Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Predjed

Peugeot 206+ 1,4 style

Avtor prispevka: Pavel Furlan
»Stara koka, dobra supa!« Ja, ta pregovor vedo vsi, ki imajo radi dobro 'župco'. Tudi Peugeot se je tega dejstva v času recesije dodobra zavedel in je prav na hitro in za zelo ugodno ceno na trg ponovno poslal svoj, v zadnji dekadi najbolje prodajani avtomobilček – dolgo časa vročo 'župco' – dvestošestico.
Predjed
Foto: Matej Mihinjač
13. 2. 2011 ob 19:45
Komentarjev: 0
video test peugeot 206+ 1,4 style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

No, seveda so se v hiši na ta korak temeljito pripravili. Vedeli so, da mora biti avtomobil poceni, dovolj zmogljiv in dobro opremljen ter še mikaven na pogled, če hoče privlačiti kupce. Zato so dvestošestico oblikovno konkretno posodobili po vzoru modela 207, tehnično pa so na podlagi dotedanjih prodajnih analiz določili glede na splošni izbor kupcev, kako naj bo avtomobil motoriziran in opremljen. In vedeli so tudi, da ga bodo prodajali samo v tej izbrani kombinaciji.

Torej, 206 je s plusom pridobil novo obliko nosa z zajetnim gobcem ter izbuljenimi lučmi, nekaj malenkostnih sprememb na zadku ter povsem novo, modernejšo armaturno ploščo. V nosu je obdržal preizkušeni a v prid nižjim stroškom servisa z dvakratno podaljšanim servisnim intervalom izboljšani 1,4-litrski bencinski agregat s 55 kilovati moči. Plus pa je pri opremi dobil paket 'style', ki vključuje prednji zračni blazini, ročno klimatsko napravo, električno odpiranje prednjih stekel, zelo glasno daljinsko osrednje zaklepanje, nekvaliteten radio sprejemnik ter nov dizajn netrpežnih sedežnih tkanin. Serijsko je to tudi vse, s čimer je avtomobil kot tak za niti ne devet tisoč evrov zmožen razvajati nezahtevne kupce.

Sicer pa je 206+ ostal za vožnjo prijeten avtomobilček. Dobrih 900 kilogramov mase in živahnost 75 'konjičev' motorja ohranjata avtomobil vselej agilen. Zelo dobra odzivnost volanskega mehanizma in glede na predhodnika krepko izboljšana natančnost prestavne ročice dinamiko, kljub drugačnim ambicijam dvestošestice, še poudarjata. Prav tako je na udobje naravnano podvozje pripravljeno sprejeti kakšen ostrejši izziv in ga s suverenostjo prenesti. Okretnost je njegova prednost, zaradi majhnega rajdnega kroga in seveda skromnih gabaritov; 206+ je najmanjši predstavnik v svojem razredu. Po dvestosedmici posneman potniški prostor je kljub svoji majhnosti dobro izkoriščen in prijazen. Čeprav so zaradi nižanja stroškov sestavnih delov za njegovo gradnjo uporabljeni temu primerni ceneni materiali, to po večini ne moti potnikov. Bolj je opazna, ali bolje slišna, kvaliteta izdelave; čričkov namreč nekje v armaturni plošči kar mrgoli, površnost pa je moč videti in otipati na slehernem robu.

Zato pa je sedenje na mehkih, a skoraj športno školjkastih prednjih sedežih solidno in presenetljivo udobno. Moti le višinska nenastavljivost voznikovega sedišča ter volanskega obroča, ki sta krivca za daljše iskanje približno pravega položaja za volanom. No, pikre pripombe je deležna tudi slaba protihrupna izolacija, tako zaradi udarcev podvozja, kot tudi šumenja obtekajočega zraka. In tudi zmedeni indikator porabe goriva; ta se je ob napolnjenem rezervoarju postavil vsakič na drugačno pozicijo. Verjetno je bila to napaka le testnega avtomobila.

Drugače pa o peugeotu 206+ lahko rečem vse dobro, z izjemo porabe goriva. Testna vožnja je pokazala 7,8 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar ni malo. A glede na to, da se bodo za ta avtomobil odločali predvsem kupci, ki letno ne prevozijo prav velikega števila kilometrov, bo stvar ob nakupu večinoma zanemarljiva. Ja, 'župca' je še vedno dobra, čeprav je kokoška menjala perje. In ne pozabite na kuharja, ki jo je pripravil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 206+ 1,4 style
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1360
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 120 pri 3400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3872 x 1655 x 1446
medosna razdalja v mm 2443
prtljažnik v litrih 245
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 952
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/4,8/6,3
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 8.990
cena testnega vozila v EUR 9.340
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 9.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Sašo
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 9 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 9 meseci  |