{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pojem vsestranskosti

BMW 320d touring

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kupcev, ki so pripravljeni za karavana srednjega razreda odšteti petdeset tisoč evrov in več, pa ne vedo natančno, kaj jim je sploh pomembno, ni veliko.
Pojem vsestranskosti
Foto: Matej Mihinjač
5. 11. 2012 ob 15:51
Komentarjev: 0
video test BMW 320d touring & BMW 328i touring
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Trdim, da so pri tako zajetnem znesku prioritete in potrebe jasne, takšen znesek pa pri novi trojki lahko dosežete brez posebnega truda in brez posebej zmogljvega motorja. In verjamem, da vas na njej kaj dosti ne bo motilo. Seveda le pod pogojem, da vam je všeč že na pogled, saj je drugače niti ne boste dali v ožji izbor. V testu limuzinske trojke sem omenil, da je skoraj popolno družinsko vozilo, manjka mu le karavanski prtljažnik. Tokratna trojka ga ima, pod pokrovom pa je malce zmogljivejši dvolitrski dizelski agregat, saj ne gre za različico efficient dynamics. Smo pa istočasno imeli še enega karavana, takšnega z dvolitrskim turbobencinskim strojem. Kakšen je, si preberite v Matejevem testu, v spodnjih vrsticah pa nekaj več o dizelski različici.

O sami obliki ne bomo govoril kaj dosti, nekaterim je všeč, drugim ne, se pa navzven nikakor ne vidi, da gre za avtomobil, ki stane več kot petdeset tisočakov (z vso dodatno opremo). Paket sport in večja platišča, kakršne je imela rdeča limuzinska trojka, bi mu še kako dobro dela, a po drugi strani obstajate kupci, ki želite ostati diskretni in neopazni, zato je takšna kombinacija za vas kot naročena. Čeprav je aktualna generacije BMW-ja 3 prostornejša od prejšnje in karavanski prtljažnik ponuja več prostora celo od večine neposrednih tekmecev in čeprav je dovolj prostora tudi za potnike v drugi sedežni vrsti, prostornost ni primarna vrlina. Dinamičen karakter se kaže povsod, ne glede na agregat pod pokrovom. Perfekten in precej nizek položaj za volanom ostaja zaščitni znak, volan M je prijetno debel, sedeža spredaj udobna in bogato nastavljiva, z nastavljanjem bočne opore pa znata lepo objeti hrbet.

Ne glede na to, ali boste izbrali nastavljivo podvozje, je BMW serije 3 odlično vodljiv avtomobil. Lahko je precej hiter, predvsem pa vedno vliva veliko mero zaupanja, kar je dejansko še bolj pomembno. Nastavljivo vzmetenje bi vseeno priporočili, saj gre za kompleksno stvar, ki pozitivno vpliva na več elementov. V načinu eco pro je motor manj odziven, zato je poraba manjša. V načinu comfort je avtomobil neverjetno udoben, sport in sport plus pa poskrbita za konkretno mero dinamike. Takšen dizelski agregat seveda ni najboljši primer za poudarjanje živahnega karakterja, je pa več kot dovolj zmogljiv za hitrejšo vožnjo. Četudi ne postreže s takšno zvočno silhueto in zmogljivostmi kot 328i.

Lahko pa je odlična in varčna alternativa. Na poti do Münchna je porabil malo več kot pet litrov in pol na sto prevoženih kilometrov, pri čemer smo bili v avtomobilu trije in še kup krame za snemanje. In to brez posebnega truda pri varčevanju in z nekajkratnimi izpadi na nemških avtocestah brez omejitev hitrosti. Ob le dveh litrih prostornine ponudi 350 Nm navora, ta je lepo razporejen, zato je motor lepo prožen in obenem dovolj tih, da ne moti. Le pri najnižjih vrtljajih ga je včasih slišati več, kot bi želeli pri tolikšnem znesku.

Zakaj petdeset tisočakov, če je pa lahko tako motorizirana trojka bistveno cenejša? Enostavno, testna je bila dodobra oborožena z dodatno opremo, pri kateri pa bi imel praktično vse. Osemstopenjski samodejni menjalnik je vrhunski izdelek, ki prestavlja tako nežno in hitro, da ne vidim potrebe po ročnem. Navigacijski sistem prinese s seboj še velik zaslon, ki je nadvse uporaben pri brskanju po sistemu i-drive, nastavljivo podvozje pa prinaša avtomobilu vsaj dva različna karakterja. Je pa res, da bo avtomobil zelo suveren tudi brez njega. Hja, vozila premijskih znamk postanejo premium šele ob bogati dodatni opremi, posledično pa precej naraste tudi cena.

Odločitev naj ne bo težka. Če si lahko privoščite takšen znesek za avtomobil in ste se zagledali v trojko touring, nakup lahko le priporočim. A vztrajam pri izbiri drugega motorja. BMW 328i namreč ne bo bistveno bolj 'žejen', bo pa še bolj suveren pri zmogljivostih in lepše bo predel.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 320d touring
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.750 
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4624 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 495
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1565 (475)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 7,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/4,0/4,8
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 38.200
cena testnega vozila v EUR 38.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.392

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 9. 2018
September 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - toyota aygo
070809
1011  domača premiera - citroën berlingo
1213  domača premiera - volvo V60
141516
17  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
18  domača premiera - hyundai i20
19  domača premiera - honda CR-V
20  domača premiera - ford focus
212223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 60 minut
2425  domača premiera - peugeot rifter
2627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 426
renault clio 257
renault megane 170
volkswagen polo 164
volkswagen golf 153

Podatki veljajo za avgust 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 53.559 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpuc
Obvestila
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 tedni  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 tedni  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 tedni  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 1 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 4 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 6 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 6 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 6 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 6 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 6 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 10 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 11 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 11 meseci  |