Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Predjed

Peugeot 206+ 1,4 style

Avtor prispevka: Pavel Furlan
»Stara koka, dobra supa!« Ja, ta pregovor vedo vsi, ki imajo radi dobro 'župco'. Tudi Peugeot se je tega dejstva v času recesije dodobra zavedel in je prav na hitro in za zelo ugodno ceno na trg ponovno poslal svoj, v zadnji dekadi najbolje prodajani avtomobilček – dolgo časa vročo 'župco' – dvestošestico.
Predjed
Foto: Matej Mihinjač
13. 2. 2011 ob 19:45
Komentarjev: 0
video test peugeot 206+ 1,4 style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

No, seveda so se v hiši na ta korak temeljito pripravili. Vedeli so, da mora biti avtomobil poceni, dovolj zmogljiv in dobro opremljen ter še mikaven na pogled, če hoče privlačiti kupce. Zato so dvestošestico oblikovno konkretno posodobili po vzoru modela 207, tehnično pa so na podlagi dotedanjih prodajnih analiz določili glede na splošni izbor kupcev, kako naj bo avtomobil motoriziran in opremljen. In vedeli so tudi, da ga bodo prodajali samo v tej izbrani kombinaciji.

Torej, 206 je s plusom pridobil novo obliko nosa z zajetnim gobcem ter izbuljenimi lučmi, nekaj malenkostnih sprememb na zadku ter povsem novo, modernejšo armaturno ploščo. V nosu je obdržal preizkušeni a v prid nižjim stroškom servisa z dvakratno podaljšanim servisnim intervalom izboljšani 1,4-litrski bencinski agregat s 55 kilovati moči. Plus pa je pri opremi dobil paket 'style', ki vključuje prednji zračni blazini, ročno klimatsko napravo, električno odpiranje prednjih stekel, zelo glasno daljinsko osrednje zaklepanje, nekvaliteten radio sprejemnik ter nov dizajn netrpežnih sedežnih tkanin. Serijsko je to tudi vse, s čimer je avtomobil kot tak za niti ne devet tisoč evrov zmožen razvajati nezahtevne kupce.

Sicer pa je 206+ ostal za vožnjo prijeten avtomobilček. Dobrih 900 kilogramov mase in živahnost 75 'konjičev' motorja ohranjata avtomobil vselej agilen. Zelo dobra odzivnost volanskega mehanizma in glede na predhodnika krepko izboljšana natančnost prestavne ročice dinamiko, kljub drugačnim ambicijam dvestošestice, še poudarjata. Prav tako je na udobje naravnano podvozje pripravljeno sprejeti kakšen ostrejši izziv in ga s suverenostjo prenesti. Okretnost je njegova prednost, zaradi majhnega rajdnega kroga in seveda skromnih gabaritov; 206+ je najmanjši predstavnik v svojem razredu. Po dvestosedmici posneman potniški prostor je kljub svoji majhnosti dobro izkoriščen in prijazen. Čeprav so zaradi nižanja stroškov sestavnih delov za njegovo gradnjo uporabljeni temu primerni ceneni materiali, to po večini ne moti potnikov. Bolj je opazna, ali bolje slišna, kvaliteta izdelave; čričkov namreč nekje v armaturni plošči kar mrgoli, površnost pa je moč videti in otipati na slehernem robu.

Zato pa je sedenje na mehkih, a skoraj športno školjkastih prednjih sedežih solidno in presenetljivo udobno. Moti le višinska nenastavljivost voznikovega sedišča ter volanskega obroča, ki sta krivca za daljše iskanje približno pravega položaja za volanom. No, pikre pripombe je deležna tudi slaba protihrupna izolacija, tako zaradi udarcev podvozja, kot tudi šumenja obtekajočega zraka. In tudi zmedeni indikator porabe goriva; ta se je ob napolnjenem rezervoarju postavil vsakič na drugačno pozicijo. Verjetno je bila to napaka le testnega avtomobila.

Drugače pa o peugeotu 206+ lahko rečem vse dobro, z izjemo porabe goriva. Testna vožnja je pokazala 7,8 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar ni malo. A glede na to, da se bodo za ta avtomobil odločali predvsem kupci, ki letno ne prevozijo prav velikega števila kilometrov, bo stvar ob nakupu večinoma zanemarljiva. Ja, 'župca' je še vedno dobra, čeprav je kokoška menjala perje. In ne pozabite na kuharja, ki jo je pripravil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 206+ 1,4 style
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1360
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 120 pri 3400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3872 x 1655 x 1446
medosna razdalja v mm 2443
prtljažnik v litrih 245
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 952
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/4,8/6,3
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 8.990
cena testnega vozila v EUR 9.340
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 9.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 4. 2019
April 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - range rover evoque
03  domača premiera - porsche 911
04  domača premiera - audi e-tron
050607
08  domača premiera - toyota corolla
09  domača premiera - volkswagen T-Cross
1011121314
151617  mednarodna premiera - toyota camry
1819  domača premiera - Porsche driving experience
2021
222324  domača premiera - 120 let Opla
25262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kaj bi morali storiti z vozniki po dopolnjenem 65. letu?
942uvesti obvezno vsakoletno preverjanje 941vsem odvzeti vozniški izpit 940subvencionirati samodejne menjalnike 939omogočiti vožnjo s spremljevalcem


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: blaz958
Obvestila
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 tedni  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 3 tedni  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 4 tedni  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 4 tedni  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 4 tedni  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 meseci  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 1 meseci  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 1 meseci  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 1 meseci  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 2 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 5 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 5 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 5 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 5 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 5 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 5 meseci  |