Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Logična izbira za voznice

Hyundai i20 1.2 CVVT dynamic

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Borba v razredu, kjer pri nas kraljuje clio, je še kako težka. Tu so še polo, corsa, fiesta... sami težki konkurenti, zato se mora Hyundai še kako potruditi, da ga kdo sploh pogleda. Kaj šele kupi.
Logična izbira za voznice
Foto: Miha Kokalj
26. 3. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

dorasel evropski konkurenci
simpatičen izgled z modernimi led svetili
zelo lahkoten za upravljanje
z informacijami bogat osrednji zaslon
odziven in poskočen motorček
prostorna kabina glede na dolžino
nekomunikativen in 'umeten' volan
slaba zvočna zatesnitev
glasno podvozje na slabih cestah
borna ponudba dodatne opreme
slabo kontrastna modra osvetlitev zaslonov
cena v primerjavi s popusti pri konkurenci
3,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (17 glasov)
video test hyundai i20 1.2 CVVT dynamic
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

i20 ima to srečo, da simpatično izgleda, da je bil nekoč njegov predhodnik getz precej uspešen in da ga kupci še vedno dojemajo kot poceni avtomobil, čeprav sploh ni kaj dosti cenejši. Ob vseh norih popustih danes je včasih celo dražji. In zato mora tudi ponuditi več kot smo nekoč pričakovali od poceni korejske znamke. Napredek se pozna in moram biti že zelo natančen pri iskanju napak. Saj ne, da jih hočem najti, ampak mogoče vam bo pa kakšen podatek pomemben, ko boste razmišljali o nakupu. Recimo, malo me moti občutek na volanu, ki je pri hyundaijih vedno nekako 'umeten', volan kar sam ves čas sili v sredino, med vožnjo pa vam bo dajal premalo povratnih informacij. Ampak to boste opazili samo vozniki fieste, ki tukaj kraljuje, pri i20 pa bo nezahtevnim voznikom (predvsem voznicam) všeč, da je vrtenje precej lahkotno. Moti me tudi slaba zvočna izolacija, saj se preveč sliši luknje na cesti, veter okoli karoserije in ostalo, tukaj pa se moj seznam zamer verjetno kar konča.

Da je i20 prenovljen, laiki ne boste opazili takoj. Ima malo drugačno masko in lučke, tudi moderne 'ledice', bolj je podoben ostalim modelom iz hiše. Še zmeraj pa je to manj kot 4 metre dolg avtomobilček, z malo ožjo in višjo kabino od konkurence, kar logično pomeni, da se boste imeli s sopotnikom raje, zato pa boste lahko precej vzravnano sedeli pa bo še nekaj prostora nad glavami. Znotraj je malo bolj kvalitetna plastika kot prej, čeprav je še vedno ceni primerno trda, sploh pa je vse skupaj zdaj lepše in še bolj pregledno. Modra osvetlitev je marsikomu že zastarela in nudi premalo kontrasta, tako da je malo slabše berljiv osrednji zaslon, ki pa me je vseeno navdušil, ker prikazuje veliko informacij hkrati. Porabo, temperaturo, uro, radijsko postajo... tako kot mora biti, ne pa pri nekaterih avtomobilih, kjer moraš stiskati ne vem koliko gumbov, da najprej pogledaš temperaturo, potem prevožene kilometre, nato pa te zanima še poraba in spet sledi butasto pritiskanje gumbkov.

In ko sem ravno pri porabi, povprečno je na testu i20 na 100 kilometrov porabil okoli 6 litrov in pol, kar je zelo v redu. Kot sem pričakoval od majhnega avtomobila z majhnim motorjem. Najbolj me je v bistvu pri tem i20 navdušila vožnja; zelo lahkotna je. Menjalnik je mehek kot 'putrček', čisto za ženske ročice. Še celo dokaj natančen je, čeprav bi mu 6. prestava še kako prišla prav na avtocesti, kjer je tale i20 precej glasen. Še bolj mi je všeč štirivaljni bencinski motorček. 1,2 litra ima in 62 kilovatov, to je 85 'konjev'. Moči je dovolj za mestne vragolije, njegovi najboljši lasnosti pa sta odzivnost in veselje do vrtenja. Prav lepo se odziva na vaše želje. O kakšnem dizlu niti ne sanjajte, razen če boste z i20 res ves čas na cesti.

Nočem ga preveč ozko označiti, ampak se mi zdi, da je i20 s svojimi voznimi lastnostmi in lahkotnostjo v prvi vrsti namenjem voznicam. Stane pa dobrih 11 tisoč evrov s samodejno klimatsko napravo in sistemom ESP v serijski opremi. V primerjavi s konkurenco mu morda še največ manjka na seznamu dodatne opreme, sploh dodatkov, ki bi i20 naredili bolj poseben in drugačen od ostalih, kar se zdi modna muha zadnjih malih avtomobilov. Vendar, kjer igra najpombnejšo vlogo cena, tako ali tako ne bodo pri nakupu šteli okraski. Bodo pa popusti ostalih znamk, ki znajo i20 v tem času pokopati.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i20 1.2 CVVT dynamic
vrsta motorja bencinski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1248
moč v kW (KM) pri vrt./min 62 (85) pri 6.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 120 pri 4.000 
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3995 x 1710 x 1490
medosna razdalja v mm 2525
prtljažnik v litrih 295
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1045 (470)
največja hitrost v km/h 168
pospešek 0-100 km/h v s 12,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,1/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 9.490
cena testnega vozila v EUR 11.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 11.530

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: markopeč
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |