{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lepotec in zver

BMW M6

Avtor prispevka: Anže Jereb
Malce pobrskajte med našimi testi in našli boste teste treh BMW-jevih šestic. Preizkusili smo že vse motorne različice, razen tiste najbolj brutalne, ki tudi pogumnim zna srce potisniti vse do zadnjice. Oziroma, glede na surovost pospeškov, do hrbtenice. Zato vam tokrat predstavljam M6.
Lepotec in zver
Foto: Matej Mihinjač
25. 11. 2012 ob 0:30
Komentarjev: 0
video test BMW M5 & BMW M6 + BMW Welt
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Šestica je pri BMW-ju tista, ki ponuja največ elegance, poleg sedmice seveda, ampak tista je za umirjene direktorje. In čeprav so v tem modelu prav vsi motorji čisto dovolj zmogljivi in boste med najhitrejšimi, M6 predstavlja češnjo na vrhu torte. 159.000 evrov je dovolj za osnovnega M6 pa tudi za lepo novo hišo. Ampak kdor kupi ta stroj, ima doma itak milijonsko vilo.

Pustimo to, kako izgleda. Večini bo namreč všeč, sem ter tja pa bo kdo še vedno vihal nos. Meni osebno deluje bolj skladno od običajne šestice, ta nabita podoba ji paše. Bolj pomembne pa so zmogljivosti. Ne morem verjeti, kako noro pospešuje ta avtomobil, ob dveh tonah mase se vseeno premakne tako hitro, da se ti kar zavrti. Med snemanjem prispevka sva z Matejem našla okoli dva kilometra dolg odsek navadne ceste, brez hiš in s polji vse naokoli ter odlično preglednostjo. Ko sem se peljal mimo kamere in na hitro ošvrknil merilnik hitrosti, je bila prva cifra trimestne številke dvojka. Druga cifra je bila še precej večja. In to brez kakršnekoli drame, brez strašljivo hitrega dogajanja okoli mene in skoraj brez slehernega piša vetra. Neverjetno in pohvalno, a obenem tudi nevarno. Tako občutno skrivanje hitrosti je pravi magnet za radarje, saj si mimogrede prehiter.

Po ovinkih malo naprej bi se raje preganjal z manjšim M3, ampak tudi to je bilo noro. Moči sploh ne zmanjka, vsaka prestava je samo baaam, baaam in kar leti. Brez premora in s konkretnim sunkom v hrbet. Za dve toni težak avtomobil neverjetno lahkotno. Še malce pred podeželjem sva se peljala po avtocesti, kjer je na prostem odseku merilnik pokazal 280 km/h, preden sem zaradi bližajočega prometa nehal pospeševati. 

Pa bi šlo še več, ker očitno avtomobil ni imel blokade, hitrost pa se je zdela povsem normalna, kot bi se vozil 170. Kako hitro se dejansko pelješ, začutiš šele, ko se je potrebno ustaviti in imajo sicer zmogljive zavore (v velikosti zajetne pice) obilo dela, da te uspešno zaustavijo.

Stikali M1 in M2 na volanu ne pomenita, da je moči v osnovi manj, kot je bilo to pri prejšnji šestici, ampak si sami lahko nastavite, kar naj bi pomenili. M1 sem nastavil, da je bilo podvozje, motor in menjalnik na sport, M2 pa še stopnjo bolj agresivno, na sport plus. In obenem določil, naj bo sistem ESP popolnoma izklopljen. Bilo je suho, zjutraj sem vzel tabletko za pogum, kaj pa mi je drugega preostalo. Ne bom rekel, da je avtomobil na suhi cesti v tem načinu miren, moči je enostavno preveč, da bi zadnji dve gumi uspeli obdržati oprijem, a zaradi dolgega medosja zdrs ni tako nepredvidljiv in ga je dokaj lahko kontrolirati.

Najlepše pa je, da je M6 lahko res udoben in umirjen potovalnik, vsak dan namreč ne boste dirjali in je to še kako pomembno. Če ne boste razgreti, ampak se boste le želeli nekam peljati, bo noro udoben, notranjost pa kot iz pravljice. Vrhunsko izdelana, prostorna, pregledna in nadvse prijetna. Ob takšni ceni že mora biti, boste rekli, in se strinjam, a v tem avtomobilu tudi najbolj zahtevni ne boste našli stvari, ki bi vas motila. Vse skupaj je res dobro premišljeno.

Za konec vam povem še, kakšna je bila po dnevu grmenja poraba goriva. Potovalni računalnik je pokazal 15,4 litra na sto kilometrov, kar je pohvalno malo, glede na način vožnje. Pri normalni vožnji je enako motoriziran M5 porabil povprečno le enajst litrov. Ni veliko pa čeprav ob vseh stroških lastništva takšnega avtomobila poraba res ni bistvena. Kljub današnjim cenam goriv, ki so očitno zbezljale. Kot tudi M6, če se spozabite na stopalki za plin.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW M6
vrsta motorja turbobencinski, osemvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 4395
moč v kW (KM) pri vrt./min 412 (560) pri 6.000-7.000
največji navor v Nm pri vrt./min 680 od 1.500 do 5.750
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4894 x 1894 x 1369
medosna razdalja v mm 2851
prtljažnik v litrih 640
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1925 (500)
največja hitrost v km/h 250 (305)
pospešek 0-100 km/h v s 4,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 14.0/7,6/9,9
poraba na testu v l/100 km 15,4
cena osnovnega vozila v EUR 79.900
cena testnega vozila v EUR 158.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 187.542

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |