Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zastarela svežina

Dacia sandero 1.5 dCi stepway

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Vse pogosteje imajo novi avtomobili ob prvem razkritju toliko novih sistemov, da jih avtomobilski proizvajalci že težko vgradijo v vozila. Pogosto se dogaja, da je celo premalo prostora za gumbe na armaturni plošči, če bi želeli vključiti vse. Ravno zato ob vstopu v dacio sandero stepway začutite in vidite svežino zaradi enostavnosti in praktičnosti.
Zastarela svežina
Foto: Matej Mitruševski
20. 11. 2012 ob 9:15
Komentarjev: 0
video test dacia sandero 1.5 dCi 90 stepway
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dacia sandero stepway se od brata sandero razlikuje le po okrasni plastiki, napisih stepway in barvah kljuk ter plastike vzvratnih ogledal. Zaradi vsega tega je avtomobil bolj opažen, prav tako pa je dvignjen za dva centimetra; skupna oddaljenost od tal je tako 16,5 centimetra. Serijsko je opremljen tudi s 16-palčnimi platišči iz lahke litine.

Jasno, da bo za marsikoga avtomobil preveč enostaven in zastarel, vendar vsi ne potrebujejo dragih ohlajenih sedežev z masažo, biksenonskih žarometov ter pozlačenih črk na zadku avtomobila, zato je za kupce z malo denarja, ki želijo nov avto, sandero stepway točno to, kar potrebujejo. Notranjost je takšna, kot smo je vajeni pri dacii – preprosta, robustna in trpežna, tako da se ne boste preveč vznemirjali, če bo kdo po njej polil kavo ali kakšno sladko pijačo, ker boste ostanke brez večjih težav in poškodb na plastiki pobrisali. Volanski mehanizem je kljub servu precej trd in morate volan pošteno držati v rokah, če želite sandera stepway obrniti na mestu, kljub vsemu pa ima ta model v poslavljanju tudi radijski sprejemnik, ki omogoča povezavo z vašim mobilnim telefonom za bolj varno telefoniranje med vožnjo. Ne manjka niti potovalni računalnik, ki meri porabo in koliko kilometrov še lahko prevozite z gorivom v rezervoarju. Sedeži niso najbolj udobni, prav tako nimajo ledvene ali bočne opore in boste skupaj s potniki v ovinkih lepo drseli po njih. Na zadnji klopi se bodo visoki zelo hitro počutili utesnjeno, čeprav glede na mere ni tako malo prostora, sploh v prtljažniku s prostornino 320 litrov, ki je nekako na pol obdan s tapetami. Predvsem nakladalni rob boste zelo hitro opraskali, ker je dokaj visok in zelo izpostavljen.

Pod pokrovom motorja prede preverjen Renaultov 1,5-litrski turbodizelski motor, ki proizvede 66 kW in je popolnoma dovolj za vsakodnevno prevažanje, saj avtomobil suvereno premika. Saj ga tudi mora, ker predstavlja vrh ponudbe, s čimer je ta model tudi najdražji med vsemi sanderi. Na testu je bila poraba dizla 5,5 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar sploh ni slab rezultat, ne pa tudi najboljši. Vsekakor velja razmisliti tudi o bencinskem, če se vozite na kratke razdalje, saj je z nekaj manj moči in dobra dva litra večjo porabo 1.740 EUR cenejši. Dizel namreč zelo dolgo rabi, da se ogreje.

Sandero stepway je seveda gnan samo na sprednji kolesni par, zaradi česar, jasno, ni namenjen terenski vožnji. Vseeno se ceste solidno drži in se predvsem ne ustraši kakšne slabše podlage, po kateri se zaradi večje oddaljenosti od tal brez sramu zapelje. Sicer zelo glasno, ker tudi podvozje ceni primerno ni dovolj izolirano, ampak kupci so v tem cenovnem rangu pripravljeni marsikaj odpustiti. Tudi hrup pri večjih hitrostih na avtocestah. Če razmišljate o nakupu sandera stepway, si verjetno lahko izborite še kakšen fin popust, ker bo na ceste kmalu zapeljal posodobljeni model. Kljub vsemu stane testni model z najboljšim paketom opreme in najzmogljivejšim motorjem ugodnih 11.430 EUR. Solidna cena za zastarel a dober avtomobil, ki vam bo služil točno tako, kot mora. In nič več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki dacia sandero 1.5 dCi 90 stepway
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4024 x 1753 x 1550
medosna razdalja v mm 2589
prtljažnik v litrih 320
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1114 (474)
največja hitrost v km/h 162
pospešek 0-100 km/h v s 13,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,6/5,0
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 6.900
cena testnega vozila v EUR 11.430
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 11.570

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.hr
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 8 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 8 meseci  |