Obvladovanje posla
Volkswagen sharan 2,0 TDI bluemotion technologies highline


Ogromen napredek prinaša drugi generaciji sharana notranjost. Nadpovprečno dobri materiali, zelo kvalitetna izdelava, prijazen in enostaven dizajn ter odlična ergonomija štejejo sharanu samo v prid. Poleg tega pa zvrhana mera prostora bodisi spredaj, v srednji vrsti, ali v zadnji prtljažni vrsti sedežev nudi vsem sedmim potnikom udobno vožnjo, tudi na dolgih relacijah. Odlika prostornosti je tudi v enostavno pospravljivi tretji vrsti sedežev, ki se z enim potegom pospravijo v ravno dno velikega prtljažnika, po drugi strani pa avtomobil nudi dovolj prostora v zadku, da bo sedemčlanska posadka zlahka odšla na bogato založen piknik v naravo.
V opremi highline najdete vedno konkretno dolg spisek serijske opreme, pri tem pa velja omeniti in pohvaliti optični sistem za pomoč pri parkiranju (ni kamera!), stropno prezračevanje zadnjih vrst ter imenitno usnje in alkantaro na sedežih. Hvaliti ne morem, s pripetimi pasovi seveda, prezapletenega delovanja električne ročne zavore in 'hill holderja' (zgled bi bil lahko Renault), 'gluhih' tipk za telefon na volanu in avdioenoti (ni bluetootha), klasične nepreglednosti modula klimatizacije ter sicer precejšnjega števila povsod vselej (pre)majhnih predalov.
Šeststopenjski ročni menjalnik je s svojimi odlično preračunanimi prestavnimi razmerji pisan sharanu na kožo. Poleg vsega pa nas takšen navduši še s svojo pravzaprav zelo skromno porabo. Normalna vožnja zahteva 6, živahnejša 7, 'na polno' pa do 8 litrov plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov. Na žalost podatka o porabljeni sečnini, ki pomaga izgorevati strupene pline, ne ponuja, ampak po podatkih tovarne naj bi en liter zadostoval za 1000 prevoženih kilometrov, torej jo je potrebno na servisih menjati vsakih 15 tisoč km. Ja, za družine si v tem trenutku težko predstavljam boljši avto, seveda pa ni poceni. 32 tisoč evrov velja takšen, kot je ta
tehnični podatki | volkswagen sharan 2,0 TDI bluemotion tech. highline |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 103 (140) pri 4200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 pri 1750-2500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4854 x 1904 x 1720 |
medosna razdalja v mm | 2919 |
prtljažnik v litrih | 267/658/1167 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1774 (576) |
največja hitrost v km/h | 194 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,8/4,8/5,5 |
poraba na testu v l/100 km | 6,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 24.932 |
cena testnega vozila v EUR | 29.406 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 32.414 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - ford transit custom in tourneo custom | 05 domača premiera - BMW X2 | 06 | 07 | 08 |
09 domača premiera - citroën C4 cactus | 10 | 11 | 12 | 13 domača premiera - porsche driving experience | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 domača premiera - ford ecosport | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 domača premiera - ford trucks | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
renault clio | 334 |
volkswagen polo | 319 |
volkswagen golf | 316 |
škoda octavia | 264 |
renault megane | 234 |
Podatki veljajo za marec 2018
Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!














