{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pravi gospodar

Renault master L2H2P3 dCi125

Avtor prispevka: Miha Dovč
Kupci kombijev točno vedo, kaj hočejo. Nakup je zelo odvisen od tega, s katero obrtjo si služijo vsakdanji kruh. In k sreči jim proizvajalci tovrstnih poskušajo proizvajati vozila, ki bi jim še olajšala vsakdanje delo.
Pravi gospodar
Foto: Anže Jereb
21. 12. 2010 ob 10:47
Komentarjev: 0
video test renault master L2H2P3 dCi125
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav je oblika tovrstnih vozil bolj postranska stvar, se zna zgoditi, da bo master koga prepričal tudi s svojo pojavo. Maska vozila z veliko hladilnimi režami bi za seboj lahko skrivala 16-valjni motor, za njo pa se nahaja hladilnik velikosti ražnja kakšne gostilne. Ko boste dvignili pokrov motorja, boste opazili še ogromno neizkoriščenega prostora, česar bodo najbolj veseli serviserji.

In tu je ena večjih prednosti novega mastra. Renault je vanj vgradil 2 decilitra manjši agregat v primerjavi s predhodnikom. 2,3-litrski dCi je razvit iz dvolitrskega, ki žene laguno in ostale hišne modele. S tem so dosegli nižje stroške vzdrževanja in manjšo porabo. Ker ima agregat verigo namesto jermena za pogon odmične gredi, odpade strošek menjave. Poraba goriva je v primerjavi s predhodnikom v povprečju za liter manjša in ker tovrstna vozila naredijo veliko kilometrov, je prihranek še kako pomemben.

V notranjosti master navduši z nadpovprečno dobro izdelavo za ta avtomobilski razred in dobrimi materiali. Veliko je odlagalnih mest in predalov, zelo prostoren je na primer predal pod sovoznikovim sedežem, pred voznikom je dodatna 12-voltna vtičnica za polnenje mobilnega telefona ali navigacijske naprave. Na žalost nobenega izmed predalov ni mogoče zakleniti. Neposrečena je namestitev zaslona radia, ure in prikazovalnika zunanje temperature pod strop vozila v bližino vzvratnega ogledala. Že res, da so oblikovalci pridobili prostor na armaturni plošči, je pa v dnevni svetlobi nemogoče odčitati kakšen podatek iz njega, voznik more preveč odmakniti oči s cestišča in za preveč časa. Nima niti kontrastnih barv niti možnostni nastavitve jakosti osvetlitve. Veliko bolje bi bilo, da bi bil ta zaslon nameščen med števci za hitrost in motorne vrtljaje. Še ena stvar mu manjka - ključavnica za ločeno zaklepanje tovornega prostora in to so malenkosti, ki lahko odločajo.

No, v prvi vrsti sta seveda pomembni prostornost in uporabnost. Oznake L2H2P3 pomenijo, da je ta master povišan, da ima krajšo medosno razdaljo in povečano nosilnost. Tule zadaj je 10,8 kubičnega metra prostora, še bolj kot to pa je pomembno, da je ta prostor dostopen z večih strani, saj ima dodana leva drsna vrata, in tudi zadnja krilna se odpirajo za 270 stopinj. Vanj boste tako lahko pospravili predmete, dolge do tri metre, visoke do 1,9 metra in široke do 1,8 metra. Ker je skupna dovoljena masa vozila povečana na 3500 kilogramov, je tovor lahko težak do 1610 kilogramov. Daljši tovor pa boste lahko namestili na streho vozila, vendar le desetino nosilnosti vozila.

Motor je z 92 kilovati močnejši od obeh, ki sta na voljo. Res v tem trenutku ustreza samo normam Euro4, jeseni pa so vsi dobili še filtre saj, tako da bodo dosegali norme Euro5. Čeprav kombiji niso aerodinamični zgled, je tale s povprečno 9 do 10 litrov porabe varčen in dobro zmogljiv. Hitrost in pospešek sta postranska podatka, vendar master doseže in tudi preseže avtocestno omejitev. Kljub odsotnosti oken ga ni težko parkirati, saj poleg senzorjev pomaga tudi zaslon v senčniku. V pomoč so še velika ogledala, na žalost pa spodnji za zajem širokega kota nista nastavljivi.

Za davčne zavezance bo strošek nakupa 22 tisočakov in pol, za ostale 27, kar ni veliko za to, kolikšen kos pločevine dobite, da si lahko z njo služite vsakdanji kruh. Gospodar je pripravljen na nove posle.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Renault master L2H2P3 dCi 125
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2298
moč v kW (KM) pri vrt./min 92 (125) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 310 pri 1200-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5548 x 2070 x 2499
medosna razdalja v mm 3682
prtljažnik v litrih 10800
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1890
največja hitrost v km/h 143
pospešek 0-100 km/h v s x
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,6/7,3/8,1
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 22.620
cena testnega vozila v EUR 23.580
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.980

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Maticher
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 2 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |