nivojem opreme ter zmogljivim motorjem, stane 34.160 EUR. Za osnovni model s podaljšanim medosjem boste odšteli 6 tisočakov manj, najcenejši s kratko medosno razdaljo pa stane le še 24.310 EUR.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot expert tepee L2 2.0 HDi business
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5135 x 1895 x 1894
medosna razdalja v mm 3122
prtljažnik v litrih do 5600
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1919 (1052)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/6,1/6,8
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 24.310
cena testnega vozila v EUR 32.660
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.160

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 6. 2017
Junij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - kia rio
0304  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
05  domača premiera - renault koleos in captur
06  domača premiera - opel insignia grand sport
07  domača premiera - mazda CX-5
08  domača premiera - nissan micra
09  domača premiera - suzuki swift
1011  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1213  domača premiera - seat ibiza
141516  domača premiera - BMW electric now tour 2017
domača premiera - kia picanto
1718
19202122  domača premiera - opel crossland X
232425
2627  domača premiera -jaguar land rover experience
28  domača premiera - volkswagen arteon
29300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 424
volkswagen golf 333
škoda octavia 286
renault captur 253
volkswagen polo 199

Podatki veljajo za maj 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 31.477 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Jureos
Obvestila
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 2 tedni  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 2 tedni  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 tedni  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 1 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 2 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 3 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 4 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 5 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 6 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 8 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 8 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 9 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 9 meseci  |  Iztok Krajnc