Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Šik model

Peugeot 107 1,0 VTi urban move

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko je pred nekaj leti peugeot 107 zapeljal na ceste, ni imel veliko tekmecev. Predvsem pa noben od njih ni bil nekaj zares posebnega, zato je bilo povsem dovolj, da Peugeot ponudi majhen in praktičen avtomobil. Za vrhunski izdelek takrat ni bilo potrebe, je pa zato danes.
Šik model
Foto: Anže Jereb
20. 11. 2012 ob 22:25
Komentarjev: 1
video test citroën C1 1.0i tendance & peugeot 107 1.0 VTi urban move
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Segment malčkov namreč raste, kar pomeni, da jih imate kupci radi. Z vami se strinjam, saj za šviganje po mestnih ulicah res ne potrebujete velikega avtomobila in je dejansko najbolj pomembno to, da je avtomobil poceni ob nakupu, da ne porabi veliko in da je vzdrževanje poceni. Ob tem mora seveda ponuditi dovolj prostora za manjše nakupe in biti pregleden, da je vožnja po mestu enostavna. Več skoraj ni potrebno, ker gre itak za drugi ali tretji avtomobil pri hiši. S prihodom trojice up!, citigo in mii (slednjega še čakamo) so se razmere zaostrile, ker vsi omenjeni ob ugodni ceni ponujajo več od stosedmice. Leta razvoja se kajpak poznajo, zato ne čudi, da so bolje izdelani in ponujajo več opreme, se bolje peljejo in nasploh ponujajo boljši občutek. Je potem 107 iz vidika kupca sploh še zanimiv? Je, ampak zaradi nekaterih drugih stvari.

Ob zadnji prenovi je postal bolj simpatičen, predvsem pa so mu namenili kopico dodatkov, ki ga naredijo posebnega. In to je pri takšnih malčkih še kako pomembno, kar bo vsak čas dokazoval tudi dražji opel adam. Peugeot 107 je zato lahko tudi barvno atraktiven, s 'tatooji' na pločevini pa zelo šik. Prav takšen bo sicer primernejši za kakšno fino damico, ki bo z njim švigala po nakupih in naokoli prevažala prijateljice, za moške pa bo bolj primerna druga barva. A to je le en vidik, zakaj 107 ostaja zanimiv.

Drugega je težje opisati, ker ga ni mogoče videti. Avtomobil mora znati navdušiti, imeti mora zanimiv karakter. Ah, boste dejali nekateri, karakter ima lahko človek, ne pa avtomobil. Pa ne drži povsem, zato nekateri avtomobili enostavno v človeku vzbudijo določena čustva, spet drugi nobenega. Težko povem, zakaj mi je 107 že od nekdaj všeč. Njegov motor ni zmogljiv, oprema ni bogata, materiali pa ne navdušijo. A je avtomobil zanimiv, ker se v njem počutim posebno že pri 30 kilometrih na uro. Enostavno zabaven je.

Bencinski trivaljnik se mi zdi v tem segmentu boljša izbira od dizla, pri priganjanju se zadere kot kakšen bokserski motor, pri nizkih vrtljajih pa šarmira s posebnim tonom, ki ga novodobni trivaljniki ne ponujajo več. Pa ga pogrešam, čeprav je njihov tek bistveno mirnejši. Še vedno se mi zdi navdušujoče, da avtomobilček v tretji prestavi potegne do 150 km/h, v peti pa le deset kilometrov več. Če boste izbrali še samodejni menjalnik pa ob prestavljanju navzdol sam doda vmesni plin in je občutek res zanimiv. Kot bi vozil nekaj zelo hudega.

In to je tisto, kar marsikateremu boljšemu novincu manjka. Neresnost, ker v tem segmentu avtomobil pač ne sme biti preveč resen, sploh, če vsaj kolikor toliko obvlada nujne stvari. S petimi vrati je 107 dovolj praktičen in omogoča, da tudi potniki zadaj lahko enostavno zlezejo vanj in potem dejansko tudi dokaj udobno sedijo. Prtljažnik je sicer bolj podoben velikemu odlagalnemu prostoru, a za vsakdanje stvari bo dovolj, je pa avtomobil pregleden in lahkoten. No, so seveda tudi stvari, ki motijo. Takšen 107 stane preko enajst tisoč evrov, kar je odločno preveč, zlasti, ker je celo merilnik vrtljajev na seznamu dodatne opreme. Pa tudi zato, ker je tekmecev ob omenjeni ceni veliko, celo med razred večjimi vozili lahko najdemo kaj zanimivega. Moti tudi plastika na vrhu armaturne plošče, ki v sončnih dneh odseva v vetrobranskem steku tako močno, da voznik naprej komaj kaj vidi.

Strogo objektivno preračunavanje bo najbrž v ožji izbor postavilo katerega od tekmecev, se pa vseeno splača pogledati še peugeota 107. Ali, še bolje, se z njim zapeljati.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 107 1.0i urban move
vrsta motorja bencinski, 3-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 50 (68) pri 6.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 93 pri 3.600 
menjalnik ročni, petstopenjski 
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3430 x 1630 x 1470
medosna razdalja v mm 2340
prtljažnik v litrih 130
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 785 (395)
največja hitrost v km/h 157
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 7.690
cena testnega vozila v EUR 9.650
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 9.650

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Škoda citigo ali vw up sta od malčkov najboljša izbira. 
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 6. 2017
Junij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - kia rio
0304  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
05  domača premiera - renault koleos in captur
06  domača premiera - opel insignia grand sport
07  domača premiera - mazda CX-5
08  domača premiera - nissan micra
09  domača premiera - suzuki swift
1011  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1213  domača premiera - seat ibiza
141516  domača premiera - BMW electric now tour 2017
domača premiera - kia picanto
1718
19202122  domača premiera - opel crossland X
232425
2627  domača premiera -jaguar land rover experience
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 424
volkswagen golf 333
škoda octavia 286
renault captur 253
volkswagen polo 199

Podatki veljajo za maj 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 31.477 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Karl
Obvestila
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 2 tedni  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 2 tedni  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 tedni  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 tedni  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 tedni  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 1 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 2 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 3 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 4 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 5 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 6 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 8 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 8 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 9 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 9 meseci  |  Iztok Krajnc