Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lepotec in zver

BMW M6

Avtor prispevka: Anže Jereb
Malce pobrskajte med našimi testi in našli boste teste treh BMW-jevih šestic. Preizkusili smo že vse motorne različice, razen tiste najbolj brutalne, ki tudi pogumnim zna srce potisniti vse do zadnjice. Oziroma, glede na surovost pospeškov, do hrbtenice. Zato vam tokrat predstavljam M6.
Lepotec in zver
Foto: Matej Mihinjač
25. 11. 2012 ob 0:30
Komentarjev: 0
video test BMW M5 & BMW M6 + BMW Welt
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Šestica je pri BMW-ju tista, ki ponuja največ elegance, poleg sedmice seveda, ampak tista je za umirjene direktorje. In čeprav so v tem modelu prav vsi motorji čisto dovolj zmogljivi in boste med najhitrejšimi, M6 predstavlja češnjo na vrhu torte. 159.000 evrov je dovolj za osnovnega M6 pa tudi za lepo novo hišo. Ampak kdor kupi ta stroj, ima doma itak milijonsko vilo.

Pustimo to, kako izgleda. Večini bo namreč všeč, sem ter tja pa bo kdo še vedno vihal nos. Meni osebno deluje bolj skladno od običajne šestice, ta nabita podoba ji paše. Bolj pomembne pa so zmogljivosti. Ne morem verjeti, kako noro pospešuje ta avtomobil, ob dveh tonah mase se vseeno premakne tako hitro, da se ti kar zavrti. Med snemanjem prispevka sva z Matejem našla okoli dva kilometra dolg odsek navadne ceste, brez hiš in s polji vse naokoli ter odlično preglednostjo. Ko sem se peljal mimo kamere in na hitro ošvrknil merilnik hitrosti, je bila prva cifra trimestne številke dvojka. Druga cifra je bila še precej večja. In to brez kakršnekoli drame, brez strašljivo hitrega dogajanja okoli mene in skoraj brez slehernega piša vetra. Neverjetno in pohvalno, a obenem tudi nevarno. Tako občutno skrivanje hitrosti je pravi magnet za radarje, saj si mimogrede prehiter.

Po ovinkih malo naprej bi se raje preganjal z manjšim M3, ampak tudi to je bilo noro. Moči sploh ne zmanjka, vsaka prestava je samo baaam, baaam in kar leti. Brez premora in s konkretnim sunkom v hrbet. Za dve toni težak avtomobil neverjetno lahkotno. Še malce pred podeželjem sva se peljala po avtocesti, kjer je na prostem odseku merilnik pokazal 280 km/h, preden sem zaradi bližajočega prometa nehal pospeševati. 

Pa bi šlo še več, ker očitno avtomobil ni imel blokade, hitrost pa se je zdela povsem normalna, kot bi se vozil 170. Kako hitro se dejansko pelješ, začutiš šele, ko se je potrebno ustaviti in imajo sicer zmogljive zavore (v velikosti zajetne pice) obilo dela, da te uspešno zaustavijo.

Stikali M1 in M2 na volanu ne pomenita, da je moči v osnovi manj, kot je bilo to pri prejšnji šestici, ampak si sami lahko nastavite, kar naj bi pomenili. M1 sem nastavil, da je bilo podvozje, motor in menjalnik na sport, M2 pa še stopnjo bolj agresivno, na sport plus. In obenem določil, naj bo sistem ESP popolnoma izklopljen. Bilo je suho, zjutraj sem vzel tabletko za pogum, kaj pa mi je drugega preostalo. Ne bom rekel, da je avtomobil na suhi cesti v tem načinu miren, moči je enostavno preveč, da bi zadnji dve gumi uspeli obdržati oprijem, a zaradi dolgega medosja zdrs ni tako nepredvidljiv in ga je dokaj lahko kontrolirati.

Najlepše pa je, da je M6 lahko res udoben in umirjen potovalnik, vsak dan namreč ne boste dirjali in je to še kako pomembno. Če ne boste razgreti, ampak se boste le želeli nekam peljati, bo noro udoben, notranjost pa kot iz pravljice. Vrhunsko izdelana, prostorna, pregledna in nadvse prijetna. Ob takšni ceni že mora biti, boste rekli, in se strinjam, a v tem avtomobilu tudi najbolj zahtevni ne boste našli stvari, ki bi vas motila. Vse skupaj je res dobro premišljeno.

Za konec vam povem še, kakšna je bila po dnevu grmenja poraba goriva. Potovalni računalnik je pokazal 15,4 litra na sto kilometrov, kar je pohvalno malo, glede na način vožnje. Pri normalni vožnji je enako motoriziran M5 porabil povprečno le enajst litrov. Ni veliko pa čeprav ob vseh stroških lastništva takšnega avtomobila poraba res ni bistvena. Kljub današnjim cenam goriv, ki so očitno zbezljale. Kot tudi M6, če se spozabite na stopalki za plin.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW M6
vrsta motorja turbobencinski, osemvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 4395
moč v kW (KM) pri vrt./min 412 (560) pri 6.000-7.000
največji navor v Nm pri vrt./min 680 od 1.500 do 5.750
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4894 x 1894 x 1369
medosna razdalja v mm 2851
prtljažnik v litrih 640
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1925 (500)
največja hitrost v km/h 250 (305)
pospešek 0-100 km/h v s 4,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 14.0/7,6/9,9
poraba na testu v l/100 km 15,4
cena osnovnega vozila v EUR 79.900
cena testnega vozila v EUR 158.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 187.542

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 6. 2017
Junij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - kia rio
0304  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
05  domača premiera - renault koleos in captur
06  domača premiera - opel insignia grand sport
07  domača premiera - mazda CX-5
08  domača premiera - nissan micra
09  domača premiera - suzuki swift
1011  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1213  domača premiera - seat ibiza
141516  domača premiera - BMW electric now tour 2017
domača premiera - kia picanto
1718
19202122  domača premiera - opel crossland X
232425
2627  domača premiera -jaguar land rover experience
28  domača premiera - volkswagen arteon
29300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 424
volkswagen golf 333
škoda octavia 286
renault captur 253
volkswagen polo 199

Podatki veljajo za maj 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 31.477 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Jureos
Obvestila
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 tedni  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 tedni  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 tedni  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 1 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 2 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 3 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 4 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 5 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 6 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 8 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 8 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 9 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 9 meseci  |  Iztok Krajnc