Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V skladu z izročilom

Citroën C4 e-HDi 110 tendance airdream

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Citroën je izbral zanimivo strategijo. Za množice bo sedaj ponujal modele, ki imajo na začetku imena črko C, za tiste, ki želijo nekaj posebnega, pa modele DS. No, DS4 pripelje malo kasneje, tole pa je čisto novi C4, bistveno bolj zadržan kot citroëni nekoč, ampak še vedno 'francosko poseben'.
V skladu z izročilom
Foto: Anže Jereb
21. 4. 2011 ob 12:08
Komentarjev: 0
video test citroën C4 e-HDi 110 tendance airdream
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V nekaterih barvah se zdi nova oblika kar preveč zadržana za znamko, ki je z vsakim modelom nekoč povzročila burne odzive. V takšni pa je maska kar prepričljiva in z velikim znakom lepo kaže, čigava je. Bok in napihnjen zadek sta bistveno manj prepoznavna in kažeta, da mora biti v novem C4 kar veliko uporabnega prostora.

In res ga je. Spredaj se sedi udobno, zdaj prav tako, zelo velik pa je glede na razred tudi prtljažni prostor, zato družinam ne bi smelo nič manjkati. V vratih je velik prostor za veliko plastenko, da res ne boste žejni na dolgih poteh, potem pa je tukaj še veliko prostorov, kamor odložite ali celo skrijete svoje drobnarije. Če je vgrajen še robotiziran menjalnik z mini-prestavno ročico, je pred njo res ogromen predal, ki sega praktično do dna vozila in lahko požre marsikakšno stvar, ki bi se sicer kotalila po kabini. Pa tudi izgled armaturke je prav prijeten, s sicer malo prevelikim volanskim obročem z ogromno gumbi na njem, hkrati pa opazno bolj kvalitetno izdelavo vsega pred sprednjima potnikoma.

Merilniki so kombinacija analognega in digitalnega, svetijo pa v rdeči barvi, ki zna ponoči hitro postati premočna, zato si jo lahko sproti nastavite, prav zaradi tega pa je dodan še gumb, ki izklopi večino zaslonov, tako da vidite le merilnik hitrosti in še par podatkov. Fina zadeva, je pa neprimerno, da je svetlejša od najtemnejše ročne nastavitve, tako da je verjetno sploh ne boste uporabljali.

Najbolj zanimiv del novega C4 pa so verjetno opozorilni zvoki, ki so takšni kot pred leti v mobilnih telefonih, večglasni. Ko se kakšnega naveličate, v meniju enostavno izberete novega in spet, po dveh minutah, ko imate tega dovolj, izberete drugega. Pa to velja le za pas. Spremeni se tudi zvok za odprta vrata, za luči, smerokaze... Verjetno pa boste na koncu vseeno pristali pri klasičnih. Pa naj še kdo reče, da Citroën ni poseben.

Tudi na cesti se pozna napredek, saj se avtomobil obnaša zelo suvereno. Sicer ima, kot zapisano, prevelik volanski obroč, na katerem pa je kar dober občutek. Podvozje je dovolj udobno za dolge poti in slabše ceste, hkrati pa C4 prav lepo in zelo predvidljivo sledi ovinkom. Na testnem so bile sicer v prvih zelo toplih pomladnih dneh nameščene še zimske gume, ki so bile enostavno premehke za dober oprijem, medtem ko samo podvozje zmore veliko več kot bo kupec C4 od njega zahteval, kar je le plus.

Različica e-HDi, ki naj bi bila najbolj varčna med vsemi, tovarna obljublja celo povprečno porabo 4,4 litra, je na testu porabila slabih 6 litrov na 100 kilometrov. Saj ni veliko, ampak konkurenca tu dosega precej boljše vrednosti. Ugašanje na semaforjih je sicer fina zadeva, sploh pri C4, kjer se to zgodi še preden se popolnoma ustavite in se zelo hitro zažene nazaj; skoraj polovico hitreje kot pri konkurenci. Včasih pa je prav nadležno, če stojite v koloni in pogosto speljujete, zato ga lahko tudi izklopite.

Žal v tej kombinaciji lahko dobite le robotizirani menjalnik, ki nikakor ne navduši. Prestavlja tako počasi, da boste včasih mislili, da je pozabil sploh prestaviti, če malo bolj konkretno pospešujete, pa se boste prav lepo naučili kimati. Najbolj grozno pa je, ko stojite v koloni in se počasi premikate in ustavljate. Večina bo mislila, da ne znate voziti, ker bo avtomobil tako cukal. Edini rešitvi sta, da lepo sami ročno prestavljate z vzvodoma za volanom in da ste res zelo nežni na plinu. Če se večinoma vozite po avtocestah, kjer se novi C4 v bistvu zelo dobro obnese, pa vas vse to ne bo prav nič motilo.

Takšen z nekaj dodatne opreme stane 22 tisoč evrov, kar ni pretirano glede na količino opreme, z izbiro pravega motorja in menjalnika pa je lahko res prijeten za vožnjo. In ko si ga podrobno ogledate, ugotovite, da je še vedno nekaj posebnega. V dobrem in slabem, v skladu z izročilom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C4 e-HDi 110 tendance airdream
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 82 (112) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1750
menjalnik robotizirani, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4329 x 1789 x 1489
medosna razdalja v mm 2608
prtljažnik v litrih 408
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1275 (535)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,8/4,2
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 15.040
cena testnega vozila v EUR 19.740
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.080

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |