Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zasilni SUV

Seat altea freetrack 2.0 TDI 4 style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Seat si je tako želel vstopiti na trg SUV-jev, da so za vmesni čas enega za silo naredili kar na osnovi altee XL. Za 4 centimetre je bolj oddaljen od tal, nekaj več je plastične zaščite karoserije, predvsem pa ima štirikolesni pogon, ki ves čas deluje samodejno in lahko do 50 odstotkov navora prenese še na zadnji kolesi.
Zasilni SUV
Foto: Matej Mitruševski
14. 11. 2012 ob 23:30
Komentarjev: 0
video test seat altea freetrack 2.0 TDI 4 style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na papirju se zdi avto popoln. Ima ogromno prostora, dovolj zmogljiv dvolitrski dizelski motor, ki porabi nekje med 7 in 8 litrov, ter zmožnost voziti se po slabših cestah. V praksi je pa tako kot vedno pri kompromisih. Po cesti je vožnja zelo trda, da se avto ne nagiba preveč, se pa zato dobro drži v ovinkih. Vodljivost in občutek na volanu, ki sta pri seatih vselej dobra, sta se prenesla še na freetrack. Seveda tudi ni terenec, ampak le za vožnjo po kakšni slabši ali spolzki cesti, je pa s svojim prostorom in obilico odlagalnih mest zelo praktičen in še vedno ne glomazno velik. Takšna altea namreč meri manj kot 4 metre in pol, kar je za marsikoga prednost, če je omejen s parkirnim prostorom. Ker je model zasnovan na enoprostorskem vozilu, je notranjost bistveno bolj prilagodljiva, kot smo je vajeni od klasičnih SUV-jev. Na primer 532-litrski prtljažnik, ki ga lahko zelo lepo povečamo v kar 1521 litrov velik in oglat prostor.

Še en kompromis je oblika, ki se zdi nekaterim nerodna, ker je v bistvu le dvignjena altea XL s plastičnimi okraski, spet drugim pa je všeč, ker je tako nenavadna. Je pa slednjih manj in Seat bo v prihodnosti skoraj gotovo predstavil še pravi SUV, ki bo bolj množično navduševal kupce tudi s svojo privlačno obliko. Takšen, kot je freetrack sedaj, pa po drugi strani sploh nima konkurence. Še cena se zdi s 26 tisoč evri za testni avtomobil čisto sprejemljiva. Seveda, na račun nekaterih materialov, kot so bolj ali manj cenena in trda plastika armaturne plošče in pomanjkanje nekaterih sodobnih varnostnih sistemov, recimo opozorilnika za zapuščanje voznega pasu ali vozila v mrtvem kotu, ali pa recimo samodejno zaviranje. Ampak vse to so dodatki, ki lahko bistveno podražijo avtomobil, altea freetrack pa k sreči ne razočara tam, kjer je najbolj pomembno, pri uporabnosti in voznosti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat altea freetrack 2,0 TDI 4 style
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4493 x 1788 x 1622
medosna razdalja v mm 2576
prtljažnik v litrih 532
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1615 (544)
največja hitrost v km/h 193
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,4/5,1/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 23.584
cena testnega vozila v EUR 23.584
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR x

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |