Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Deteljica po italijansko

Alfa romeo giulietta quadrifoglio verde

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Alfa Romeo giulietta quadrifoglio verde je po besedah milanskih inženirjev najboljša serijska alfa doslej. Zelo verjetno. Ampak, za tole alfo morate biti res prepričani, da bi jo imeli.
Deteljica po italijansko
Foto: Anže Jereb
20. 12. 2010 ob 10:00
Komentarjev: 0
video test alfa romeo giulietta quadrifoglio verde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da je giulietta lepo ukrojena, ni dvoma. Tipična alfa. Da predstavlja dizajn presežkov, oziroma revolucijo pri oblikovanju te italijanske znamke, si pa ne upam trditi. Prav škoda je, da si pri njeni zunanji obliki niso oblikovalci dali več duška in izničili ostanek povprečne konfekcijskosti, ki jo gre zaznati na premalo dodelanih detajlih, ali bolje, umetninah, ki jih znajo te iste roke napraviti. Alfa ni Fiat in pač ne sme biti takšna kot so drugi hišni avtomobili. No, je že res, da je nastajala v času varčevanja in, da je takrat potrebno takšne stvari razumeti.

Druga štorija je notranjost. Lahko bi rekel, da je tu novega še preveč. Alfa, kot jo nismo vajeni. Zelo všečen kokpit, ki ni nič več kupejevsko usmerjen, pač pa čisti avantgardni izdelek. T-oblika armature je pri alfi nova, detajli na njej še bolj. Sicer je na grobo precej v sorodu z bravom ali delto, ampak je unikatna. Tu razen cenenih puntovih stikal na volanskem obroču prija očem in počutju prav vse: od gumbov klimatizacije, prečne vrste letalskih stikal in integriranega radijskega sprejemnika na sredinski konzoli, skritih zračnih rež, aluminijaste prestavne ročice ter rdečih šivov, ki krasijo spoje volanskega usnja do obrobe manšete menjalnika ter seveda usnja na sedežih. Črnina površin, ki odseva v vsaj desetih različnih barvnih tonih in leskih, tudi na strešni tapiseriji, ustvarja občutek imenitnosti.

Opremljenost giuliette je solidna, tako po varnostni kot po komfortni strani. »Ooo, ma ché cavolo!« Ja, človek takole vzdihne, ko poskuša razumeti, zakaj je izdelava notranjosti giuliette na trenutke tako slaba. Ročaj na tapiseriji vrat zlahka zaškriplje in se zamaje v roki, podobno se sliši gibanje spojev armaturne plošče, da o materialu ročice ročne zavore sploh ne govorim. No, precej dobri ergonomiji tudi ne štejejo v prid povprečni in popolnoma nič granturistično profilirani sedeži. Če je preglednost iz avtomobila kljub nizkim bočnim steklom še solidna, pa to ne velja za izkoristek prostora, ki ga ta alfa ponuja. Potniška celica je prostorna, prtljažnik pa ne. Podobno je z odlagalnimi prostori. Vozniki giuliett niso med vožnjo nikoli žejni in nikoli ne vzamejo, razen kreditne kartice in kovčka, s seboj ničesar. Trattorie so pač na vsakem vogalu. In očitno si v Milanu odgovore na takšne stvari razlagajo na takšen način.

Zelena štiriperesna deteljica obljublja alfo v prvinski obliki. V primeru testne giuilette absolutno. 173 kilovatov se iz 1,75-litrskega TBi-ja, povezanega s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in preko elektronsko nadzorovanega diferenciala za zaporo Q2, spravlja na prednji kolesni par. Pod nadzorom sistema DNA, seveda. Vedno učinkovito in vedno po željah voznika, zato je vreden vseh pohval. Normalni način (N) odzivnosti motorja, je namenjen elegantni vožnji in prav nikjer ne preferira kapacitete motornih zmogljivosti, če le ne pohodite pedala za plin do konca. V dinamičnem načinu (D) postane giulietta agresivna, dirkaško odzivna. Otrditev volanskega mehanizma in 'overboost' motornega navora s 350 njutnmetri pri že 1500 vrtljajih na minuto, pa vse tja do omejevalnika vrtljajev motorja, ki namesto pri 6000 ustavlja vrtenje gredi pri 6400 vrtljajih na minuto, pričarata adrenalinske trenutke in željo po priganjanju v katerikoli prestavi. Škoda je le, da je zvok giuliette preveč plehnat; tu bi si res želeli več rohnenja.

Športno, skoraj malce pretrdo podvozje skrbi, da tudi v tem primeru giuliette zlepa ne boste izmaknili iz začrtanih tirov, obenem pa blesti z dobro vodljivostjo. A je pri hitri vožnji vseeno precej zahtevna, nos vozila rad zrdsne naravnost, na volanu je čutiti tudi veliko navora, zato ga je potrebno močneje prijeti.

Dirkalne zavore pa nudijo vedno hitro in brezkompromisno ustavljanje. Giulietta zna biti preklemansko hitra in tu kompromisov ni. Za krotenje v slabih voznih razmerah vam bo ostal na razpolago režim A, ki bo namesto voznika nežno upravljal z razpoložljivim navorom za najoptimalnejše pogoje vožnje. Nekaj, kar alfistov ne bo razveselilo, je žeja tako motorizirane giuiliette. V povprečju okoli 11, pri priganjanju pa preko 15 litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov je podatek, ki ga gre ob nakupu spregledati, ali bolje, zamolčati.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Alfa Romeo giulietta 1750 TBi 16v quadrifoglio verde
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1742
moč v kW (KM) pri vrt./min 173 (235) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1900
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4351 x 1798 x 1465
medosna razdalja v mm 2634
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (500)
največja hitrost v km/h 242
pospešek 0-100 km/h v s 6,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/5,8/7,6
poraba na testu v l/100 km 11,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.390
cena testnega vozila v EUR 25.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.714

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 4. 2019
April 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - range rover evoque
03  domača premiera - porsche 911
04  domača premiera - audi e-tron
050607
08  domača premiera - toyota corolla
09  domača premiera - volkswagen T-Cross
1011121314
151617  mednarodna premiera - toyota camry
1819  domača premiera - Porsche driving experience
2021
222324  domača premiera - 120 let Opla
25262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo pri tebi električni avto?
946Še letos ga kupim. 945Čez 5 let, gotovo. 944Ne maram elektrike. 943Čakam, da bo prevozil 1.000 kilometrov.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: kajaaa.5
Obvestila
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 tedni  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 3 tedni  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 1 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 1 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 1 meseci  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 meseci  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 1 meseci  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 1 meseci  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 1 meseci  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 2 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 5 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 5 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 5 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 5 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 5 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 5 meseci  |