Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Veliki mali brat

BMW X3 xDrive 20d

Avtor prispevka: Anže Jereb
To je nova generacija modela X3, ki je seveda bolj napredna v vseh pogledih, nabita s sodobno tehnologijo, oblikovana po vzoru večjega X5 in ostalih najnovejših modelov, ter nadvse privlačna in markantna. Je pa tudi večja. Daljša je za osem centimetrov, kar se pozna predvsem na zadnji klopi in v prtljažniku.
Veliki mali brat
Foto: Matej Mitruševski
9. 5. 2011 ob 11:27
Komentarjev: 0
video test BMW X3 20d
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Leta 1999 je BMW pokazal model X5 in nemudoma dokazal, da kupci za avtomobile, pri katerih so terenske lastnosti postavljene bolj ob stran in je glavno vodilo prinašanje luksuza, obstajajo. Pet let zatem so pokazali še manjšega X3, ki pa se je od prvega trenutka zdel le kot bleda senca večjega brata. Še vedno dober, a nikakor ne tako prestižen, tako poseben. Je pa vseeno nespremenjen zdržal pohvalno dolgo.

Saj veste, svet dandanes hiti kot še nikoli. TV-sprejemnik mora biti nov vsakih nekaj let in ne več vsakih dvajset let, če nimate skoraj vsako leto novega telefona, pa vas imajo lahko za čudaka. Tudi avtomobile menjamo pogosteje kot včasih, zato se modeli menjajo hitreje. Le redkokateri zdrži več kot pet let, tistih, ki bi zdržali osem let, kot je to uspelo BMW-ju X3, pa je zelo malo.

Ampak starostne gubice doletijo vsakogar, tudi Madonno in tudi BMW-ja X3. Zato je tu sedaj nova generacija, ki je seveda bolj napredna v vseh pogledih, nabita s sodobno tehnologijo, oblikovana po vzoru večjega X5 in ostalih najnovejših modelov, ter nadvse privlačna in markantna. Je pa tudi večja. Daljša je za osem centimetrov, kar se pozna predvsem na zadnji klopi in v prtljažniku.

Dolžinski prirastek je pravzaprav dovolj občuten, da potrebe po večjem avtomobilu sploh ne vidimo, saj vam ga tukaj zlepa ne bo zmanjkalo. Brez zadrege bo šlo tudi takrat, ko boste poslovne partnerje povabili na vožnjo do restavracije ali morda do igrišča za golf. Tudi zadaj je namreč udobje zagotovljeno. Večji model potrebujete le v primeru, da večja številka ob X-u, torej X5 namesto X3, pomeni, da imate več pod palcem. In bi to radi pokazali ostalim.

O voznikovem delovnem okolju posebej ni treba razglabljati, je takšno kot v vseh BMW-jih, se pravi perfektno. To pri BMW-ju res obvladajo, ker se voznik kar zlije z avtomobilom, vsi elementi so na pravih mestih, vse skupaj je tudi nadvse uporabno in pregledno. Nič načičkano, kar je v teh časih težava marsikaterega proizvajalca.

Posebej moram pohvaliti dve stvari. Prva je osemstopenjski samodejni menjalnik, ki se je izkazal že večkrat in svoje delo vrhunsko opravlja tudi tukaj. Je namreč izjemno hiter, prestavlja pa skoraj brezčutno. Pravzaprav le merilnik vrtljajev pokaže, da se je prestava ravnokar zamenjala. Druga zanimiva stvar, ki bi ji ob nakupu nedvomno dodal kljukico, pa so samodejno prilagodljivi žarometi. Ti znajo sami menjati snop dolgih in kratkih luči ter delujejo zelo dobro. Menim celo, da bi s takšnimi lučmi morali biti opremljeni vsi avtomobili.

Testni X3 je bil opremljen še z nastavljivim podvozjem, ki smo ga že spoznali pri nekaterih drugih modelih in precej spremeni delovanje blažilnikov, menjalnika in krmilnega mehanizma. A prav športen X3 ne bo nikoli. To je pravzaprav edina velika zamera, prejšnji X3 je bil bolj lahkoten za vožnjo, pred kratkim preizkušeni mercedes GLK pa tudi. Tukaj pa se povečane mere že precej občutijo in avtomobil kar ni na pričakovanem nivoju, ni tako vozniško orientiran kot predhodnik.

Prav nobene zamere pa si ne zasluži motor z dvema litroma prostornine. Je izredno zvezen in tih, spodobno zmogljiv pa tudi pije ne veliko, okoli osem litrov. Za tono in osemsto kilogramov zelo spodoben rezultat. Če bi bili malce razvajeni, bi dejali le, da njegov zvok ni tako prijeten kot zvok šestvaljnega trilitrskega dizla.

S tem motorjem je X3 vaš lahko za nekaj več kot 42.000 evrov, a ne bo takšen. K omenjenemu znesku prištejte še 26 tisočakov, pa boste dobili avtomobil, kakršnega gledate na fotografijah in v videu. Ja, spisek doplačljivih zadev je dolg in predvsem drag – navigacija vas bo olajšala za dobra dva tisočaka, platišča ravno tako, za ceno usnjenega oblazinjenja pa si lahko privoščite že odlično usnjeno sedežno garnituro.

A dokler obstajajo kupci, ki imajo dovolj denarja, da si takšne igrače privoščijo, je prav, da imajo izbiro.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X3 xDrive 20d
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 pri 1750-2750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4648 x 1881 x 1661
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1790 (500)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/5/5,6
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 42.700
cena testnega vozila v EUR 42.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 68.636

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |