{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Upsizing

Chevrolet camaro 6.2 V8

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Takšni avtomobili na našem majhnem trgu niso ravno pogosti. Pa ne zaradi krize, ampak enostavno si jih malo voznikov privošči. In zato smo tudi novinarji vedno veseli, ko ga uvoznik pripelje v testno floto, da ga lahko malo bolje preizkusimo.
Upsizing
Foto: Anže Jereb, Miha Kokalj
31. 3. 2013 ob 18:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgleda tako kot mora pravi 'muscle car'
rohni tako kot mora pravi 'muscle car'
poceni je kot mora biti pravi 'muscle car'
povsod pusti vtis
tudi na daljših vožnjah je zmerno udoben
dovolj velik za vožnjo otrok v šolo
velik prtljažnik za dopustniško kramo za dva
premajhen tank za gorivo
velika poraba kljub močnemu motorju
cenena plastična notranjost je premalo originalna
za marsikoga celo preveč vpadljiv
predolg menjalnik
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (53 glasov)
video test chevrolet camaro 6.2 V8
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zgodaj zjutraj sem se odpeljal proti jugu, ker je pri nas padal dež. Celo sneg!

Pri nas potem vedno tuhtamo, kje bi ga posneli in kaj bi z njim naredili, da bi bilo hudo. Pa je producent rekel, tukaj imaš 300 evrov in naredi nekaj z njimi. Seveda sem! Zgodaj zjutraj sem se odpeljal proti jugu, ker je pri nas padal dež. Celo sneg! In kaj naj z ogromnimi nizkopresečnimi gumami delam v snegu, če že v dežju rit opleta kot pri kakšni plesalki salse?

Poln tank goriva bi me moral po pričakovanjih pripeljati kar daleč na jug, mogoče celo do Dubrovnika. In ko sem prevozil okoli 400 kilometrov, sem že lahko mirno rekel, da se s takšnim avtom lahko peljete dokaj udobno, če je cesta ok. Motor sploh ni glasen, Camaro ima fin radio, veliko utorov za pijačo, nič mi ni manjkalo. Poraba pa je bila kar precej večja kot sem mislil. Povprečno je pil 11 litrov pri zelo umirjeni vožnji, ko je Anžetu za mano škoda rapid točno pol manj. Ok, škoda je imela dizelski motor, ampak ko sem se pred časom vozil s corvette Z06 z več kot 500 'konji' celo malo hitreje, je bila poraba manj kot 9 litrov. Torej se da, res pa je tudi, da malokdo pri takšnem avtomobilu v prvi vrsti gleda na porabo. Še največja zamera je šla res majhnemu tanku za gorivo, saj je bilo celo pri umirjeni vožnji potrebno točenje goriva že po dobrih 500 kilometrih, če se boste vozili samo po mestu in šprintali od semaforja do semaforja, pa se pripravite na slabih 200 kilometrov za vsak postanek.


V iskanju lepe in neprometne ceste sem spet zavil na Pelješac. Ni šlo ravno 250 km/h, kolikor je končna hitrost tega camara, je pa zato med vsemi tistimi pečinami noro rohnel. Še dobro, da tam v okolici živijo samo srne, divje svinje in nekaj ptičev, ker bi se sicer kakšen skrajni okoljevarstvenik hitro pritožil nad plašenjem živali iz udobnega zavetja svojega brloga. Camaro se namreč dere. Ja, lahko je krotek kot srnica, lahko pa rohni kot lev, ko grize po strmi cesti.

In takrat ti res naježi vse kocine. V tistih trenutkih otroške sreče sem razmišljal: to je avto z dušo. Ni podivjan, daleč od tega, premalo je 'konjev', preveč je težak, ampak rjovenje in nepredvidljivost dajeta tisti pravi občutek, ki ga iščemo vsi navdušeni avtomobilisti. Menjalnik je dolg, ročica ima dolge gibe, ampak trde, volan je za ameriški avto dokaj komunikativen in prav tako moško trd, v glavnem, camaro ni za nežne deklice, ampak moške! Treba je močno prijeti in ga voditi, če ga vozite na hard, sicer bo šel po svoje. Je tudi dovolj svojeglav in zna hitro presenetiti na kakšnem ovinku. Ves čas si napet. Čakaš, da se ti malo upre. In to mi je všeč. Veliko zabave, uff!

Osemvaljnik ima 6,2 litra prostornine in v bistvu samo 318 kilovatov, to je 434 'konjev'. Ampak je dosti, ker gre. 5,2 sekunde ima z mesta do 100 km/h. Ni v razredu superšpotnikov, ampak celo s ferrarijem boste marsikje naredili manjši vtis. Bumblebee iz Transformerjev je namreč v takšni rumeni barvi tako vpadljiv in poseben, da se ne morete nikjer neopazno prikrasti mimo. Tudi brez črt je ok, čeprav je z njimi še hujši. Luči res izgledajo jezno, napadalno v bistvu. Pokrov motorja je dolg, tako kot mora biti, da veš, da je spodaj mrcina, zadek pa nabit, dvignjen, kot spet mora biti pri pravem ameriškem muscle car. Kako to sploh prevedem, mišičasti avtomobil? In pazite to, camaro stane v osnovi samo 57 tisoč evrov, takšen malenkost več zaradi nekaj dodatne opreme. Nikjer ne morete kupiti bolj vpadljivega avta za manj denarja. Ki seveda ima vse, kar mora imeti. Pravi motor, zvok, vse karakteristike športnega avtomobila. Če pomislite, večina BMWjev in audijev, ki jih vidite na cesti, stane več kot tale camaro pa jih sploh ne opazite! No, seveda, nekateri tega tudi nočete in v tem primeru tole ni avto za vas. Je preveč 'glejte me, glejte me'!

Notri pa žal in skoraj pričakovano nič ekstra. Najbolj razburljiva sta merilnik hitrosti do 300 in merilniki na dnu sredinske konzole za tlak in temperaturo olja recimo, ostalo pa dolgčas. Volan je takšen kot v cruzu, gumbi, ročice, potovalni računalnik v bistvu takšni kot v vseh poceni chevroletih, ampak v resnici sem pričakoval celo manj. Slabšo izdelavo, manj kvalitetne materiale pa je v bistvu čisto ok. Cena se nekje mora poznati, med vožnjo boste itak gledali ven. In ven se slabo vidi, ker so boki visoki, šipe nizke, tako kot pač mora biti pri športnem avtu. Dobro, ni športen kot kakšen nissan GT-R, je pa tudi vsak dan čisto lepo uporaben. Ker je glasen, vas bodo vsi slišali in se vam umikali, ker ima dovolj prostora, boste znotraj lahko sedeli tudi veliki. Celo otroke boste lahko peljali v vrtec ali osnovno šolo. In če sta dva, gresta z njim mirno na dopust, ker je prtljažnik sicer nizek, ampak dovolj velik in od znotraj se lahko odpre, če vas kdo 'pomotoma' zapre vanj.

Camaro vam bo vedno dajal občutek posebnosti, res ima svoj čar in za svoj denar ponudi ogromno.

Camaro vam bo vedno dajal občutek posebnosti, res ima svoj čar in za svoj denar ponudi ogromno. Mislim, da noben športen avto ne ponuja toliko 'konjev' na evro. Je za užitke, tudi v ovinkih, kjer je sicer malo preveč okoren in absolutno pretežek, najbolje pa se počuti na odprti in ravni cesti, ker ima ogromno navora in pospešuje kot bik. V času downsizinga, ko se prostornine motorjev zmanjšujejo za večjo učinkovitost, je tole prava svežina. Upsizing mu jaz pravim. Američane pač briga.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki chevrolet camaro 6.2 V8
vrsta motorja bencinski, 8-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 6162
moč v kW (KM) pri vrt./min 318 (434) pri 5.900 
največji navor v Nm pri vrt./min 569 pri 4.600 
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4837 x 1917 x 1360
medosna razdalja v mm 2852
prtljažnik v litrih 384
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1769 (/)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 20,9/10,2/14,1
poraba na testu v l/100 km 12,7
cena osnovnega vozila v EUR 57.000
cena testnega vozila v EUR 57.000
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 59.700

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
a2l0dF9yZXN0YXVybzEzLmpwZzEzMTU3NjI2MDU=.jpg
s0me0ne0 pravi:
Bravo!
(pred 9 meseci )
VEVTVC1CTVdkLTA1X2IuanBlZzEzMTU2NTk1NTk=.jpg
specto pravi:
Bravo, super test! še več takih ;)
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">