Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zmagovalnega imena se ne menja

Hyundai santa fe 2.2 CRDi 4 WD style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če bi stal pred masko santa feja in zakrival veliko značko, sem prepričan, da marsikdo ne bi vedel, kateri avtomobil je. Niti imena niso Korejci spremenili v skladu s svojimi ostalimi modeli.
Zmagovalnega imena se ne menja
Foto: Anže Jereb
6. 5. 2013 ob 22:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgleda bolje kot enkrat dražja konkurenca
v kabini je res veliko prostora
kvaliteta izdelave in celo materiali so na spodobnem nivoju
motor je živahen in prijeten
ima tudi štirikolesni pogon
cena je še vedno ustrezna glede na ponudbo
vožnja je večinoma zelo udobna
modra osvetlitev merilnikov in zaslonov je za časom
slabši občutek na volanu
prtljažnik je nižji kot pri starem modelu
poraba goriva bi bila lahko manjša
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (31 glasov)
video test hyundai santa fe 2.2 CRDi 4WD style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In verjetno za to obstaja dober razlog. S pompozno masko bi zlahka preslepil marsikoga in santa fe je še enkrat dokaz, da Hyundai veliko stavi na izgled svojih avtomobilov. Zato ohranja svoje zmagovalno ime, čeprav bi mu lahko rekli tudi ix45. Ostro zašiljene linije so na maski obrobljene s kromom in spodaj z led svetili, kar ustvarja prestižen in opazen izgled, privlačnejši tudi od bistveno dražjih konkurentov. Zelo masiven zadnji stebriček seveda pomeni slabšo preglednost za vozilo, po drugi strani pa ima vzvratno kamero, ko vozite ritensko. Skupaj z velikimi kolesi deluje precej mišičasto in sodobno, kar je kupcem v tem razredu zelo pomembno.

Ni pa le izgled tisti, ki prepriča. Če upoštevamo cenovni rang, so znotraj prijetni materiali, kakovost izdelave je na nivoju, prostora pa je ogromno. Korejci so naredili velik napredek pri namestitvi za volanom, ki je vzorna, in tudi gumbi so kar premišljeno nameščeni tako na volanski obroč kot sredinsko konzolo. Se pa morda ravno tu vidi, zakaj gre za cenovno ugodnejši avtomobil, saj so veliki moderni zasloni rezervirani samo za boljše pakete opreme, marsikoga bo zmotila tudi indigo modra osvetlitev, ki se zdi že za časom, predvsem pa ne ponuja dovolj dobrega kontrasta, da bi bila berljivost odlična.

Santa fe je v prvi vrsti prijeten in udoben avtomobil, ki se dokaj tiho pelje, mogoče za moj okus preveč ameriško in čuti se, da je santa fe kar konkretno velik avtomobil, ki tehta okoli 2 toni. Zato tudi navdušenci nad ovinki ne boste kupili takšnega SUV-ja za hitro vožnjo, ker volanski mehanizem ponuja premalo občutka, gre pa seveda čisto lepo glede na zasnovo. Podvozje je na slabih podlagah na trenutke malo bolj glasno, ampak to so že malenkosti, ker bo večini bolj pomembno, da je izza volana zaradi višjega sedenja dober pregled naprej in da je oddaljenost od tal dovolj velika, da se sme zapeljati na kakšen slabši makadam, ali, bolj verjetno, robnik.


Odlične ocene si zasluži turbodizelski motor z 2,2 litra prostornine in 145 kilovati, kar je malenkost manj kot 200 'konjev'. Lepo potegne tudi iz nizkih vrtljajev, sicer se veselje kar hitro konča pod 4000 vrtljaji, najlepše pa se počuti na avtocesti pri stalnih 130 na uro, ko je tih in še vedno ponuja dovolj veliko zalogo moči. Masa in velikost povprečno zahtevata okoli 8 litrov dizla na 100 kilometrov, kar je pričakovana poraba goriva, seveda pa bo porabil več med pogosto mestno vožnjo.

Štirikolesni pogon, ki ga je zasnovala Magna, lahko na kakšni spolzki podlagi zaklenete, ker se sicer moč prenaša le na sprednji kolesi, gre pa za sistem z elektrohidravlično sklopko, ki naj bi ves čas nadziral dogajanje in po potrebi prenašal moč k tistemu kolesu, ki ima oprijem, oziroma zaviral tisto, ki se vrti v prazno. Ni za težek teren, logično, je pa za zanesljivo speljevanje na spolzkem. Tudi menjalnik mi je všeč, čeprav bi morda celo raje imel samodejnega, ki pa je zaradi neugodnega razreda DMV (15% namesto 6%), ki si ga je zamislila naša država, kar 4.000 evrov dražji! Preveč.

Santa fe je postal presneto dober SUV za še vedno zmerno ceno. Dejansko ponuja veliko več od konkurence in ga lahko le priporočim, če imate v žepu okoli 35 tisoč evrov in želite točno takšen avtomobil kot je na fotografijah. Ne ponuja še vseh tehnoloških domislic ali prestiža podobno zasnovanih vozil, kar je seveda dobro, saj bi moral biti potem precej dražji. Ponavljam pa, da za bistveno manj denarja ponuja celo bolj privlačen izgled in ohranja svoje zmagovalno ime.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai santa fe 2.2 CRDi 4WD style
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 145 (197) pri 3.800 
največji navor v Nm pri vrt./min 436 od 1.800 do 2.500 
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4690 x 1880 x 1675
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 534
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1890 (710)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 10,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,9/5,5/6,8
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 27.990
cena testnega vozila v EUR 32.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.790

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 tedni  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |