Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ostalo je ime

Toyota hilux 3.0 D-4D executive

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Verjetno je Toyotin hilux eden najbolj znanih poltovornjakov na svetu. Vozilo je vzdržljivo, nezahtevno za uporabo, se dobro obnese na terenu... pravi delovni stroj! Ima pa eno veliko težavo – konkurenco.
Ostalo je ime
Foto: Anže Jereb
24. 7. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s seboj vozi imidž enega najbolj vzdržljivih in zanesljivih vozil na svetu
s samodejnim menjalnikom se dobro obnese na terenu
velik štirivaljni motor ima veliko navora nad prostim tekom
pri vožnji nazaj poleg senzorjev odlično pomaga tudi kamera
velik tovorni prostor
pri testnem je šepala kvaliteta izdelave
previsoka cena glede na ponujeno
menjalnik ne ponuja ročnega prestavljanja
zadnja klop je utesnjena
nobenih dodatnih terenskih pomagal ni
lahko bi bilo več odlagalnih mest, ker je to delovno vozilo
2,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (24 glasov)
video test toyota hilux 3.0 D-4D executive
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Včasih jih je bilo na trgu le nekaj, no, vsaj pri nas, zdaj pa jih ima že veliko znamk in nekateri so res odlični. Zakaj torej hilux, ki so jih v 45 letih prodali že več kot 13 milijonov? Oblika ni nič posebnega, sicer izgleda robustno, ampak precej zadržano. Hecno, da je kupcem v tem razredu postal pomemben tudi zunanji izgled, saj gre nenazadnje za delovno vozilo, ki pa ga marsikdo kupi kar za izražanje modernega življenjskega sloga. Ali pa zaradi ugodnejših davščin. No, na področju izgleda je hilux že precej zadaj. Prostora tudi nima veliko, prej malo. V kabini so namreč konkurentje že bolj prostorni in imajo bolj udobno zadnjo klop, tako da se brez večjih muk tudi štirje lahko podajo na daljšo pot, tukaj pa se bodo zadaj hitro pričeli zmrdovati nad pomanjkanjem prostora za noge. Fino je, da si lahko na sedežih omislite tudi usnje, ki ga sam sicer ne bi izbral, se pa zato zelo enostavno čisti in sprednja sedeža sta ogrevana, da bo pozimi bolj znosno.

Plastika je cenena, ampak ker gre za delovno vozilo, to niti ni pomembno. Moti pa, da je pri slabih 30 tisoč kilometrih, kolikor jih je imel testni hilux, občasno že kar konkretno škripala. Za razliko od konkurence ima še vedno klasično mehansko ročico, s katero iz pogona na zadnji kolesi preklopite na vsa štiri oziroma naprej v reduktor. V določenih primerih je to celo prednost in da, manj kot je elektronike, manj se lahko pokvari, hilux pa še vedno velja za eno bolj zanesljivih vozil nasploh. Z vidika voznika in njegovega delovnega okolja pa to pomeni en odlagalni prostor manj, ker bi se tam lahko nahajal še en velik odprt predal. Tudi samodejni menjalnik je iz stare šole. Ima le 5 stopenj, prestavlja počasi, žal pa ne ponuja še možnosti ročnega prestavljanja. Le pri vožnji dol, terenu ali na primer vleki prikolice mu lahko določite najvišjo dovoljeno prestavo, če pomaknete ročico nazaj, to je pa tudi vse.


Na cesti je hilux neudoben kot večina takšnih pick-upov. Trese in poskakuje, tukaj ni v primerjavi z ostalimi nič slabši. In seveda, bolj kot je naložen, lepše se pelje. Zadaj so pač listnate vzmeti, zato pa nosilnost znaša eno tono, ki jo lahko na več kot poldrug meter dolgem tovornem prostoru zapeljete na precej nedostopen teren.

Ko se zapeljete na slabo cesto, namreč vse te prednosti pridejo do izraza. Super potegne in med vožnjo po zahtevnem terenu se odlično obnese tudi samodejni menjalnik, ki bolj zvezno prenaša moč na podlago. Predvsem velik štirivaljni turbodizel s kar tremi litri prostornine se tukaj odlično obnese v primerjavi s prostorninsko manjšimi motorji (na primer dvolitrski pri volkswagnu amarok ali 2,2-litrski pri fordu ranger, pri katerem je sicer v ponudbi še 3,2-litrski). Enostavno ima več navora tik nad prostim tekom, tudi če ga prej omenjena potem prekašata po zalogi navora pri večjih vrtljajih motorja. Spet pa nima nobenih posebnih pomagal, recimo vsaj za spuščanje po klancu, ki bi ga lahko prenesli iz land cruiserja, tako da se boste zanesli bolj nase. Če primerjamo tehnične podatke o kotu približevanja in oddaljevanja na terenu s prej omenjenima konkurentoma, je hilux ravno na sredini. K sreči nima preveč plastičnih okraskov in prenizko nameščene registrske tablice, ki jih takoj izgubite v kakšnem blatu, je pa za slabšo prehodnost na terenu kriva bočna stopnica, na kateri si tudi vedno znova umažete hlačnice.

Za vsaj 35.200 evrov za takšnega, ki ima najboljši paket opreme, bi vseeno lahko dobili še kaj več, čeprav je kot del serijske opreme na voljo tudi vzvratna in zelo praktična kamera, ki prikazuje sliko na osrednjem zaslonu, ki je občutljiv na dotik in s sistemom Toyota touch ponuja nekaj uporabnih funkcij. V celem se zdi, da konkurenca prehiteva hiluxa po levi in desni in vse, kar mu je še ostalo, je ime. Je pa še vedno eden najbolj pristnih pick-upov, brez številnih elektronskih pomagal, nepotrebne opreme in okraskov na zunanjosti. Ampak, če je to tisto, kar iščete, lahko mirno kupite tudi rabljen pick-up.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota hilux 3.0 D-4D executive
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2982
moč v kW (KM) pri vrt./min 126 (170) pri 3.600 
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 1.400-3.200 
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5260 x 1835 x 1860
medosna razdalja v mm 3085
prtljažnik v litrih 1545 x 1515 x 450
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1770 (975)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 12
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,9/7,3/8,6
poraba na testu v l/100 km 10,2
cena osnovnega vozila v EUR 21.490
cena testnega vozila v EUR 35.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.810

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 5 dnevi  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  |