{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Udobje enoprostornika, uporabnost kombija

Peugeot expert tepee L2 2.0 HDi business

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Ne glede na to, s kakšnim avtomobilom greste na pot, vedno boste našli toliko stvari za s sabo, da boste prtljažnik napolnili do skrajne meje. Jasno, več kot je ljudi, več je prtljage, če gredo z vami še žena, hči in njena prijateljica, pa morate imeti prostor za tri kozmetične kovčke in najmanj štiri naprave za urejanje las. S peugeotom expert tepee business teh težav ne boste imeli, saj ima tako ogromen prtljažnik, da bo poleg vse krame ostal prostor še za plato piva ali tri.
Udobje enoprostornika, uporabnost kombija
Foto: Anže Jereb
5. 11. 2012 ob 10:00
Komentarjev: 0
video test peugeot expert tepee 2.0 HDi business
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nas pa je s kupom opreme odpeljal na salon v Pariz in moram priznati, da se tako udobno še nismo pripeljali tja. Expert tepee je v bistvu potniška različica dostavnika expert, kar pa ne pomeni, da je na poteh manj udoben, čeprav v zadnji vrsti potnike zaradi specifičnega vzmetenja vseeno malo bolj trese kot sprednje. Takšen expert je tudi po merah nekaj posebnega; malo nižji od klasičnih kombijev, hkrati pa malo višji od enoprostornikov, kar je za marsikoga tudi prednost, če mora parkirati v kakšnih nizkih garažnih hišah in podobno. S svojo dolžino (5,13 metra) in širino skoraj 1,9 metra ponuja veliko prostora potnikom, ki je, odvisno od izvedenke, na voljo osmim ali devetim osebam. Naš je imel udobne sedeže za osem oseb, od dostavnika pa se navzven seveda razlikuje po velikih stranskih steklih in zadnjem delu. Pri paketu opreme business so zadnja stekla tudi zatemnjena, tako da imajo potniki nekaj več zasebnosti.

Notranjost je zelo prostorna in tudi največji boste brez težav iztegnili noge in se udobno pripeljali do cilja. Armaturna plošča je plastična, vendar pregledna, s tipičnimi 'pežojevskimi' gumbi in zaslončki. Polica pod stropom nudi kar nekaj kotičkov, kamor lahko spravite drobnarije, zato pa so odlagališča zelo nepraktična ob vozniku. Tega še vedno ne razumem, da tako prostorna vozila nimajo bolje urejenih predalčkov; pri expertu so ali premajhna ali pa takšne oblike, da vse leti iz njih, ko speljete. Moti tudi glasen ventilator prezračevanja, če imate radi tišino v kabini. Celo radijski sprejemnik je na jakosti 1 že preglasen za kakšnega občutljivega potnika. Potniki v 2. in 3. vrsti si lahko sami nastavijo prezračevanje s kontrolami nad svojimi glavami, kar je super, malo manj pa spet, da zvočna izolacija ni tako kvalitetna, da ne bi pri večjih (avtocestnih) hitrostih kar lepo poslušali piša vetra. Vseeno se zaradi oblike karoserije obnese veliko bolje kot večina kombijev. Razočarala nas je še izdelava na nekaterih mestih; oba desna stropna ročaja sta na primer odstopala, zunanji vzvratni ogledali pa se pri avtocestnih hitrostih ves čas treseta. Glede na namembnost vozila bi bil lahko spredaj še en 12-voltni priključek, ki bi skrbel za polnjenje mobilnega telefona poleg navigacije, zato pa še enega najdete v 3. vrsti.

Udobni sedeži in visoko sedenje skrbijo za sproščene dolge vožnje, pri čemer imajo voznik in potniki lep pregled nad okolico. 2,0-litrski dizelski motor, ki proizvede 120 kW, je zelo spodoben in se krasno poda slabi dve toni težkemu vozilu. Kar suvereno se premakne tako z mesta kot potem vzdržuje velike avtocestne hitrosti, še malo bolj pa bi se verjetno z ročnim menjalnikom, ker je samodejni, s katerem je bil opremljen testni, zelo počasen, ima pa možnost ročnega prestavljanja, kar sploh pri prehitevanju pride zelo prav. Vendar je po drugi strani udobje s tem bistveno boljše, zato bi tudi sam vedno izbral avtomatiko. In povrhu vsega expert v tej konfiguraciji na naši poti do Pariza sploh ni bil preveč požrešen; porabil je 7,7 litra na 100 prevoženih kilometrov. In cena? Nižja od kakšnih prestižnih enoprostornikov, pri katerih nikoli ne bi dobili toliko prostora. Testni, s podaljšano medosno razdaljo, najboljšim nivojem opreme ter zmogljivim motorjem, stane 34.160 EUR. Za osnovni model s podaljšanim medosjem boste odšteli 6 tisočakov manj, najcenejši s kratko medosno razdaljo pa stane le še 24.310 EUR.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot expert tepee L2 2.0 HDi business
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5135 x 1895 x 1894
medosna razdalja v mm 3122
prtljažnik v litrih do 5600
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1919 (1052)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/6,1/6,8
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 24.310
cena testnega vozila v EUR 32.660
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.160

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 10 urami  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 14 urami  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 15 urami  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 16 urami  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |