Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Definicija elegance

BMW 640d gran coupe

Avtor prispevka: Anže Jereb
Definicija vrhunske elegance je pri avtomobilih relativno enostavna. Poleg oblike, ki mora biti seveda vsaj delno nastopaška in opazna, mora biti opremsko obdarjena in vrhunsko ukrojena še notranjost, udobje pa mora biti podobno sedenju na oblaku.
Definicija elegance
Foto: Matej Mitruševski
26. 12. 2012 ob 15:57
Komentarjev: 0
video test BMW 640d gran coupe
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Najbolj prestižna vozila tega sveta so zato v večini namenjena temu, da vas v njih vozijo, medtem ko počivate ali sestankujete na zadnjih sedežih. BMW-jeva šestica zadosti vsem omenjenim superlativom pa čeprav ni namenjena, da sedite na zadnjih sedežih, temveč da jo tudi peljete, saj je to pomemben del njenega čara. A če vam je vseeno več do udobne vožnje na zadnjih sedežih, različica gran coupe zmore tudi to.

Za tiste, ki si zgolj želite elegance in sami radi uživate v vožnji, obenem pa vam ni mar za prostornost zadnje klopi, je BMW 6. Dvoje vrat in vrhunsko udobje le za dva potnika, ki ne bosta pogrešala ničesar, pokrije praktično vse potrebe tistih, ki nimajo potrebe po prevažanju večjega števila potnikov. Ko se ta potreba pojavi, v enačbo vstopi gran coupe, štirivratna kombilimuzina, ki je oblikovno na las podobna dvovratnemu kupeju, a obenem za enajst centimetrov daljša, s čimer presega dolžino petih metrov, potnikoma na zadnjih dveh sedežih pa ponudi lažji vstop in predvsem tam tudi dovolj udobja. BMW 6 gran coupe je sicer registriran kot 4+1-sedežnik, vendar na srednji 'pukl' ne boste prostovoljno posedli nikogar. Ker je ta avtomobil odgovor na mercedes-benza CLS, audija A7 in porscheja panamera, je pričakovano udobje in ugodje na vrhunskem nivoju.

Gre za avtomobil, ki ga boste radi vozili, zato je voznikov prostor skoraj pregrešno perfekten. Hvalisanje vozil tja v tri dni ni moja vrlina, a v primeru, da me ne zmoti niti ena sama malenkost, drugega kot pohvale enostavno ne morem zapisati. Sedež je neverjetno udoben in nastavljiv v vse smeri, zato nisem bil (in tudi vi ne boste) utrujen niti po precej dolgi poti. Volan je komunikativen in prijeten za držanje, sredinska konzola pa s svojo  širino namiguje, da gre za avtomobil kolosalnih mer.

Na poti proti prelazu Vršič, kamor smo zapeljali le kanček manjšega 640i cabrio, se zaradi mer res ne boste počutili najbolj sproščeno, povsod drugod pa vas zajetnost karoserije ne bo preveč motila, saj se gran coupe neverjetno lahkotno pomika in obenem skriva svoje mere. Res pa je, da se najbolj razživi na avtocesti, kjer boste bolj udoben in tako dinamičen potovalnik težko našli. Kjerkoli že boste pa vas bo z uglajenostjo in s svojimi sposobnostmi navduševal šestvaljni trilitrski tubodizelski agregat, ki mu ob 230 kilovatih moči in kar 640 Nm navora energije nikoli ne zmanjka. Že pri mednarodni premieri sem zapisal, da bi se sam raje odločil za bencinski agregat, ki zveni precej bolje - denimo takšen 650i, a tudi takšen dizelski motor ni nikakršno 'ropotalo'. V kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom sta do potankosti uigran par, ki deluje brezčutno, razen ko močno pohodite stopalko za plin in vaše telo pošteno potisne v udoben sedež. O posebnih dinamičnih vrlinah ne bom pisal, ker gre za dvotonsko gmoto, a če želite, je lahko 640d gran coupe precej suveren tudi v dolgih zavojih.

Devetdeset tisočakov bo potrebno odšteti zanj, v primeru, da bi se želeli še razvajati s kopico bogate opreme, pa je lahko številka še mnogo višja. Testna se je ustavila pri 126 tisočakih in je vključevala še vrhunski avdiosistem znamke Bang&Olufsen, nastavljivo podvozje ter kopico ostalih dobrot pa tudi posebno mat-barvo. Ta je sicer zelo občutljiva in z njo ne smete pod krtače v avtopralnici, ptičji iztrebki tudi niso njen zaveznik, je pa res nekaj posebnega in se jo splača izbrati, če želite izstopati.

Seveda za zgoraj omenjeni znesek avtomobil že mora biti nekaj posebnega, kar 640d gran coupe vsekakor je. Nasvet, kaj izbrati med vsemi omenjenimi tekmeci, je težaven. Prav vsi po vrsti so odlični, razlike med njimi pa po eni strani zelo očitne in po drugi prav nič. Pri vseh boste našli vrhunsko udobje, izbrane materiale in bogato opremo, zato se odločite na podlagi čustev. Tisti, ki vas najbolj mika, je za vas pravi. Sicer pa, če takšne odločitve legitimno sploh lahko sprejemate, vam tako ali tako ne bo hudega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 640d gran coupe
vrsta motorja turbodizelski, 6-valjni, vrstni
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 230 (313) pri 4.400 
največji navor v Nm pri vrt./min 630 od 1.500 do 2.500 
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5007 x 1894 x 1392
medosna razdalja v mm 2968
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1865 (570)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,9/5,7
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 88.400
cena testnega vozila v EUR 95.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 125.500

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ciklon
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 dnevi  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  |