{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ostalo je ime

Toyota hilux 3.0 D-4D executive

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Verjetno je Toyotin hilux eden najbolj znanih poltovornjakov na svetu. Vozilo je vzdržljivo, nezahtevno za uporabo, se dobro obnese na terenu... pravi delovni stroj! Ima pa eno veliko težavo – konkurenco.
Ostalo je ime
Foto: Anže Jereb
24. 7. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s seboj vozi imidž enega najbolj vzdržljivih in zanesljivih vozil na svetu
s samodejnim menjalnikom se dobro obnese na terenu
velik štirivaljni motor ima veliko navora nad prostim tekom
pri vožnji nazaj poleg senzorjev odlično pomaga tudi kamera
velik tovorni prostor
pri testnem je šepala kvaliteta izdelave
previsoka cena glede na ponujeno
menjalnik ne ponuja ročnega prestavljanja
zadnja klop je utesnjena
nobenih dodatnih terenskih pomagal ni
lahko bi bilo več odlagalnih mest, ker je to delovno vozilo
2,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (24 glasov)
video test toyota hilux 3.0 D-4D executive
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Včasih jih je bilo na trgu le nekaj, no, vsaj pri nas, zdaj pa jih ima že veliko znamk in nekateri so res odlični. Zakaj torej hilux, ki so jih v 45 letih prodali že več kot 13 milijonov? Oblika ni nič posebnega, sicer izgleda robustno, ampak precej zadržano. Hecno, da je kupcem v tem razredu postal pomemben tudi zunanji izgled, saj gre nenazadnje za delovno vozilo, ki pa ga marsikdo kupi kar za izražanje modernega življenjskega sloga. Ali pa zaradi ugodnejših davščin. No, na področju izgleda je hilux že precej zadaj. Prostora tudi nima veliko, prej malo. V kabini so namreč konkurentje že bolj prostorni in imajo bolj udobno zadnjo klop, tako da se brez večjih muk tudi štirje lahko podajo na daljšo pot, tukaj pa se bodo zadaj hitro pričeli zmrdovati nad pomanjkanjem prostora za noge. Fino je, da si lahko na sedežih omislite tudi usnje, ki ga sam sicer ne bi izbral, se pa zato zelo enostavno čisti in sprednja sedeža sta ogrevana, da bo pozimi bolj znosno.

Plastika je cenena, ampak ker gre za delovno vozilo, to niti ni pomembno. Moti pa, da je pri slabih 30 tisoč kilometrih, kolikor jih je imel testni hilux, občasno že kar konkretno škripala. Za razliko od konkurence ima še vedno klasično mehansko ročico, s katero iz pogona na zadnji kolesi preklopite na vsa štiri oziroma naprej v reduktor. V določenih primerih je to celo prednost in da, manj kot je elektronike, manj se lahko pokvari, hilux pa še vedno velja za eno bolj zanesljivih vozil nasploh. Z vidika voznika in njegovega delovnega okolja pa to pomeni en odlagalni prostor manj, ker bi se tam lahko nahajal še en velik odprt predal. Tudi samodejni menjalnik je iz stare šole. Ima le 5 stopenj, prestavlja počasi, žal pa ne ponuja še možnosti ročnega prestavljanja. Le pri vožnji dol, terenu ali na primer vleki prikolice mu lahko določite najvišjo dovoljeno prestavo, če pomaknete ročico nazaj, to je pa tudi vse.


Na cesti je hilux neudoben kot večina takšnih pick-upov. Trese in poskakuje, tukaj ni v primerjavi z ostalimi nič slabši. In seveda, bolj kot je naložen, lepše se pelje. Zadaj so pač listnate vzmeti, zato pa nosilnost znaša eno tono, ki jo lahko na več kot poldrug meter dolgem tovornem prostoru zapeljete na precej nedostopen teren.

Ko se zapeljete na slabo cesto, namreč vse te prednosti pridejo do izraza. Super potegne in med vožnjo po zahtevnem terenu se odlično obnese tudi samodejni menjalnik, ki bolj zvezno prenaša moč na podlago. Predvsem velik štirivaljni turbodizel s kar tremi litri prostornine se tukaj odlično obnese v primerjavi s prostorninsko manjšimi motorji (na primer dvolitrski pri volkswagnu amarok ali 2,2-litrski pri fordu ranger, pri katerem je sicer v ponudbi še 3,2-litrski). Enostavno ima več navora tik nad prostim tekom, tudi če ga prej omenjena potem prekašata po zalogi navora pri večjih vrtljajih motorja. Spet pa nima nobenih posebnih pomagal, recimo vsaj za spuščanje po klancu, ki bi ga lahko prenesli iz land cruiserja, tako da se boste zanesli bolj nase. Če primerjamo tehnične podatke o kotu približevanja in oddaljevanja na terenu s prej omenjenima konkurentoma, je hilux ravno na sredini. K sreči nima preveč plastičnih okraskov in prenizko nameščene registrske tablice, ki jih takoj izgubite v kakšnem blatu, je pa za slabšo prehodnost na terenu kriva bočna stopnica, na kateri si tudi vedno znova umažete hlačnice.

Za vsaj 35.200 evrov za takšnega, ki ima najboljši paket opreme, bi vseeno lahko dobili še kaj več, čeprav je kot del serijske opreme na voljo tudi vzvratna in zelo praktična kamera, ki prikazuje sliko na osrednjem zaslonu, ki je občutljiv na dotik in s sistemom Toyota touch ponuja nekaj uporabnih funkcij. V celem se zdi, da konkurenca prehiteva hiluxa po levi in desni in vse, kar mu je še ostalo, je ime. Je pa še vedno eden najbolj pristnih pick-upov, brez številnih elektronskih pomagal, nepotrebne opreme in okraskov na zunanjosti. Ampak, če je to tisto, kar iščete, lahko mirno kupite tudi rabljen pick-up.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota hilux 3.0 D-4D executive
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2982
moč v kW (KM) pri vrt./min 126 (170) pri 3.600 
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 1.400-3.200 
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5260 x 1835 x 1860
medosna razdalja v mm 3085
prtljažnik v litrih 1545 x 1515 x 450
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1770 (975)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 12
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,9/7,3/8,6
poraba na testu v l/100 km 10,2
cena osnovnega vozila v EUR 21.490
cena testnega vozila v EUR 35.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.810

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |