{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zmagovalnega imena se ne menja

Hyundai santa fe 2.2 CRDi 4 WD style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če bi stal pred masko santa feja in zakrival veliko značko, sem prepričan, da marsikdo ne bi vedel, kateri avtomobil je. Niti imena niso Korejci spremenili v skladu s svojimi ostalimi modeli.
Zmagovalnega imena se ne menja
Foto: Anže Jereb
6. 5. 2013 ob 22:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgleda bolje kot enkrat dražja konkurenca
v kabini je res veliko prostora
kvaliteta izdelave in celo materiali so na spodobnem nivoju
motor je živahen in prijeten
ima tudi štirikolesni pogon
cena je še vedno ustrezna glede na ponudbo
vožnja je večinoma zelo udobna
modra osvetlitev merilnikov in zaslonov je za časom
slabši občutek na volanu
prtljažnik je nižji kot pri starem modelu
poraba goriva bi bila lahko manjša
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (31 glasov)
video test hyundai santa fe 2.2 CRDi 4WD style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In verjetno za to obstaja dober razlog. S pompozno masko bi zlahka preslepil marsikoga in santa fe je še enkrat dokaz, da Hyundai veliko stavi na izgled svojih avtomobilov. Zato ohranja svoje zmagovalno ime, čeprav bi mu lahko rekli tudi ix45. Ostro zašiljene linije so na maski obrobljene s kromom in spodaj z led svetili, kar ustvarja prestižen in opazen izgled, privlačnejši tudi od bistveno dražjih konkurentov. Zelo masiven zadnji stebriček seveda pomeni slabšo preglednost za vozilo, po drugi strani pa ima vzvratno kamero, ko vozite ritensko. Skupaj z velikimi kolesi deluje precej mišičasto in sodobno, kar je kupcem v tem razredu zelo pomembno.

Ni pa le izgled tisti, ki prepriča. Če upoštevamo cenovni rang, so znotraj prijetni materiali, kakovost izdelave je na nivoju, prostora pa je ogromno. Korejci so naredili velik napredek pri namestitvi za volanom, ki je vzorna, in tudi gumbi so kar premišljeno nameščeni tako na volanski obroč kot sredinsko konzolo. Se pa morda ravno tu vidi, zakaj gre za cenovno ugodnejši avtomobil, saj so veliki moderni zasloni rezervirani samo za boljše pakete opreme, marsikoga bo zmotila tudi indigo modra osvetlitev, ki se zdi že za časom, predvsem pa ne ponuja dovolj dobrega kontrasta, da bi bila berljivost odlična.

Santa fe je v prvi vrsti prijeten in udoben avtomobil, ki se dokaj tiho pelje, mogoče za moj okus preveč ameriško in čuti se, da je santa fe kar konkretno velik avtomobil, ki tehta okoli 2 toni. Zato tudi navdušenci nad ovinki ne boste kupili takšnega SUV-ja za hitro vožnjo, ker volanski mehanizem ponuja premalo občutka, gre pa seveda čisto lepo glede na zasnovo. Podvozje je na slabih podlagah na trenutke malo bolj glasno, ampak to so že malenkosti, ker bo večini bolj pomembno, da je izza volana zaradi višjega sedenja dober pregled naprej in da je oddaljenost od tal dovolj velika, da se sme zapeljati na kakšen slabši makadam, ali, bolj verjetno, robnik.


Odlične ocene si zasluži turbodizelski motor z 2,2 litra prostornine in 145 kilovati, kar je malenkost manj kot 200 'konjev'. Lepo potegne tudi iz nizkih vrtljajev, sicer se veselje kar hitro konča pod 4000 vrtljaji, najlepše pa se počuti na avtocesti pri stalnih 130 na uro, ko je tih in še vedno ponuja dovolj veliko zalogo moči. Masa in velikost povprečno zahtevata okoli 8 litrov dizla na 100 kilometrov, kar je pričakovana poraba goriva, seveda pa bo porabil več med pogosto mestno vožnjo.

Štirikolesni pogon, ki ga je zasnovala Magna, lahko na kakšni spolzki podlagi zaklenete, ker se sicer moč prenaša le na sprednji kolesi, gre pa za sistem z elektrohidravlično sklopko, ki naj bi ves čas nadziral dogajanje in po potrebi prenašal moč k tistemu kolesu, ki ima oprijem, oziroma zaviral tisto, ki se vrti v prazno. Ni za težek teren, logično, je pa za zanesljivo speljevanje na spolzkem. Tudi menjalnik mi je všeč, čeprav bi morda celo raje imel samodejnega, ki pa je zaradi neugodnega razreda DMV (15% namesto 6%), ki si ga je zamislila naša država, kar 4.000 evrov dražji! Preveč.

Santa fe je postal presneto dober SUV za še vedno zmerno ceno. Dejansko ponuja veliko več od konkurence in ga lahko le priporočim, če imate v žepu okoli 35 tisoč evrov in želite točno takšen avtomobil kot je na fotografijah. Ne ponuja še vseh tehnoloških domislic ali prestiža podobno zasnovanih vozil, kar je seveda dobro, saj bi moral biti potem precej dražji. Ponavljam pa, da za bistveno manj denarja ponuja celo bolj privlačen izgled in ohranja svoje zmagovalno ime.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai santa fe 2.2 CRDi 4WD style
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 145 (197) pri 3.800 
največji navor v Nm pri vrt./min 436 od 1.800 do 2.500 
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4690 x 1880 x 1675
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 534
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1890 (710)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 10,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,9/5,5/6,8
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 27.990
cena testnega vozila v EUR 32.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.790

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |