Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Presenečenje

Nissan X-trail 2,0 dCi LE

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ljudje običajno avtomobile kupujemo z očmi. Seveda so pomembne še ostale vrline, kot so cena, udobje, zmogljivosti in tako naprej. Če nam avtomobil ni simpatičen že na prvi pogled, pa z nakupom verjetno ne bo nič.
Presenečenje
Foto: Matej Mitruševski
28. 4. 2011 ob 11:59
Komentarjev: 0
video test nissan X-trail 2.0 dCi LE
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

X-trail je eden tistih posebnežev, pri katerih vam mora nekdo povedati, kako zelo dober je, ker vas k nakupu njegova zunanjost skoraj gotovo ne bo potegnila. A ima avtomobil toliko vrlin, da pri škatlasti podobi vseeno zamižite na eno oko in ga vzemite pod drobnogled. Ne bo vam žal. Zunaj je največ novega spredaj, kjer je sedaj drugačen odbijač, luči pa so dobile led diode, ki so v zadnjih letih sila popularne. Če mu pristojijo, presodite sami, je pa sprednji del zaradi njih vsekakor bolj sodobnega izgleda. Tudi zadek so malce spremenili, a bolj dobrodošle so spremembe znotraj.

Ena večjih hib X-traila je bila vedno utesnjenost na zadnji klopi. Zlasti pri kolenih je potnikom hitro zmanjkalo prostora, zato so sedaj sedeži tanjši, s čimer so ravno na tem delu dobili največ prostora, ki ga je sedaj dovolj. Pohvaliti velja še predale v dvojnem dnu prtljažnika, ki so se izkazali za zelo priročne, saj smo večino manjših kosov pospravili kar tja, ne pa v prtljažnik.

Čeprav je armaturna plošča iz bolj trde plastike in je povsem trdo robusten prtljažnik, ki tudi preveč drsi (oboje namiguje, da je X-trail neustrašen terenec), je nivo udobja neverjetno visok. Že dolgo nismo sedeli v tako udobnih foteljastih sedežih in tudi podvozje je sila mehko, zaradi česar grbin, kot so ležeči policaji, skoraj ne boste čutili. Po drugi strani pa vozne lastnosti niso nič kaj dosti slabše od tistih v SUV-jih. Nagibanja ni zelo veliko, pred vsakim zavojem pa vas tako ne bo oblil hladen pot.

Pravzaprav so vozne lastnosti celo boljše in to prvi trenutek, ko se pripeljemo na neurejeno podlago. Kjer športni terenci omagajo, X-trail zaradi odličnega pogona in elektronske zapore diferenciala samo skomigne z rameni in se odpelje naprej. Tudi stroboskopski luči na strešnih letvah pričata o tem, da je avtomobil pripravljen na izgubljanje v divjini. Luči sta nam všeč, nerodno postavljeno stikalo za njun vklop pa dokazuje, da sta namenjeni le za vožnjo po brezpotjih, kjer s snopom ne motimo mimovozečih. Še vedno pa to ni klen terenec v stilu kakšnega patrola, na kar vas opomni že hiter pogled pod vozilo, kjer posamezne komponente še zdaleč niso tako masivne kot pri pravih brezkompromisnih terenskih vozilih. Gre za razliko do navadnih SUV-jev, ki so danes tako popularni.

Tudi dvolitrski dizelski motor s 110 kW je nov v tem avtomobilu in sposojen pri Renaultu ter svoje delo opravlja odlično. X-trail je z njim v nosu živahen, motor je prožen, kombinacija moči in precej težkega avtomobila z obliko kocke pa niti ne jemlje davka pri porabi goriva. Le kak deciliter nad sedmimi litri se je le-ta gibala na testu, kar je pohvalen rezultat.

Ob vsem skupaj ne gre mimo nekaterih kritik. Zvočna izolacija je dokaj slaba, zato se zvoki iz zunanjosti precej prenašajo v notranjost, zlasti na avtocesti je pri 130 km/h piš vetra precej slišati. Tudi v najbogatejši opremi radio ne podpira formata mp3 (ima pa menjalnik za šest zgoščenk), že šibkejša stopnja ogrevanja sedeža pa vam bo hitro zažgala zadnjico. A napakam navkljub je za okoli 33.000 evrov X-trail zelo dober nakup.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan X-trail 2,0 dCi LE premium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4635 x 1790 x 1700
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 479
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1605 (565)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8/5,5/6,4
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 25.690
cena testnega vozila v EUR 33.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.040

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |