{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prepričljiv, a daleč od popolnosti

BMW X1 xDrive20d M sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Najmanjši BMW-jev model z oznako X je lahko prepričljiv. V primeru, da stane kot limuzinska petica in je nabit z opremo, vsekakor.
Prepričljiv, a daleč od popolnosti
Foto: Anže Jereb, Miha Kokalj
21. 4. 2013 ob 18:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

X1 je suveren na asfaltu in slabših podlagah
tako dobre sedeže bi priporočili vsakemu avtomobilu
bogata oprema res razvaja voznika in dolge poti so v užitek
hvalimo kakovost izdelave
med vožnjo je krmilni sistem komunikativen
motor je prožen, radodaren z navorom in zmogljiv
motor je preglasen
cena vozila je previsoka
podvozje M je občutno pretrdo
vrtenje volana na mestu bi bila lahko vaja v fitnesu
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (30 glasov)
video test BMW X1 xDrive20d M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V hribe, ne, v gore nad mestom Sölden smo se zapeljali s tokratnim BMW-jem X1. Smo želeli preizkusiti, kako se obnese njegov pogon in če je zaradi športnega podvozja M kaj manj suveren na brezpotjih. Ugotovili smo troje. Da je pogon odličen, da so vozne lastnosti odlične in da paketa M nikakor ne vzemite. A gremo lepo po vrsti ...

Naj vas enica poleg črke X ne zavede preveč, tole je pravzaprav bolj BMW 3 kot pa 1, saj X1 stoji na trojkini platformi. Sicer pa to verjetno že veste, ker je X1 že dolgo naprodaj. Znotraj je zato precej prostora in se na daljšo pot lahko podate celo z dvema odraslima osebama na zadnjih sedežih pa se nihče ne bo pritoževal. Sedeži zadaj so sicer udobni, seveda pa se boste najbolje počutili spredaj. Že samo sprednja sedeža bosta prepričala marsikaterega kupca, ki se bo z X1 zapeljal ali zgolj v njem sedel nekaj minut, ker sta res odlična. Sicer pa je to v BMW-jih skoraj standard, če ravno ne vzamete najbolj osnovnih. In tudi nasploh je okolje vrhunsko dodelano. Brez nepotrebnih stikal, preprosto in pregledno ter nadvse kakovostno. Tudi to je eden od elementov, ki so pri tej znamki pač 'serijski'.

Je pa tudi res, da morajo biti brez napak, saj je testni X1 stal skoraj petdeset tisočakov, kar je ultra veliko za tako majhen avtomobil, ki je zaradi cene tako večini nedosegljiv. Pa naj bo še tako dober, bogata oprema enostavno ne odtehta cene, pri kateri dobite že dva razreda večjo petico. Nekaj opreme lahko pogrešate, a je nasploh pogled na cenik grotesken. S tem motorjem in brez dodatkov boste za X1 plačali 37 tisočakov pa ne boste dobili niti samodejne klimatske naprave. Jo pa boste za dodatnih 600 evrov.

Ampak, kot pri vseh stvareh, je tudi tukaj tako, da so želje pogosto večje od potreb. In če si takšnega X1 lahko privoščite, boste dobili zelo dober avtomobil, le podvozja M ne vzemite. X1 je SUV, kar posledično pomeni, da je bolj oddaljen od tal, kar spet pomeni, da to ni športnik. Zato niti ne premišljujte o podvozju M, s kakršnim je bil opremljen ta, ker so blažilniki absolutno pretrdi in me je na vsaki grbini preveč pretresalo, predvsem pa je volan oziroma krmilni mehanizem tako težak, da si kakšne gospodične sploh ne predstavljam, kako bi ta avtomobil parkirala. Med vožnjo je v redu in komunikativen, na mestu pa neuporabno težak. Pod črto bi bil avtomobil boljši brez njega in povrh še za štiri tisočake in pol cenejši.

Tisto, kar resnično lahko priporočim, je samodejni osemstopenjski menjalnik. Vrhunsko! In tokrat se je lepo pokazalo, da paše na vse modele znamke, ker smo ga preizkusili že velikokrat in prav vsakič pohvalili. Glede na to, da imajo pri BMW-ju odlične bencinske motorje, bi se moj predlog nagibal v tisto smer. Pa ne zato, ker bi bil dvolitrski dizel iz našega avtomobila slab, le posebej me ni navdušil. Zunaj je prav neugledno glasen, celo preglasen, čeprav ga znotraj zaradi dobre zvočne izolacije ne boste kaj dosti slišali, je pa zelo prožen in tudi varčen. Na naši poti je povprečno porabil deciliter več od šestih litrov, kar je ob stalnem štirikolesnem pogonu dobro. Ne razumem pa, zakaj se ob vsakem zagonu motorja funkcija eco izklopi, ko pa bi bilo bolj smiselno ravno obratno.

Sam bi skratka izbral prav takšno barvo, ker mi je všeč, in samodejni menjalnik. Podvozja M ne bi vzel in preračunal bi tudi, če se mi nakup dizelskega agregata splača in za alternativo vzel katerega od njihovih vrhunskih bencinskih motorjev.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X1 xDrive20d M sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1750 do 2750
menjalnik osemstopenjski, samodejni
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.454 x 2.044 x 1.545
medosna razdalja v mm 2.760
prtljažnik v litrih 420
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.650 (550)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 8,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 28.700
cena testnega vozila v EUR 37.100
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 49.285

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  |