{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Definicija elegance

BMW 640d gran coupe

Avtor prispevka: Anže Jereb
Definicija vrhunske elegance je pri avtomobilih relativno enostavna. Poleg oblike, ki mora biti seveda vsaj delno nastopaška in opazna, mora biti opremsko obdarjena in vrhunsko ukrojena še notranjost, udobje pa mora biti podobno sedenju na oblaku.
Definicija elegance
Foto: Matej Mitruševski
26. 12. 2012 ob 15:57
Komentarjev: 0
video test BMW 640d gran coupe
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Najbolj prestižna vozila tega sveta so zato v večini namenjena temu, da vas v njih vozijo, medtem ko počivate ali sestankujete na zadnjih sedežih. BMW-jeva šestica zadosti vsem omenjenim superlativom pa čeprav ni namenjena, da sedite na zadnjih sedežih, temveč da jo tudi peljete, saj je to pomemben del njenega čara. A če vam je vseeno več do udobne vožnje na zadnjih sedežih, različica gran coupe zmore tudi to.

Za tiste, ki si zgolj želite elegance in sami radi uživate v vožnji, obenem pa vam ni mar za prostornost zadnje klopi, je BMW 6. Dvoje vrat in vrhunsko udobje le za dva potnika, ki ne bosta pogrešala ničesar, pokrije praktično vse potrebe tistih, ki nimajo potrebe po prevažanju večjega števila potnikov. Ko se ta potreba pojavi, v enačbo vstopi gran coupe, štirivratna kombilimuzina, ki je oblikovno na las podobna dvovratnemu kupeju, a obenem za enajst centimetrov daljša, s čimer presega dolžino petih metrov, potnikoma na zadnjih dveh sedežih pa ponudi lažji vstop in predvsem tam tudi dovolj udobja. BMW 6 gran coupe je sicer registriran kot 4+1-sedežnik, vendar na srednji 'pukl' ne boste prostovoljno posedli nikogar. Ker je ta avtomobil odgovor na mercedes-benza CLS, audija A7 in porscheja panamera, je pričakovano udobje in ugodje na vrhunskem nivoju.

Gre za avtomobil, ki ga boste radi vozili, zato je voznikov prostor skoraj pregrešno perfekten. Hvalisanje vozil tja v tri dni ni moja vrlina, a v primeru, da me ne zmoti niti ena sama malenkost, drugega kot pohvale enostavno ne morem zapisati. Sedež je neverjetno udoben in nastavljiv v vse smeri, zato nisem bil (in tudi vi ne boste) utrujen niti po precej dolgi poti. Volan je komunikativen in prijeten za držanje, sredinska konzola pa s svojo  širino namiguje, da gre za avtomobil kolosalnih mer.

Na poti proti prelazu Vršič, kamor smo zapeljali le kanček manjšega 640i cabrio, se zaradi mer res ne boste počutili najbolj sproščeno, povsod drugod pa vas zajetnost karoserije ne bo preveč motila, saj se gran coupe neverjetno lahkotno pomika in obenem skriva svoje mere. Res pa je, da se najbolj razživi na avtocesti, kjer boste bolj udoben in tako dinamičen potovalnik težko našli. Kjerkoli že boste pa vas bo z uglajenostjo in s svojimi sposobnostmi navduševal šestvaljni trilitrski tubodizelski agregat, ki mu ob 230 kilovatih moči in kar 640 Nm navora energije nikoli ne zmanjka. Že pri mednarodni premieri sem zapisal, da bi se sam raje odločil za bencinski agregat, ki zveni precej bolje - denimo takšen 650i, a tudi takšen dizelski motor ni nikakršno 'ropotalo'. V kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom sta do potankosti uigran par, ki deluje brezčutno, razen ko močno pohodite stopalko za plin in vaše telo pošteno potisne v udoben sedež. O posebnih dinamičnih vrlinah ne bom pisal, ker gre za dvotonsko gmoto, a če želite, je lahko 640d gran coupe precej suveren tudi v dolgih zavojih.

Devetdeset tisočakov bo potrebno odšteti zanj, v primeru, da bi se želeli še razvajati s kopico bogate opreme, pa je lahko številka še mnogo višja. Testna se je ustavila pri 126 tisočakih in je vključevala še vrhunski avdiosistem znamke Bang&Olufsen, nastavljivo podvozje ter kopico ostalih dobrot pa tudi posebno mat-barvo. Ta je sicer zelo občutljiva in z njo ne smete pod krtače v avtopralnici, ptičji iztrebki tudi niso njen zaveznik, je pa res nekaj posebnega in se jo splača izbrati, če želite izstopati.

Seveda za zgoraj omenjeni znesek avtomobil že mora biti nekaj posebnega, kar 640d gran coupe vsekakor je. Nasvet, kaj izbrati med vsemi omenjenimi tekmeci, je težaven. Prav vsi po vrsti so odlični, razlike med njimi pa po eni strani zelo očitne in po drugi prav nič. Pri vseh boste našli vrhunsko udobje, izbrane materiale in bogato opremo, zato se odločite na podlagi čustev. Tisti, ki vas najbolj mika, je za vas pravi. Sicer pa, če takšne odločitve legitimno sploh lahko sprejemate, vam tako ali tako ne bo hudega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 640d gran coupe
vrsta motorja turbodizelski, 6-valjni, vrstni
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 230 (313) pri 4.400 
največji navor v Nm pri vrt./min 630 od 1.500 do 2.500 
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5007 x 1894 x 1392
medosna razdalja v mm 2968
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1865 (570)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,9/5,7
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 88.400
cena testnega vozila v EUR 95.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 125.500

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">