{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zastarela svežina

Dacia sandero 1.5 dCi stepway

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Vse pogosteje imajo novi avtomobili ob prvem razkritju toliko novih sistemov, da jih avtomobilski proizvajalci že težko vgradijo v vozila. Pogosto se dogaja, da je celo premalo prostora za gumbe na armaturni plošči, če bi želeli vključiti vse. Ravno zato ob vstopu v dacio sandero stepway začutite in vidite svežino zaradi enostavnosti in praktičnosti.
Zastarela svežina
Foto: Matej Mitruševski
20. 11. 2012 ob 9:15
Komentarjev: 0
video test dacia sandero 1.5 dCi 90 stepway
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dacia sandero stepway se od brata sandero razlikuje le po okrasni plastiki, napisih stepway in barvah kljuk ter plastike vzvratnih ogledal. Zaradi vsega tega je avtomobil bolj opažen, prav tako pa je dvignjen za dva centimetra; skupna oddaljenost od tal je tako 16,5 centimetra. Serijsko je opremljen tudi s 16-palčnimi platišči iz lahke litine.

Jasno, da bo za marsikoga avtomobil preveč enostaven in zastarel, vendar vsi ne potrebujejo dragih ohlajenih sedežev z masažo, biksenonskih žarometov ter pozlačenih črk na zadku avtomobila, zato je za kupce z malo denarja, ki želijo nov avto, sandero stepway točno to, kar potrebujejo. Notranjost je takšna, kot smo je vajeni pri dacii – preprosta, robustna in trpežna, tako da se ne boste preveč vznemirjali, če bo kdo po njej polil kavo ali kakšno sladko pijačo, ker boste ostanke brez večjih težav in poškodb na plastiki pobrisali. Volanski mehanizem je kljub servu precej trd in morate volan pošteno držati v rokah, če želite sandera stepway obrniti na mestu, kljub vsemu pa ima ta model v poslavljanju tudi radijski sprejemnik, ki omogoča povezavo z vašim mobilnim telefonom za bolj varno telefoniranje med vožnjo. Ne manjka niti potovalni računalnik, ki meri porabo in koliko kilometrov še lahko prevozite z gorivom v rezervoarju. Sedeži niso najbolj udobni, prav tako nimajo ledvene ali bočne opore in boste skupaj s potniki v ovinkih lepo drseli po njih. Na zadnji klopi se bodo visoki zelo hitro počutili utesnjeno, čeprav glede na mere ni tako malo prostora, sploh v prtljažniku s prostornino 320 litrov, ki je nekako na pol obdan s tapetami. Predvsem nakladalni rob boste zelo hitro opraskali, ker je dokaj visok in zelo izpostavljen.

Pod pokrovom motorja prede preverjen Renaultov 1,5-litrski turbodizelski motor, ki proizvede 66 kW in je popolnoma dovolj za vsakodnevno prevažanje, saj avtomobil suvereno premika. Saj ga tudi mora, ker predstavlja vrh ponudbe, s čimer je ta model tudi najdražji med vsemi sanderi. Na testu je bila poraba dizla 5,5 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar sploh ni slab rezultat, ne pa tudi najboljši. Vsekakor velja razmisliti tudi o bencinskem, če se vozite na kratke razdalje, saj je z nekaj manj moči in dobra dva litra večjo porabo 1.740 EUR cenejši. Dizel namreč zelo dolgo rabi, da se ogreje.

Sandero stepway je seveda gnan samo na sprednji kolesni par, zaradi česar, jasno, ni namenjen terenski vožnji. Vseeno se ceste solidno drži in se predvsem ne ustraši kakšne slabše podlage, po kateri se zaradi večje oddaljenosti od tal brez sramu zapelje. Sicer zelo glasno, ker tudi podvozje ceni primerno ni dovolj izolirano, ampak kupci so v tem cenovnem rangu pripravljeni marsikaj odpustiti. Tudi hrup pri večjih hitrostih na avtocestah. Če razmišljate o nakupu sandera stepway, si verjetno lahko izborite še kakšen fin popust, ker bo na ceste kmalu zapeljal posodobljeni model. Kljub vsemu stane testni model z najboljšim paketom opreme in najzmogljivejšim motorjem ugodnih 11.430 EUR. Solidna cena za zastarel a dober avtomobil, ki vam bo služil točno tako, kot mora. In nič več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki dacia sandero 1.5 dCi 90 stepway
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4024 x 1753 x 1550
medosna razdalja v mm 2589
prtljažnik v litrih 320
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1114 (474)
največja hitrost v km/h 162
pospešek 0-100 km/h v s 13,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,6/5,0
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 6.900
cena testnega vozila v EUR 11.430
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 11.570

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 5 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">