Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Udobje po ameriško

Nissan murano 2,5 dCi premium A/T

Avtor prispevka: Anže Jereb
Nissan murano je pravi avtomobil za Američane, saj ustreza skoraj vsem njihovim zahtevam. Je velik, udoben in prostoren, morda mu manjka le še šestnajst dodatnih odlagališč za pijačo.
Udobje po ameriško
Foto: Anže Jereb
14. 4. 2011 ob 12:25
Komentarjev: 0
video test nissan murano 2.5 dCi premium AT
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V nosu pa ima velik 3,5-litrski bencinski šestvaljnik. Oziroma ga lahko ima, ni pa več nujno, saj se mu je sedaj pridružil še prostorninsko precej manjši dizelski agregat. Za nas Evropejce vsekakor mnogo bolj zanimiv motor. Nastopaški, je pridevnik, ki se utrne v mislih ob pogledu na to gmoto. Zanimiva in udarna maska, veliko kromiranih delov in visoka podoba; vse skupaj poskrbi, da je murano na cesti zelo opazen in da skoraj vsak mimoidoči pogleda za njim. Če si torej od avtomobila želite 'vau efekta', bo murano kar pravi. Še ob zaključku testa nisem bil prepričan, kaj je bolj udobno: sedeži v muranu ali sedežne v naših dnevnih sobah. Pa se mi dozdeva, da sem celo bolje sedel v muranu. Udobne sedeže smo pohvalili že pri X-trailu, tukaj pa se zdijo še bolj podobni naslonjaču. In v kombinaciji s sila mehkim blaženjem, ki je tudi povsem po ameriškem vzoru, ta avtomobil na cesti bolj pluje kot pa se dejansko pelje.

Udobje pa ima seveda svoj davek. Na ameriških ravnicah je takšno vzmetenje odlično, na ozkih in zavitih cestah pri nas pa malo manj. Avtomobil se namreč zaradi njega kar precej nagiba, krmilni mehanizem ni med pohvalno komunikativnimi, zavojev ta avtomobil pravzaprav sploh ne mara in vedno znova želi z nosom kar lepo naravnost, torej podkrmiliti. Kdor bi se želel peljati s tem avtomobilom hitro, naj na to kar pozabi.

Murano je skratka odličen sopotnik za nekoga, ki večino voženj naredi na avtocestah, kjer je izjemno udoben, pravi potovalnik. Kilometre tam požira z lahkoto, udobna potovalna hitrost je lahko precej večja od dovoljene, zaradi nekoliko višjega sedenja pa je tudi pogled na okolico zelo dober. Pomoč pri spuščanju po strmem klancu je ena od terenskih pritiklin, ki pa se zdi popolnoma nesmiselna. Štirikolesni pogon, kakorkoli odličen že je, je v praksi pri muranu uporaben le zaradi večje varnosti v slabih cestnih pogojih. Da bi kdo z njim rinil na teren, to pa ne.

Zajetne mere tudi ne pomagajo v mestnem okolju, kljub temu da ima takšen murano vzvratno kamero in še eno ob strani, da lažje vidite, koliko ste s kolesom oddaljeni od robnika. Je vseeno preveč glomazen in na ožjih ulicah je vedno znova potrebno biti pozoren, da ne boste zadeli katerega od parkiranih vozil ali nasproti vozečega. Zato je takšno okolje predvsem napor in ne užitek. Tudi gospa se z njim pred nakupovalnim središčem ne bo najbolje znašla.

Že prej smo omenili, da je preglednost dobra, nasploh je dober celoten položaj za volanom, čeprav je volanski obroč zelo položen. Je udoben, prostoren, delovno okolje pa diši po prestižu. Tudi na zadnjih sedežih je prostora dovolj, ga pa je občutno manj v prtljažniku. Ta ponuja le 400 litrov, kar je glede na mere avtomobila malo, a s tem murano namiguje, da ni nobena delovna mula.

In sedaj k motorju. 2,5-litrski dizelski agregat, ki poganja tudi nekatere ostale modele, se v muranu dobro znajde. Je občutno bolj tih kot denimo v pathfinderju in tudi bolj uglajen, med vrline pa lahko štejemo še njegovo prožnost. Porabi okoli devet litrov. Bi pa sam vseeno raje izbral šestvaljnega bencinarja. Z njim v nosu ima avtomobil zanimiv zvok in določen šarm in ravno ta je vedno skrbel, da nam je bil murano všeč. S tem motorjem šarma ni, pa čeprav mu ostalih zamer ne morem pripisati.

Je res, da bencinar porabi okoli tri litre goriva več, a že v začetku bencinski murano stane tisočaka in pol manj, pri vrednosti več kot petdeset tisoč evrov, kolikor znaša cena tega avtomobila, pa tudi vsak evro več pri gorivu ne bi smel vplivati na debelino vaše denarnice.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Nissan murano 2,5 dCi premium 6 AT
vrsta motorja dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2488
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4860 x 1885 x 1720
medosna razdalja v mm 2825
prtljažnik v litrih 402 – 838
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1895 (600)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,1/6,8/8
poraba na testu v l/100 km 9,3
cena osnovnega vozila v EUR 48.490
cena testnega vozila v EUR 50.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.740

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 dnevi  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  |