Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Obvladovanje posla

Volkswagen sharan 2,0 TDI bluemotion technologies highline

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Sharan je eden tistih avtomobilov, ki si ga bodo kupci, ozirajoč se za obilico prostora, udobjem, praktičnostjo, uporabnostjo, dobro opremljenostjo, solidno voznostjo in nenazadnje estetsko dovršenostjo, postavili definitivno v sam vrh med možno izbiro.
Obvladovanje posla
Foto: Matej Mitruševski
20. 4. 2011 ob 12:17
Komentarjev: 0
video test volkswagen sharan 2.0 TDI DSG highline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, s sharanom so Volkswagnovci znova dokazali, kako zelo dobro obvladajo svoj posel. Nova generacija je kljub svojim zajetnim dimenzijam in oglatosti prijazna in privlačna, čeprav ji zadržanosti ne manjka. Prav zadržanost je ena tistih vrlin, ki je mnogim všeč, saj takšen enoprostornik po občutku precej približa klasičnim limuzinskim avtomobilom. No, pri sharanu je to več kot očitno. Trendovska hišna maska, razpotegnjena od luči do luči spredaj, ravna strešna in enako bočni liniji ter navpično odsekan zadek z jasno odrezanimi škatlastimi lučmi so tudi tu Volkswagnovo identični in prijetni. Luksuzni dodatki krom letvic okoli stranskih stekel ter aluminijasti strešni nosilci so stvar, ki dobro izgleda in je del opreme highline, s katero je testni avtomobil opremljen. No, očem nevpadljiva so ostala zadnja bočna vrata, ki se po novem odpirajo drsno in delajo sharana na ta način bolj praktičnega za uporabo.

Ogromen napredek prinaša drugi generaciji sharana notranjost. Nadpovprečno dobri materiali, zelo kvalitetna izdelava, prijazen in enostaven dizajn ter odlična ergonomija štejejo sharanu samo v prid. Poleg tega pa zvrhana mera prostora bodisi spredaj, v srednji vrsti, ali v zadnji prtljažni vrsti sedežev nudi vsem sedmim potnikom udobno vožnjo, tudi na dolgih relacijah. Odlika prostornosti je tudi v enostavno pospravljivi tretji vrsti sedežev, ki se z enim potegom pospravijo v ravno dno velikega prtljažnika, po drugi strani pa avtomobil nudi dovolj prostora v zadku, da bo sedemčlanska posadka zlahka odšla na bogato založen piknik v naravo.

V opremi highline najdete vedno konkretno dolg spisek serijske opreme, pri tem pa velja omeniti in pohvaliti optični sistem za pomoč pri parkiranju (ni kamera!), stropno prezračevanje zadnjih vrst ter imenitno usnje in alkantaro na sedežih. Hvaliti ne morem, s pripetimi pasovi seveda, prezapletenega delovanja električne ročne zavore in 'hill holderja' (zgled bi bil lahko Renault), 'gluhih' tipk za telefon na volanu in avdioenoti (ni bluetootha), klasične nepreglednosti modula klimatizacije ter sicer precejšnjega števila povsod vselej (pre)majhnih predalov.

Pohvaliti pa moram odlično zvočno izolacijo celotne notranjosti. Dobre besede sledijo tudi vožnji s sharanom. Podvozje deluje uglajeno in suvereno, dovolj mehko, ko gre za udobje, in presenetljivo čvrsto, ko gre za odrezavost voznika. Avtomobil je odlično vodljiv, predvidljiv in smerno stabilen. Dvolitrski TDI s tehnologijo 'bluemotion technologies' je po dveh letih vgradenj že dodobra preizkušen stroj in se tudi tukaj pokaže kot odličen partner sharanovega karakterja. S stotremi kilovati moči je v sharanu moči ravno dovolj, da je odzivnost kljub toni in osemsto kilogramov avtomobila vedno korektna, pospeševanja dobra, končne hitrosti pa kljub veliki površini, na katero deluje zračni upor, visoke.

Šeststopenjski ročni menjalnik je s svojimi odlično preračunanimi prestavnimi razmerji pisan sharanu na kožo. Poleg vsega pa nas takšen navduši še s svojo pravzaprav zelo skromno porabo. Normalna vožnja zahteva 6, živahnejša 7, 'na polno' pa do 8 litrov plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov. Na žalost podatka o porabljeni sečnini, ki pomaga izgorevati strupene pline, ne ponuja, ampak po podatkih tovarne naj bi en liter zadostoval za 1000 prevoženih kilometrov, torej jo je potrebno na servisih menjati vsakih 15 tisoč km. Ja, za družine si v tem trenutku težko predstavljam boljši avto, seveda pa ni poceni. 32 tisoč evrov velja takšen, kot je ta

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen sharan 2,0 TDI bluemotion tech. highline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4854 x 1904 x 1720
medosna razdalja v mm 2919
prtljažnik v litrih 267/658/1167
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1774 (576)
največja hitrost v km/h 194
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,8/4,8/5,5
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.932
cena testnega vozila v EUR 29.406
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.414

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |