Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ponovni poskus

Mitsubishi colt 1,3 ClearTec invite

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Lansko leto je Mitsubishijevemu coltu prineslo korenito prenovo. V stilu agresivnih hišnih smernic in nezamenljive prepoznavnosti. No, z novimi tehnološkimi trendi pa mu je prineslo tudi naravi prijazno tehnologijo, ki sliši na ime ClearTec.
Ponovni poskus
Foto: Matej Mihinjač
19. 1. 2011 ob 20:20
Komentarjev: 0
video test mitsubishi colt 1,3 ClearTec invite
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, oblikovalci so se zadeve pri popravljanju oblike lotili v nasprotju z zdolgočaseno idejno zasnovo, ki je v začetku vse stavila na nebogljeno igrivost avtomobila. Da ni več tako, je précej jasno, saj ga, tako kot ostale hišne modele, sedaj izdaja agresivno strupen pogled izpod motornega pokrova ter dirkaško odsekan črno matiran nos avtomobila, ki obljublja 'jezo' tegale konjička. Na novo, bolj resno, je zastavljen zadek, ki z manjšimi in nič več stebričkastimi lučmi deluje precej bolj urejeno, kot predhodnik. Tisto, kar je vmes, pa ostaja povsem enako prejšnji različici; torej rahlo neposrečena zmes kombilimuzine, enoprostorca in mestnega malčka. A tudi kot skupek, kljub olepšavam, ni napravljen po našem okusu.

Tako kot zunaj, so oblikovalci popravljali svojo zmoto tudi znotraj. Torej nič več igrivosti, živahnosti in predrznosti. Vse to so zamenjale bolj resne linije, ki hočejo zgolj slediti morebitnim tekmecem. Na ta način je poudarjena praktičnost in prostornost v njej. Glavni prijemi so zarisani v skladu s sedanjostjo, detajle, torej stikala, suhoparne merilnike in oba prikazovalnika pa je čas povozil že pred desetletjem. Edino, kar je v notranjosti ostalo od predhodnika, so materiali, in tudi ti so, kljub prijetni profiliranosti, surovo plastični, trdi in zelo občutljivi na praske. Predalčkov in odlagalnih mest je po novem ogromno, a kaj, ko jih je polovica zaradi njihove oblike neuporabnih, saj so preplitki, premajhni ali postavljeni tam, kjer bi se iz njih ob prvem speljevanju vse raztreslo. Sicer pa je v kabini plastike odločno preveč, da bi se pri sicer zelo dobrem sedenju za volanom, prostornosti za noge ter prijetni zračnosti okoli glav, lahko počutili popolnoma zadovoljno.

Po drugi strani pa se gre razveseliti novitete pri večanju prtljažnega prostora. Po novem se zadnjaklop pospravi v ravno dno, in iz 186-litrskega prtljažnička se da z zgolj s parimi potezami spremeniti avtomobil v mali dostavnik, ki razpolaga s kar dobrim kubičnim metrom volumna. Zelo uporabno. Razveseliti se gre tudi na račun opreme, saj so v palet invite serijsko vključeni ESP, tempomat, klimatizacija, lita platišča, usnjen volanski obroč, potovalni računalnik ter povprečna avdionaprava.

Motorizacija testnega colta je znana že od prej. S to razliko, da je vanjo vgrajen še sistem ClearTec, ki pripomore pri zmanjševanju izpustov ogljikovega dioksida v okolje. Ta sistem temelji na samodejnem izklapljanju in ponovnem vklapljanju motorja (AS&G) ob ustavljanjih pri točno določenih pogojih. Torej, sistem bo deloval, če bodo temperature nižje od 3°C, če ne boste imeli prižgane klimatske naprave ter če trenutna poraba električne energije v vozilu ne bo presegala 50 Ah. Poleg naštetega pa pripada temu paketu še zmogljivejši alternator, ki dodatno z večjim tokom polni akumulator ob zaviranjih z motorjem, spremenjena prestavna razmerja petstopenjskega ročnega menjalnika, opremljenega z indikatorjem prestavljanja, ter pnevmatike z nižjim kotalnim uporom.

Sicer pa preizkušeni bencinski agregat z 1,3 litra gibne prostornine predstavlja srednjo možnost med izborom agregatov. Kultiviran stroj, ki zna biti pri zmernih vožnjah uglajen in varčen, je dobra izbira temu, še ne tono težkemu avtomobilu. Je pa res, da zna s svojimi 70 kilovati prav resno zarohneti in se temu primerno med vožnjo poskočno odzivati. Njegova poraba se v zmerni realnosti giblje okrog 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov, testna pa se je vrtela dva litra više. Zgodba o podvozju in vodljivosti predstavlja svojo plat. Le-to je nastavljeno udobno in med vožnjo nudi občutek ugodja, pri bolj odrezavem vijuganju ali daljših, hitreje odpeljanih krivinah pa razočara s pretiranim nagibanjem karoserije in občutkom, da so amortizerji že iztrošeni in preveč popuščajo pri zadrževanju obremenitev. Zato je ob takšnih dejanjih počutje za volanom negotovo in sili k umirjeni vožnji. Morda le v testnem primerku.

Za konec pa še tole. Cena za testnega colta ni bila niti malo nizka, saj se je vrtela okrog štirinajstih tisočakov. Vsakdo bi pomislil, da se da za ta denar dobiti mnogo več. Res je, ko na cenike gledamo splošno, ko bi primerjali colta s svojo konkurenco, pa ni več tako, saj spada med cenejše.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi colt 1,3 ClearTec invite
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1332
moč v kW (KM) pri vrt./min 70 (95) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 125 pri 4000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3940 x 1695 x 1550
medosna razdalja v mm 2500
prtljažnik v litrih 186
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 950/490
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 10,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/4,3/5,0
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 13.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 13.895

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 dnevi  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  |