{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Šik model

Peugeot 107 1,0 VTi urban move

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko je pred nekaj leti peugeot 107 zapeljal na ceste, ni imel veliko tekmecev. Predvsem pa noben od njih ni bil nekaj zares posebnega, zato je bilo povsem dovolj, da Peugeot ponudi majhen in praktičen avtomobil. Za vrhunski izdelek takrat ni bilo potrebe, je pa zato danes.
Šik model
Foto: Anže Jereb
20. 11. 2012 ob 22:25
Komentarjev: 1
video test citroën C1 1.0i tendance & peugeot 107 1.0 VTi urban move
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Segment malčkov namreč raste, kar pomeni, da jih imate kupci radi. Z vami se strinjam, saj za šviganje po mestnih ulicah res ne potrebujete velikega avtomobila in je dejansko najbolj pomembno to, da je avtomobil poceni ob nakupu, da ne porabi veliko in da je vzdrževanje poceni. Ob tem mora seveda ponuditi dovolj prostora za manjše nakupe in biti pregleden, da je vožnja po mestu enostavna. Več skoraj ni potrebno, ker gre itak za drugi ali tretji avtomobil pri hiši. S prihodom trojice up!, citigo in mii (slednjega še čakamo) so se razmere zaostrile, ker vsi omenjeni ob ugodni ceni ponujajo več od stosedmice. Leta razvoja se kajpak poznajo, zato ne čudi, da so bolje izdelani in ponujajo več opreme, se bolje peljejo in nasploh ponujajo boljši občutek. Je potem 107 iz vidika kupca sploh še zanimiv? Je, ampak zaradi nekaterih drugih stvari.

Ob zadnji prenovi je postal bolj simpatičen, predvsem pa so mu namenili kopico dodatkov, ki ga naredijo posebnega. In to je pri takšnih malčkih še kako pomembno, kar bo vsak čas dokazoval tudi dražji opel adam. Peugeot 107 je zato lahko tudi barvno atraktiven, s 'tatooji' na pločevini pa zelo šik. Prav takšen bo sicer primernejši za kakšno fino damico, ki bo z njim švigala po nakupih in naokoli prevažala prijateljice, za moške pa bo bolj primerna druga barva. A to je le en vidik, zakaj 107 ostaja zanimiv.

Drugega je težje opisati, ker ga ni mogoče videti. Avtomobil mora znati navdušiti, imeti mora zanimiv karakter. Ah, boste dejali nekateri, karakter ima lahko človek, ne pa avtomobil. Pa ne drži povsem, zato nekateri avtomobili enostavno v človeku vzbudijo določena čustva, spet drugi nobenega. Težko povem, zakaj mi je 107 že od nekdaj všeč. Njegov motor ni zmogljiv, oprema ni bogata, materiali pa ne navdušijo. A je avtomobil zanimiv, ker se v njem počutim posebno že pri 30 kilometrih na uro. Enostavno zabaven je.

Bencinski trivaljnik se mi zdi v tem segmentu boljša izbira od dizla, pri priganjanju se zadere kot kakšen bokserski motor, pri nizkih vrtljajih pa šarmira s posebnim tonom, ki ga novodobni trivaljniki ne ponujajo več. Pa ga pogrešam, čeprav je njihov tek bistveno mirnejši. Še vedno se mi zdi navdušujoče, da avtomobilček v tretji prestavi potegne do 150 km/h, v peti pa le deset kilometrov več. Če boste izbrali še samodejni menjalnik pa ob prestavljanju navzdol sam doda vmesni plin in je občutek res zanimiv. Kot bi vozil nekaj zelo hudega.

In to je tisto, kar marsikateremu boljšemu novincu manjka. Neresnost, ker v tem segmentu avtomobil pač ne sme biti preveč resen, sploh, če vsaj kolikor toliko obvlada nujne stvari. S petimi vrati je 107 dovolj praktičen in omogoča, da tudi potniki zadaj lahko enostavno zlezejo vanj in potem dejansko tudi dokaj udobno sedijo. Prtljažnik je sicer bolj podoben velikemu odlagalnemu prostoru, a za vsakdanje stvari bo dovolj, je pa avtomobil pregleden in lahkoten. No, so seveda tudi stvari, ki motijo. Takšen 107 stane preko enajst tisoč evrov, kar je odločno preveč, zlasti, ker je celo merilnik vrtljajev na seznamu dodatne opreme. Pa tudi zato, ker je tekmecev ob omenjeni ceni veliko, celo med razred večjimi vozili lahko najdemo kaj zanimivega. Moti tudi plastika na vrhu armaturne plošče, ki v sončnih dneh odseva v vetrobranskem steku tako močno, da voznik naprej komaj kaj vidi.

Strogo objektivno preračunavanje bo najbrž v ožji izbor postavilo katerega od tekmecev, se pa vseeno splača pogledati še peugeota 107. Ali, še bolje, se z njim zapeljati.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 107 1.0i urban move
vrsta motorja bencinski, 3-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 50 (68) pri 6.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 93 pri 3.600 
menjalnik ročni, petstopenjski 
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3430 x 1630 x 1470
medosna razdalja v mm 2340
prtljažnik v litrih 130
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 785 (395)
največja hitrost v km/h 157
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 7.690
cena testnega vozila v EUR 9.650
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 9.650

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Škoda citigo ali vw up sta od malčkov najboljša izbira. 
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 4 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 4 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |