Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Poln talentov

Mini countryman cooper S

Avtor prispevka: Anže Jereb
Avtomobili včasih rastejo še hitreje kot ljudje, zato mimogrede pozabimo, kako zelo majceni so bili nekateri pred desetljetjem ali dvema oziroma še kakšnim več.
Poln talentov
Foto: Anže Jereb
10. 3. 2011 ob 12:52
Komentarjev: 0
video test mini countryman cooper S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Običajni novodobni mini je v primerjavi s tistim izpred petdesetih let prav glomazen. A je vseeno majhen v primerjavi z najnovejšim countrymanom, kateremu že kar težko rečemo mini. Z dolžino 4,1 metra je le za okoli deset centimetrov krajši od golfa in kar za štirideset centimetrov daljši od običajnega minija. Ker je tudi za dobrih petnajst centimetrov od njega višji, že ne moremo več reči, da gre za majhen avtomobil

Zato je v notranjosti občutno več prostora. Ne le spredaj, mislimo predvsem na prostor na zadnjih dveh sedežih. Ja, le dva sta serijsko in, če boste želeli ostati posebni, se ne boste odločili za sicer brezplačno običajno trisedežno klop. No, potnika na zadnjih sedežih imata v tem avtomobilu pohvalno veliko prostora, ne le v primerjavi z običajnim minijem, ampak tudi z vozili tega velikostnega razreda. Malce manj dodelana se zdi le ideja s tračnicami med sedežema, ki nosijo nastavke za pijačo. Izgledajo sicer zanimivo, so pa povsem neuporabne in včasih celo moteče, dodatki (utor za pijačo...) na njih pa tako krhki, da jih takoj polomite. Prtljažnik ponuja 350 litrov, kar je tudi v redu.

Countryman je prvi mini s štirimi vrati na svojih bokih a vseeno deluje prav tako kompaktno in športno kot ostali. Velika sprednja žarometa in visoka maska skrbijo za nastopaški izgled, bočna silhueta je skoraj enaka tisti s krajšega minija, zadek pa je tudi prav športen. Sicer pa, ste videli countrymana, pripravljenega za WRC? Prav nič drugega kot poosebljena agresija ni, četudi je daljši od minijev, ki smo jih vajeni.

Tudi notranjost povsem posnema že dobro poznano. Ogromen merilnik hitrosti ostaja, prav tako vsa letalska stikala. In tudi možnost nastavljanja barve osvetlitve notranjosti ter nasploh zanimivo in malce 'odtrgano' okolje. Počutje je v tem avtomobilu posledično odlično.

Je pa countryman nekoliko bolj oddaljen od tal in ima štirikolesni pogon, ki zna na zadnjo os prenesti celo do sto odstotkov moči. A zaradi tega še ni terensko vozilo, za brezpotja ga je tudi škoda, ker je premalo robusten in ga boste hitro popraskali ali drugače poškodovali. Sicer pa sem prepričan, da ga za vožnjo po terenu tako ali tako ne bo nihče vzel. Štirikolesni pogon svoje prednosti namreč pokaže drugje.

Višje težišče in oddaljenost od tal ter daljša medosna razdalja bi morali povzročiti, da bi bile vozne lastnosti tega minija občutno slabše. Pa začuda skorajda niso. Countryman se morda res ne pelje tako brutalno ostro kot krajše različice, predvsem z njim nimate tako velike želje non-stop dirjati naokoli, a vozne lastnosti vseeno ostajajo tako odlične, da boste imeli na obrazu nasmeh prav vedno. Štirikolesni pogon namreč zna tiste hibe zaradi velikosti dodobra izničiti, zaradi njega je v zavojih včasih countryman še bolj navdušujoč. Zlasti, ko ob dodanem plinu lepo začutite, kako se je moč prenesla nazaj in zadek malenkostno oddrsi. Le toliko, da je zabavno in predvsem toliko, da se zdi vožnja kot po tračnicah. Fenomenalno.

In tukaj pride seveda na vrsto še motor. Že dobro poznani 1,6-litrski turbo-bencinar, ki avtomobilu doda oznako cooper S. Moči je dovolj, pa čeprav se občuti dodatna velikost oziroma teža, zaradi pogona vseh koles je tudi malenkost manj živahen pri pospeševanju. Vse skupaj s pritiskom na stikalo sport postane še bolj izostreno, stopalka bolj odzivna, krmilni mehanizem tudi in takrat je mini countryman pravi športnik. Športnik, ki ga mogoče lahko v hišo celo pretihotapite kot povsem običajen avtomobil, s katerim boste odslej v vrtec vozili otroke.

Kaj je torej bistvo tega avtomobila? Bistvo je, da bistva ni. Countryman je mehek terenček in avtomobil z odličnimi voznimi lastnostmi. Je mini in hkrati ponuja več prostora kot mini običajno. In je poseben, v to ste lahko prepričani. Tudi s ceno zajetnih 38.000 evrov, če se boste odločili za prav takšnega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini countryman cooper S
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.600-5.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4110 x 1798 x 1561
medosna razdalja v mm 2595
prtljažnik v litrih 350/1170
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1385 (395)
največja hitrost v km/h 215
pospešek 0-100 km/h v s 7,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,5/5,4/6,1
poraba na testu v l/100 km 9,3
cena osnovnega vozila v EUR 21.100
cena testnega vozila v EUR 28.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.044

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |