{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prepričljiv, a daleč od popolnosti

BMW X1 xDrive20d M sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Najmanjši BMW-jev model z oznako X je lahko prepričljiv. V primeru, da stane kot limuzinska petica in je nabit z opremo, vsekakor.
Prepričljiv, a daleč od popolnosti
Foto: Anže Jereb, Miha Kokalj
21. 4. 2013 ob 18:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

X1 je suveren na asfaltu in slabših podlagah
tako dobre sedeže bi priporočili vsakemu avtomobilu
bogata oprema res razvaja voznika in dolge poti so v užitek
hvalimo kakovost izdelave
med vožnjo je krmilni sistem komunikativen
motor je prožen, radodaren z navorom in zmogljiv
motor je preglasen
cena vozila je previsoka
podvozje M je občutno pretrdo
vrtenje volana na mestu bi bila lahko vaja v fitnesu
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (30 glasov)
video test BMW X1 xDrive20d M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V hribe, ne, v gore nad mestom Sölden smo se zapeljali s tokratnim BMW-jem X1. Smo želeli preizkusiti, kako se obnese njegov pogon in če je zaradi športnega podvozja M kaj manj suveren na brezpotjih. Ugotovili smo troje. Da je pogon odličen, da so vozne lastnosti odlične in da paketa M nikakor ne vzemite. A gremo lepo po vrsti ...

Naj vas enica poleg črke X ne zavede preveč, tole je pravzaprav bolj BMW 3 kot pa 1, saj X1 stoji na trojkini platformi. Sicer pa to verjetno že veste, ker je X1 že dolgo naprodaj. Znotraj je zato precej prostora in se na daljšo pot lahko podate celo z dvema odraslima osebama na zadnjih sedežih pa se nihče ne bo pritoževal. Sedeži zadaj so sicer udobni, seveda pa se boste najbolje počutili spredaj. Že samo sprednja sedeža bosta prepričala marsikaterega kupca, ki se bo z X1 zapeljal ali zgolj v njem sedel nekaj minut, ker sta res odlična. Sicer pa je to v BMW-jih skoraj standard, če ravno ne vzamete najbolj osnovnih. In tudi nasploh je okolje vrhunsko dodelano. Brez nepotrebnih stikal, preprosto in pregledno ter nadvse kakovostno. Tudi to je eden od elementov, ki so pri tej znamki pač 'serijski'.

Je pa tudi res, da morajo biti brez napak, saj je testni X1 stal skoraj petdeset tisočakov, kar je ultra veliko za tako majhen avtomobil, ki je zaradi cene tako večini nedosegljiv. Pa naj bo še tako dober, bogata oprema enostavno ne odtehta cene, pri kateri dobite že dva razreda večjo petico. Nekaj opreme lahko pogrešate, a je nasploh pogled na cenik grotesken. S tem motorjem in brez dodatkov boste za X1 plačali 37 tisočakov pa ne boste dobili niti samodejne klimatske naprave. Jo pa boste za dodatnih 600 evrov.

Ampak, kot pri vseh stvareh, je tudi tukaj tako, da so želje pogosto večje od potreb. In če si takšnega X1 lahko privoščite, boste dobili zelo dober avtomobil, le podvozja M ne vzemite. X1 je SUV, kar posledično pomeni, da je bolj oddaljen od tal, kar spet pomeni, da to ni športnik. Zato niti ne premišljujte o podvozju M, s kakršnim je bil opremljen ta, ker so blažilniki absolutno pretrdi in me je na vsaki grbini preveč pretresalo, predvsem pa je volan oziroma krmilni mehanizem tako težak, da si kakšne gospodične sploh ne predstavljam, kako bi ta avtomobil parkirala. Med vožnjo je v redu in komunikativen, na mestu pa neuporabno težak. Pod črto bi bil avtomobil boljši brez njega in povrh še za štiri tisočake in pol cenejši.

Tisto, kar resnično lahko priporočim, je samodejni osemstopenjski menjalnik. Vrhunsko! In tokrat se je lepo pokazalo, da paše na vse modele znamke, ker smo ga preizkusili že velikokrat in prav vsakič pohvalili. Glede na to, da imajo pri BMW-ju odlične bencinske motorje, bi se moj predlog nagibal v tisto smer. Pa ne zato, ker bi bil dvolitrski dizel iz našega avtomobila slab, le posebej me ni navdušil. Zunaj je prav neugledno glasen, celo preglasen, čeprav ga znotraj zaradi dobre zvočne izolacije ne boste kaj dosti slišali, je pa zelo prožen in tudi varčen. Na naši poti je povprečno porabil deciliter več od šestih litrov, kar je ob stalnem štirikolesnem pogonu dobro. Ne razumem pa, zakaj se ob vsakem zagonu motorja funkcija eco izklopi, ko pa bi bilo bolj smiselno ravno obratno.

Sam bi skratka izbral prav takšno barvo, ker mi je všeč, in samodejni menjalnik. Podvozja M ne bi vzel in preračunal bi tudi, če se mi nakup dizelskega agregata splača in za alternativo vzel katerega od njihovih vrhunskih bencinskih motorjev.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X1 xDrive20d M sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1750 do 2750
menjalnik osemstopenjski, samodejni
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.454 x 2.044 x 1.545
medosna razdalja v mm 2.760
prtljažnik v litrih 420
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.650 (550)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 8,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 28.700
cena testnega vozila v EUR 37.100
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 49.285

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 8. 2018
Avgust 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 323
volkswagen polo 273
renault clio 209
renault captur 189
nissan qashqai 188

Podatki veljajo za julij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 47.923 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rockerka
Obvestila
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 tedni  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 tedni  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 5 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 5 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 5 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 5 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 5 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 8 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 9 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 10 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 10 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  |