Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zopet dovolj samozavesten

Peugeot 407 coupe 3,0 V6 HDi pack

Avtor prispevka: Miha Dovč
V sredini devetdesetih let je na ceste zapeljal avtomobil, ki še danes buri domišljijo in velja za pravega lepotca med pločevino - peugeot 406 coupé. S 407 coupé so se stvari spet vrnile v ustaljene tirnice.
Zopet dovolj samozavesten
Foto: Matej Mihinjač
2. 2. 2011 ob 20:05
Komentarjev: 0
video test peugeot 407 coupe 3.0 V6 HDi pack
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pod obliko se je takrat podpisal italijanski studio Pininfarina, zato so ga tudi proizvajali v Torinu. Za marsikoga je 406 coupé še vedno najlepši kupe, ki nosi levji znak, a njegov naslednik v pojavnosti prav nič ne zaostaja za njim. Da znajo tudi Francozi, samooklicani najboljši ljubimci na svetu in nasploh ljubitelji vsega lepega in dobrega, 'skupaj spraviti' atraktiven avtomobil, so potrdili še z modelom RCZ, ki je nastal za kupejem. Mehke in zaobljene linije 'štiristošestice' so pri nasledniku postale ostre kot britev. Nizka pojava vozila (1399 mm od tal) nakazuje, da gre za enega bolj športnih vozil te znamke, ki sicer, morda sem malo krivičen, navadno bolj cilja na nežnejši spol, predvsem z družino CC. Pri tem pa dvomov ni: ta avto vam bo definitivno bolj všeč, če se po vaših žilah pretaka testosteron. Z dolžino 4,8 metra in medosno razdaljo le 2,7 metra (BMW serije 5 ima na podobne dolžinske centimetre četrt metra daljše medosje) nakazuje, da je bolj kot med ovinki doma na avtocestnih ravnicah. Zadku pa zamerimo le, da sta 'trobenti' preskromnih dimenzij, glede na to, kolikšna zaloga moči se skriva pod motornim pokrovom.

Ob uspehih, ki jih je Peugeot žel na najbolj pomembni domači tekmi (24 ur LeMansa) z dizelskim agregatom, tu nismo pričakovali nič drugega. 3,0-litrski HDi, ki je na voljo le še v gospodarskih vozilih te tovarne (le da ima tam štiri valje), je nastal iz 2,7-litrskega V6. Šest valjev v obliki črke V z dvema turbinskima polnilnikoma navduši v vseh pogledih: s kultiviranim delovanjem, ogromno zalogo moči in zmerno žejo. Načeloma nisem pristaš dizelskih agregatov v tako pozerskih avtomobilih kot so kupeji, vendar moram priznati, da mu povsem pristoji. Konec koncev kot šibkejši HDi drugega ni niti na voljo. 240 'konjičev' in 450 navorskih enot že pri 1600 vrtljajih nakazujejo na dobre zmogljivosti. In takšne tudi so, sicer pa je to najmočnejši agregat, ki ga je ta tovarna do sedaj vgradila v svoj avtomobil! 245 kilometrov na uro in 7,7 sekunde do stotice; konkurenca resda zmore več, vendar samodejni menjalnik, ki bolj kot s hitrostjo navduši z brezčutnim prestavljanjem, in teža avtomobila zahtevata svoj davek. Precej dela imata tako sprednji kolesi, da vso to moč spravita na cesto in da to maso vozila tudi varno ustavita. K sreči kombinacija ni preveč žejna, saj tovarna v povprečju obljublja porabo dobrih sedem litrov, mi pa smo namerili dva več.

Notranjost navduši z vrhunskimi materiali in malo manj s končno obdelavo. Tečaji zaradi teže vrat, ki jih nosijo, že spustijo kakšen zvok od sebe. Veliko je opreme, vključno z navigacijo, ki pozna ceste na 'sončni strani Alp', usnjem in vrhunskim ozvočenjem. Kljub temu, da je vozilo registrirano kot štirisedežno, bosta na vožnjah najbolj oziroma izključno uživala le spredaj sedeča. Kupejevska oblika spet zahteva svoj davek. Ker se je s 406 coupé sodelovanje med znamkama Peugeot in Pininfarina končalo, so bili Francozi postavljeni pred velik izziv: narediti dostojnega naslednika vozilu, ki spominja na 'poskočnega konjiča'. Uspelo jim je in vse to se pozna pri ceni, ki je kupci te znamke ne poznajo najbolj. Zaradi tega bo kljub svoji kvaliteti bržkone ostal redek primerek na naših cestah.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 407 coupé 3,0 V6 HDi FAP pack
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 177 (241) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 1600
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4815 x 1868 x 1399
medosna razdalja v mm 2724
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1775 (355)
največja hitrost v km/h 245
pospešek 0-100 km/h v s 7,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,0/5,6/7,2
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 37.550
cena testnega vozila v EUR 44.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 48.890

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nmalej
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 5 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |