Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Preprosto

Mazda2 1,3 TE+

Avtor prispevka: Miha Dovč
Vsak avtomobilski proizvajalec ima v rokavu vsaj enega aduta, kako obdržati obstoječe uporabnike in tudi privabiti nove, saj vsak stremi k povečanju tržnega deleža. Mazda to počne s svojo preprostostjo, saj je mazda2 idealno vozilo za nezahtevne, predvsem uporabnice, čeprav ima vse, kar imajo veliki.
Preprosto
Foto: Matej Mitruševski
10. 5. 2011 ob 11:21
Komentarjev: 0
video test mazda2 1.3 TE plus
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če bi to mazdo2 primerjali s tisto, ki jo vozi aktualna miss universe, bi le redkokdo opazil razlike med njima. Tudi Japonci so se držali preverjenih tehnik pomlajevanja kot so nova maska avtomobila in nova svetila. Ker je generacija, ki jo novinka osvežuje, naredila tako velik preskok glede na svojo predhodnico (se spomnite mazde demio, ki je sicer navduševala z uporabnostjo, ne pa z obliko?), kakšnih bolj konkretnih prijemov 'faceliftinga' niti ni potrebovala. Z generacijo mazde2, ki je izgubila ostre robove in dobila bolj 'ženstveno' obliko, se je zgodil hvale in posnemanja vreden fenomen. Nova generacija 'dvojke' je bila namreč bistveno manjša in lažja glede na predhodnico.

Japonski avtomobili, predvsem iz manjših avtomobilskih razredov, vas ne bodo navdušili z izbranimi materiali, ampak toliko bolj s končno obdelavo. Ta plastika je trda, vendar so spoji natančni, minimalistično oblikovanje dovoljuje intuitivno upravljanje z vozilom. Zanjo ne rabite priročnika za upravljanje, le usedete se vanjo, obrnete ključ in odpeljete. Na žalost je novinka s prenovo izgubila znameniti 'kaslc', predal za rokavice za hitro praznjenje žepov. Če za Japonce velja stereotip o kopiranju vsega dobrega, kar prihaja iz drugih koncev sveta, stikalo za samodejni vklop luči še vedno ne deluje.

Pa vendar: kljub svoji enostavnosti ima vse, kar imajo veliki. Samodejno klimatsko napravo, električno pomični in zložljivi zunanji ogledali, senzor za dež, stabilizacijski sistem, električni pomik stekel, radio s komandami na volanu, potovalni računalnik in ogrevanje sedežev. Predvsem slednjega bodo dame v hladnih dneh nepopisno vesele, čeprav tako 'na prvo žogo' ni tako enostavno ugotoviti ali ima vaš avtomobil to funkcijo za zimsko razvajanje, saj sta stikali za vklop vozniškega in njemu desnega sedeža nerodno skriti na skrajna robova samih sedežev. S prenovo malčica postaja le petvratna kombilimuzina, čeprav glede na proporce ni niti najmanj družinsko vozilo. Mladi starši bodo zadnjega para vrat definitivno veseli zaradi lažjega dostopa do morebitnega otroškega sedeža na zadnji klopi. Prostorskih čudežev v prtljažniku glede na samo velikost vozila ne gre pričakovati. Mejni vrednosti sta 250 in 787 litrov.

Vsa vozila tega razreda ne navdušijo s svojo vodljivostjo, mazda2 pa zagotovo. V mestu in na parkiriščih je lahkotna in okretna, na ovinkih pa lepo vodljiva, čeprav prav v ničemer ne kaže svojega športnega karakterja. 1,3-litrski bencinski agregat z 62 kilovati ji je pisan na kožo. Dovolj živahen, da se zlahka spoprime tudi z avtocesto. S sedmimi litri je zmerno žejen, a boste zaradi le 35-litrske posode za gorivo reden gost točilnih servisov.

Ker mazda2 prihaja iz Japonske, je cena odvisna od razmerja med japonsko in evropsko valuto, dotično cenijo na kar 14.300 EUR. Za ta denar lahko marsikje dobite za razred večji in podobno motoriziran avtomobil. A ker je cena njena edina vredna zamera, še vedno trdim, da je to odličen avtomobil. V času zmeraj moderne tehnologije tudi avtomobili postajajo prav tako napredni in futuristični kot vse potrošne dobrine. A vseeno se tu pa tam najdejo vozila za preproste ljudi. In ti bodo znali ceniti mazdo2.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda2 1,3i TE+
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1349
moč v kW (KM) pri vrt./min 62 (84) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 121 pri 3500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3920 x 1695 x 1775
medosna razdalja v mm 2490
prtljažnik v litrih 250-787
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1035 (450)
največja hitrost v km/h 13,6
pospešek 0-100 km/h v s 172
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,3/5,1
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 10.890
cena testnega vozila v EUR 13.790
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.306

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |