Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ponovni poskus

Mitsubishi colt 1,3 ClearTec invite

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Lansko leto je Mitsubishijevemu coltu prineslo korenito prenovo. V stilu agresivnih hišnih smernic in nezamenljive prepoznavnosti. No, z novimi tehnološkimi trendi pa mu je prineslo tudi naravi prijazno tehnologijo, ki sliši na ime ClearTec.
Ponovni poskus
Foto: Matej Mihinjač
19. 1. 2011 ob 20:20
Komentarjev: 0
video test mitsubishi colt 1,3 ClearTec invite
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, oblikovalci so se zadeve pri popravljanju oblike lotili v nasprotju z zdolgočaseno idejno zasnovo, ki je v začetku vse stavila na nebogljeno igrivost avtomobila. Da ni več tako, je précej jasno, saj ga, tako kot ostale hišne modele, sedaj izdaja agresivno strupen pogled izpod motornega pokrova ter dirkaško odsekan črno matiran nos avtomobila, ki obljublja 'jezo' tegale konjička. Na novo, bolj resno, je zastavljen zadek, ki z manjšimi in nič več stebričkastimi lučmi deluje precej bolj urejeno, kot predhodnik. Tisto, kar je vmes, pa ostaja povsem enako prejšnji različici; torej rahlo neposrečena zmes kombilimuzine, enoprostorca in mestnega malčka. A tudi kot skupek, kljub olepšavam, ni napravljen po našem okusu.

Tako kot zunaj, so oblikovalci popravljali svojo zmoto tudi znotraj. Torej nič več igrivosti, živahnosti in predrznosti. Vse to so zamenjale bolj resne linije, ki hočejo zgolj slediti morebitnim tekmecem. Na ta način je poudarjena praktičnost in prostornost v njej. Glavni prijemi so zarisani v skladu s sedanjostjo, detajle, torej stikala, suhoparne merilnike in oba prikazovalnika pa je čas povozil že pred desetletjem. Edino, kar je v notranjosti ostalo od predhodnika, so materiali, in tudi ti so, kljub prijetni profiliranosti, surovo plastični, trdi in zelo občutljivi na praske. Predalčkov in odlagalnih mest je po novem ogromno, a kaj, ko jih je polovica zaradi njihove oblike neuporabnih, saj so preplitki, premajhni ali postavljeni tam, kjer bi se iz njih ob prvem speljevanju vse raztreslo. Sicer pa je v kabini plastike odločno preveč, da bi se pri sicer zelo dobrem sedenju za volanom, prostornosti za noge ter prijetni zračnosti okoli glav, lahko počutili popolnoma zadovoljno.

Po drugi strani pa se gre razveseliti novitete pri večanju prtljažnega prostora. Po novem se zadnjaklop pospravi v ravno dno, in iz 186-litrskega prtljažnička se da z zgolj s parimi potezami spremeniti avtomobil v mali dostavnik, ki razpolaga s kar dobrim kubičnim metrom volumna. Zelo uporabno. Razveseliti se gre tudi na račun opreme, saj so v palet invite serijsko vključeni ESP, tempomat, klimatizacija, lita platišča, usnjen volanski obroč, potovalni računalnik ter povprečna avdionaprava.

Motorizacija testnega colta je znana že od prej. S to razliko, da je vanjo vgrajen še sistem ClearTec, ki pripomore pri zmanjševanju izpustov ogljikovega dioksida v okolje. Ta sistem temelji na samodejnem izklapljanju in ponovnem vklapljanju motorja (AS&G) ob ustavljanjih pri točno določenih pogojih. Torej, sistem bo deloval, če bodo temperature nižje od 3°C, če ne boste imeli prižgane klimatske naprave ter če trenutna poraba električne energije v vozilu ne bo presegala 50 Ah. Poleg naštetega pa pripada temu paketu še zmogljivejši alternator, ki dodatno z večjim tokom polni akumulator ob zaviranjih z motorjem, spremenjena prestavna razmerja petstopenjskega ročnega menjalnika, opremljenega z indikatorjem prestavljanja, ter pnevmatike z nižjim kotalnim uporom.

Sicer pa preizkušeni bencinski agregat z 1,3 litra gibne prostornine predstavlja srednjo možnost med izborom agregatov. Kultiviran stroj, ki zna biti pri zmernih vožnjah uglajen in varčen, je dobra izbira temu, še ne tono težkemu avtomobilu. Je pa res, da zna s svojimi 70 kilovati prav resno zarohneti in se temu primerno med vožnjo poskočno odzivati. Njegova poraba se v zmerni realnosti giblje okrog 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov, testna pa se je vrtela dva litra više. Zgodba o podvozju in vodljivosti predstavlja svojo plat. Le-to je nastavljeno udobno in med vožnjo nudi občutek ugodja, pri bolj odrezavem vijuganju ali daljših, hitreje odpeljanih krivinah pa razočara s pretiranim nagibanjem karoserije in občutkom, da so amortizerji že iztrošeni in preveč popuščajo pri zadrževanju obremenitev. Zato je ob takšnih dejanjih počutje za volanom negotovo in sili k umirjeni vožnji. Morda le v testnem primerku.

Za konec pa še tole. Cena za testnega colta ni bila niti malo nizka, saj se je vrtela okrog štirinajstih tisočakov. Vsakdo bi pomislil, da se da za ta denar dobiti mnogo več. Res je, ko na cenike gledamo splošno, ko bi primerjali colta s svojo konkurenco, pa ni več tako, saj spada med cenejše.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi colt 1,3 ClearTec invite
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1332
moč v kW (KM) pri vrt./min 70 (95) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 125 pri 4000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3940 x 1695 x 1550
medosna razdalja v mm 2500
prtljažnik v litrih 186
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 950/490
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 10,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/4,3/5,0
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 13.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 13.895

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 6. 2017
Junij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - kia rio
0304  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
05  domača premiera - renault koleos in captur
06  domača premiera - opel insignia grand sport
07  domača premiera - mazda CX-5
08  domača premiera - nissan micra
09  domača premiera - suzuki swift
1011  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1213  domača premiera - seat ibiza
141516  domača premiera - BMW electric now tour 2017
domača premiera - kia picanto
1718
19202122  domača premiera - opel crossland X
232425
2627  domača premiera -jaguar land rover experience
28  domača premiera - volkswagen arteon
29300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 424
volkswagen golf 333
škoda octavia 286
renault captur 253
volkswagen polo 199

Podatki veljajo za maj 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 31.477 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Jureos
Obvestila
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 tedni  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 tedni  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 tedni  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 1 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 2 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 3 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 4 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 5 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 6 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 8 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 8 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 9 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 9 meseci  |  Iztok Krajnc