Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mušica

Citroën C1 1.0i tendance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Citroën C1 je le eden od trojčkov, ki so pred leti pripeljali na mestne ulice in čeprav se od toyote aygo oblikovno malce razlikuje, je skoraj identičen peugeotu 107. Oba poganja enak motor, oba sta popolnoma enaka znotraj, z izjemo maske pa tudi zunaj. Po zadnji prenovi sta oba dobila led dnevne luči, ki ju naredijo še malce bolj moderna.
Mušica
Foto: Matej Mitruševski
22. 11. 2012 ob 19:38
Komentarjev: 0
video test citroën C1 1.0i tendance & peugeot 107 1.0 VTi urban move
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sicer pa so največje prednosti takšnega malčka relativno ugodna cena, majhni stroški vzdrževanja in majhna poraba goriva. Je zelo enostaven, zato je nadvse primeren za tiste voznike, ki jim avtomobil ne pomeni kaj dosti in se na bluetooth, vhode USB, aktivni tempomat in ostale reči ne spoznajo, omenjeni elementi pa so jim celo prej v breme kot korist. In morda je C1 zaradi tega tudi tako zanimiv, saj opravlja le tisto osnovno nalogo, ki jo mora avtomobil opravljati, in to počne zelo dobro. Kot tudi takšen peugeot 107.

Kratki previsi in velika stekla vse naokoli pomenijo, da je preglednost zelo dobra. Manevriranje po mestu je lahkotno, ker je obračalni krog majhen. Čeprav krmilni mehanizem nima funkcije city, ki bi ga naredila še lahkotnejšega, pa je obračanje volana vseeno mačji kašelj tudi za nežne roke brhkih gospodičen. Zmotiti vas znata dejansko le dve stvari, prva je odsotnost stikala za odpiranje sovoznikovega stekla na voznikovih vratih, druga pa odsev zgornjega dela armaturne plošče v vetrobranskem steklu, ko zunaj močno sveti sonce. Slednja težava je dejansko velika, saj pošteno zareže v varnost avtomobila, zato pravim, da se bodo morali inženirji včasih z avtomobili tudi zapeljati in jih ne le načrtovati. Na srečo so v mestih, kjer se C1 tudi najbolje počuti, stavbe precej visoke.

Motorček pod pokrovom je prav simpatičen, zvočno malce robat in prav zaradi tega poseben, ne porabi veliko – na testu 6,5 litra – je dovolj prožen in v primerjavi z majhnimi dizelskimi agregati precej bolj živahen v najnižjih vrtljajih. Z avtomobilom prava kombinacija. C1 se pelje solidno, dokler hitrosti ne presežejo 100 km/h, čeprav gre tudi 160. Po novem je serijski ESP, za klimo pa boste morali doplačati 750 evrov, tako da za spodobno varianto C1 pripravite vsaj 9 tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C1 1.0i tendance
vrsta motorja bencinski, 3-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 50 (68) pri 6.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 93 pri 3.600 
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3430 x 1630 x 1470
medosna razdalja v mm 2340
prtljažnik v litrih 130
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 785 (395)
največja hitrost v km/h 157
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 7.590
cena testnega vozila v EUR 8.240
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 8.240

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |