Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kdor išče, ta najde

Audi A6 allroad 3.0 TDI quattro

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če v poplavi modelov iščete popoln avtomobil, sem našel enega za vas: audija A6 allroad. Se vam zdi, da pretiravam? Če ste ljubitelj BMW-ja in Mercedes-Benza, že, sicer pa je to dejansko eden najpopolnejših avtomobilov na svetu.
Kdor išče, ta najde
Foto: Jani Ugrin & Anže Jereb
11. 1. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

verjetno največ, kar lahko ponudi en avtomobil
motor je zmogljiv in uglajen
menjalnik prestavlja hitro in brezčutno
v kabini je ogromno prostora
izdelava je na najvišjem nivoju
ergonomija voznikovega prostora je po meri vsakogar
po višini nastavljivo podvozje za vse terene
posebnost različice allroad in ugled
poraba goriva ob umirjeni vožnji
napredna tehnologija vmesnika MMI
cena z dodatno opremo
manj udobno speljevanje z menjalnikom DSG
štirikolesni pogon se zelo čuti ob speljevanju v ovinek
4,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (33 glasov)
video test audi A6 allroad 3.0 TDI quattro
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V primeru, da denar ni ovira, je to eden najboljših avtomobilov na svetu!

Ampak bodimo realni; mogoče je malo velik za vsakega, dolg je skoraj 5 metrov, predvsem pa je cena tista, ki bo marsikoga prikovala na realna tla. Zato predpostavljam, da denar ni ovira, ker dobrih 82 tisoč evrov le ni mačji kašelj. Osnovnega allroada s tem motorjem in menjalnikom sicer dobite za 17 tisoč evrov manj, tako da v tem primeru nima finega usnja na sedežih, zmogljive navigacijske naprave ali vrhunskega ozvočenja Bose, ali pa velikih in lepih alu-platišč. Ampak vse to ima lahko tudi običajni A6 avant, nima pa napisa Allroad!

In to ga dela tako posebnega. Čeprav ga bo marsikomu škoda, gre lahko tudi po kakšnih slabših cestah. Le s takšnimi gumami, kot jih imel testni, ne. Te s svojim profilom še za kakšno blatno cesto niso, ampak samo za asfalt. V času testa je bil ponekod tudi sneg in se je v praksi spet lepo izkazalo, da so za zimske razmere veliko primernejše ožje pnevmatike na manjših platiščih in je kar škoda, da si nekdo kupi takšen zmogljiv avtomobil, potem je pa celo na snegu, kjer bi moral kraljevati, nebogljen kot malček, ki je ravno shodil.

Vem, da se bo z allroadom večina lastnikov še na makadam redko zapeljala, ampak njegov štirikolesni pogon zmore veliko več. Na terenu ta avto ustavita v bistvu samo predolga previsa spredaj in zadaj, ker je tudi oddaljenosti od tal dovolj. Podvozje lahko namreč dvignete kar za 10 centimetrov višje od avanta, če se vozite po kakšnem terenu. In potem je tukaj še štirikolesni pogon quattro, ki še vedno deluje čisto mehansko, zato ni nobenih zamikov pri distribuciji navora, lahko pa ob zdrsu posameznega para do 70 odstotkov prenese na sprednji in do 85 odstotkov navora na zadnji par koles. V normalnih razmerah prenaša 60 odstotkov na zadnji par, kar je fino predvsem pri speljevanju in vožnji v ovinek. Allroad se kljub svoji velikosti prav lahkotno vozi in čeprav tehta skoraj dve toni, vas bo velikokrat z dinamično nastavitvijo podvozja presenetil, čeprav mislim, da sta pri takšnem vozilu besedi šport in dinamika primerni toliko kot določena domača politika na svojih položajih, ki se jih oklepata kot nizkopresečne pnevmatike na testnem allroadu. Ravno po njihovi zaslugi se zato odlično obnese na suhi (tudi mokri) lepi cesti. In moram priznati, da se tako udobno že dolgo nisem peljal. Celo z 19-palčnimi platišči prilagodljivo zračno vzmetenje tako dobro blaži vse skupaj, da boste hitro pozabili na marsikateri evro, ki so ga naši cestarji zakopali neznano kam.

Zaradi vsega naštetega je allroad le malo bolj okoren od različice A6 avant, na kateri je zasnovan, zato mogoče velja priporočilo, da si kupite kar slednjega s štirikolesnim pogonom, če ne mislite ravno voziti po slabih cestah. Pri testnem se je sicer zelo čutil pogon quattro med speljevanjem z zasukanim volanom, ko se je celoten avtomobil kar malo stresel, ampak tega pri ostalih audijih že nekaj časa nisem tako očitno občutil (niti pri novem Q5 ne), zato je bil testni verjetno že malo utrujen. Se pa vsekakor pozna, da je stalno štirikolesno gnan avtomobil po občutku na mestu težji in bolj okoren pri parkiranju.

180 kW moči je vselej dovolj!

Na vsak način izberite trilitrski turbodizelski TDI V6, ker vas bo navdušil v vseh pogledih. Moči je s 180 kilovati (245 KM) vselej dovolj, o čemer pričata tudi podatka o pospešku 6,6 sekunde do 100 km/h in največja hitrost 243 km/h. Še bolj pa boste poznavalci prikimavali ob podatku o navoru 580 Nm, saj so ravno vmesni pospeški tisti, ki jih boste med vsakodnevnimi vožnjami najbolj cenili in občutili. Sam motor je lepo odziven, se za dizla precej rad zavrti tudi v rdeče polje vrtljajev, obenem pa po zaslugi šestih valjev oddaja še sprejemljiv zvok, da ga ne boste takoj zamenjali za traktor. Za cestno vožnjo se odlično obnese še menjalnik S-tronic, ki ima pri Audiju 7 prestav. Brez dvoma gre za enega najboljših menjalnikov, ko govorimo o delovanju tako med počasno kot hitro vožnjo. V bistvu deluje tako dobro, da boste nanj kar pozabili. Dokler se ne boste ustavili. In ponovno speljali. Rak-rana vseh tovrstnih robotiziranih menjalnikov z dvojno sklopko je namreč speljevanje, ki ni tako gladko kot bi si želeli razvajenci s klasičnimi samodejnimi menjalniki, s tem pa je lahko tudi neroden na kakšnem zelo strmem terenu, na katerem se je potrebno recimo obrniti na zelo majhnem prostoru. Če se s tem nikoli ne boste srečali, lahko zadnji stavek kar pozabite, takšen menjalnik je namreč 'kriv' tudi za zelo zmerno porabo goriva, ki je na testu znašala čisto spodobnih 8,4 litra na 100 km, brez težav pa se da voziti tudi z litrom manj v povprečju.

Vsaj omeniti moram še, da je v kabini ogromno prostora, da so sedeži zelo udobni, da je delovno okolje odlično, čeprav nekaterim preveč klasično dolgočasno, celo zastarelo oblikovano, da so materiali zelo fini in merilniki pregledni, z izjemno veliko informacijami, ki jih lahko prikazujejo hkrati. Naprednost kaže takšen audi tudi s tem, da lahko v navigacijo imena vpisujete kar s prstom na posebni ploščici levo od ročice menjalnika.

Allroad spada v zelo maloštevilno zastopan razred 'povišanih karavanov', prilagojenih za vožnjo po slabih cestah, pri katerih se vozniki nočejo odpovedati udobju klasičnih limuzin in dobrim voznim lastnostim na urejenih cestah. Seveda zaradi redkosti nosi tudi svojevrsten prestiž in kdor išče praktično vse lastnosti, ki si jih lahko zamisli, v enem avtomobilu, jih bo v tem avtomobilu 'skoraj' našel. Skoraj zato, ker bi moral znati spreminjati le še obliko pa bi bil najbolj vsestranski avto na svetu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A6 allroad 3.0 TDI quattro
vrsta motorja turbodizelski, 6-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2967
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) pri 4.000-4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 580 pri 1.750-2.500
menjalnik robotizirani, 7-stopenjski, DSG
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4940 x 1898 x 1452
medosna razdalja v mm 2905
prtljažnik v litrih 565
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1855 (650)
največja hitrost v km/h 243
pospešek 0-100 km/h v s 6,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,9/6,0/6,7
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 64.140
cena testnega vozila v EUR 65.393
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 82.942

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 5 dnevi  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  |