Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pravi gospodar

Renault master L2H2P3 dCi125

Avtor prispevka: Miha Dovč
Kupci kombijev točno vedo, kaj hočejo. Nakup je zelo odvisen od tega, s katero obrtjo si služijo vsakdanji kruh. In k sreči jim proizvajalci tovrstnih poskušajo proizvajati vozila, ki bi jim še olajšala vsakdanje delo.
Pravi gospodar
Foto: Anže Jereb
21. 12. 2010 ob 10:47
Komentarjev: 0
video test renault master L2H2P3 dCi125
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav je oblika tovrstnih vozil bolj postranska stvar, se zna zgoditi, da bo master koga prepričal tudi s svojo pojavo. Maska vozila z veliko hladilnimi režami bi za seboj lahko skrivala 16-valjni motor, za njo pa se nahaja hladilnik velikosti ražnja kakšne gostilne. Ko boste dvignili pokrov motorja, boste opazili še ogromno neizkoriščenega prostora, česar bodo najbolj veseli serviserji.

In tu je ena večjih prednosti novega mastra. Renault je vanj vgradil 2 decilitra manjši agregat v primerjavi s predhodnikom. 2,3-litrski dCi je razvit iz dvolitrskega, ki žene laguno in ostale hišne modele. S tem so dosegli nižje stroške vzdrževanja in manjšo porabo. Ker ima agregat verigo namesto jermena za pogon odmične gredi, odpade strošek menjave. Poraba goriva je v primerjavi s predhodnikom v povprečju za liter manjša in ker tovrstna vozila naredijo veliko kilometrov, je prihranek še kako pomemben.

V notranjosti master navduši z nadpovprečno dobro izdelavo za ta avtomobilski razred in dobrimi materiali. Veliko je odlagalnih mest in predalov, zelo prostoren je na primer predal pod sovoznikovim sedežem, pred voznikom je dodatna 12-voltna vtičnica za polnenje mobilnega telefona ali navigacijske naprave. Na žalost nobenega izmed predalov ni mogoče zakleniti. Neposrečena je namestitev zaslona radia, ure in prikazovalnika zunanje temperature pod strop vozila v bližino vzvratnega ogledala. Že res, da so oblikovalci pridobili prostor na armaturni plošči, je pa v dnevni svetlobi nemogoče odčitati kakšen podatek iz njega, voznik more preveč odmakniti oči s cestišča in za preveč časa. Nima niti kontrastnih barv niti možnostni nastavitve jakosti osvetlitve. Veliko bolje bi bilo, da bi bil ta zaslon nameščen med števci za hitrost in motorne vrtljaje. Še ena stvar mu manjka - ključavnica za ločeno zaklepanje tovornega prostora in to so malenkosti, ki lahko odločajo.

No, v prvi vrsti sta seveda pomembni prostornost in uporabnost. Oznake L2H2P3 pomenijo, da je ta master povišan, da ima krajšo medosno razdaljo in povečano nosilnost. Tule zadaj je 10,8 kubičnega metra prostora, še bolj kot to pa je pomembno, da je ta prostor dostopen z večih strani, saj ima dodana leva drsna vrata, in tudi zadnja krilna se odpirajo za 270 stopinj. Vanj boste tako lahko pospravili predmete, dolge do tri metre, visoke do 1,9 metra in široke do 1,8 metra. Ker je skupna dovoljena masa vozila povečana na 3500 kilogramov, je tovor lahko težak do 1610 kilogramov. Daljši tovor pa boste lahko namestili na streho vozila, vendar le desetino nosilnosti vozila.

Motor je z 92 kilovati močnejši od obeh, ki sta na voljo. Res v tem trenutku ustreza samo normam Euro4, jeseni pa so vsi dobili še filtre saj, tako da bodo dosegali norme Euro5. Čeprav kombiji niso aerodinamični zgled, je tale s povprečno 9 do 10 litrov porabe varčen in dobro zmogljiv. Hitrost in pospešek sta postranska podatka, vendar master doseže in tudi preseže avtocestno omejitev. Kljub odsotnosti oken ga ni težko parkirati, saj poleg senzorjev pomaga tudi zaslon v senčniku. V pomoč so še velika ogledala, na žalost pa spodnji za zajem širokega kota nista nastavljivi.

Za davčne zavezance bo strošek nakupa 22 tisočakov in pol, za ostale 27, kar ni veliko za to, kolikšen kos pločevine dobite, da si lahko z njo služite vsakdanji kruh. Gospodar je pripravljen na nove posle.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Renault master L2H2P3 dCi 125
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2298
moč v kW (KM) pri vrt./min 92 (125) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 310 pri 1200-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5548 x 2070 x 2499
medosna razdalja v mm 3682
prtljažnik v litrih 10800
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1890
največja hitrost v km/h 143
pospešek 0-100 km/h v s x
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,6/7,3/8,1
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 22.620
cena testnega vozila v EUR 23.580
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.980

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: zanek30
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 tedni  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |