Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mušica

Citroën C1 1.0i tendance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Citroën C1 je le eden od trojčkov, ki so pred leti pripeljali na mestne ulice in čeprav se od toyote aygo oblikovno malce razlikuje, je skoraj identičen peugeotu 107. Oba poganja enak motor, oba sta popolnoma enaka znotraj, z izjemo maske pa tudi zunaj. Po zadnji prenovi sta oba dobila led dnevne luči, ki ju naredijo še malce bolj moderna.
Mušica
Foto: Matej Mitruševski
22. 11. 2012 ob 19:38
Komentarjev: 0
video test citroën C1 1.0i tendance & peugeot 107 1.0 VTi urban move
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sicer pa so največje prednosti takšnega malčka relativno ugodna cena, majhni stroški vzdrževanja in majhna poraba goriva. Je zelo enostaven, zato je nadvse primeren za tiste voznike, ki jim avtomobil ne pomeni kaj dosti in se na bluetooth, vhode USB, aktivni tempomat in ostale reči ne spoznajo, omenjeni elementi pa so jim celo prej v breme kot korist. In morda je C1 zaradi tega tudi tako zanimiv, saj opravlja le tisto osnovno nalogo, ki jo mora avtomobil opravljati, in to počne zelo dobro. Kot tudi takšen peugeot 107.

Kratki previsi in velika stekla vse naokoli pomenijo, da je preglednost zelo dobra. Manevriranje po mestu je lahkotno, ker je obračalni krog majhen. Čeprav krmilni mehanizem nima funkcije city, ki bi ga naredila še lahkotnejšega, pa je obračanje volana vseeno mačji kašelj tudi za nežne roke brhkih gospodičen. Zmotiti vas znata dejansko le dve stvari, prva je odsotnost stikala za odpiranje sovoznikovega stekla na voznikovih vratih, druga pa odsev zgornjega dela armaturne plošče v vetrobranskem steklu, ko zunaj močno sveti sonce. Slednja težava je dejansko velika, saj pošteno zareže v varnost avtomobila, zato pravim, da se bodo morali inženirji včasih z avtomobili tudi zapeljati in jih ne le načrtovati. Na srečo so v mestih, kjer se C1 tudi najbolje počuti, stavbe precej visoke.

Motorček pod pokrovom je prav simpatičen, zvočno malce robat in prav zaradi tega poseben, ne porabi veliko – na testu 6,5 litra – je dovolj prožen in v primerjavi z majhnimi dizelskimi agregati precej bolj živahen v najnižjih vrtljajih. Z avtomobilom prava kombinacija. C1 se pelje solidno, dokler hitrosti ne presežejo 100 km/h, čeprav gre tudi 160. Po novem je serijski ESP, za klimo pa boste morali doplačati 750 evrov, tako da za spodobno varianto C1 pripravite vsaj 9 tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C1 1.0i tendance
vrsta motorja bencinski, 3-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 50 (68) pri 6.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 93 pri 3.600 
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3430 x 1630 x 1470
medosna razdalja v mm 2340
prtljažnik v litrih 130
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 785 (395)
največja hitrost v km/h 157
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 7.590
cena testnega vozila v EUR 8.240
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 8.240

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 8. 2017
Avgust 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21  mednarodna premiera - porsche driving experience
222324  domača premiera - ford fiesta
252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 410
renault clio 371
škoda octavia 345
dacia duster 294
opel corsa 232

Podatki veljajo za junij 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 39.032 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: deniscar
Obvestila
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 dnevi  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 tedni  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 tedni  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 1 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 1 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 1 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 2 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 2 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 2 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 2 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 2 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 3 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 4 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 5 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 5 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 5 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 5 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 6 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 7 meseci  |  Volan