Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fleksibilne domislice

Opel meriva 1,4 turbo enjoy

Avtor prispevka: Miha Dovč
Vsak avtomobil ima na sebi nekaj, kar buri domišljijo in je tema moških debat. Navadno za šankom … Nekateri avtomobili so znani po svoji zadnjici, nekateri po svojem atraktivnem nosu, spet tretji po agregatu.
Fleksibilne domislice
Foto: Anže Jereb
16. 12. 2010 ob 10:53
Komentarjev: 0
video test opel meriva 1,4 turbo enjoy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Oplova meriva pa bo v analih zgodovine ostala znana po svojih zadnjih bočnih vratih. Prikupno obliko, živahno notranjost in nov motor kar neupravičeno spregledamo. Če želimo odpreti oboja bočna vrata hkrati, je manever na las podoben odpiranju dvokrilnih balkonskih vrat. Vendar so zaradi varnosti tu sredinski stebriček pustili, tako da se nimate česa bati v primeru trka. Vsa vrata se odpirajo skoraj s pravim kotom, zato res ni bojazni, da bi bila gneča in da bi voznik in zadaj sedeči recimo hkrati skočila ven iz avtomobila, kar pa ne velja na ozkih parkiriščih, ko bosta morala potnika pač počakati eden drugega. Zadnja vrata so tudi krajša od takšnih, ki imajo vodila na B-stebričku, in ja, predvsem izstop iz avtomobila je precej lažji. Dostop do zadnjih sedežev pa še toliko bolj, če tja pogosto dajete kakšne stvari kot je recimo otroški sedež.

Notranjost je z rdečim vrhom armaturne plošče prijetno živahna, gumbov na sredinski konzoli je absolutno preveč, so pa k sreči vsaj nametani v nekem logičnem redu. Če boste na hitro pogledali, resda ne boste našli veliko uporabnih odlagalnih površin. Vendar sredinski naslon v sebi skriva volumen podzemnega rudnika, vse skupaj pa je na tračnicah, da si ta del med sedežema prilagajate glede na potrebe. Čeprav so se trudili vse skupaj narediti čimbolj zaobljeno, so nekateri robovi vseeno precej ostri in je potrebno malo paziti, ko z roko segate v ta globok prostor. Tudi prtljažnik je poln domislic, ima dvojno dno in veliko prostora.

Najbolj me je presenetil položaj za volanom. Vse skupaj se zdi dobro zamišljeno, saj se sedi visoko, volan lepo sede v roke in prestavna ročica je pripravno blizu desnice. Nisem pa se mogel znebiti občutka, da je volan postavljen malo levo od sredine voznikovega sedeža, zato se mi je na začetku zdelo, da ne sedim pravilno. Po nekaj kilometrih se seveda privadite na prostor pred seboj, vseeno pa se mi je to zdelo malce nenavadno in česar večina verjetno niti opazila ne bi.

Motor z 88 kilovati je nov izdelek, saj opla do sedaj še niso gnali 1,4-litrski turbinci. Lahko zapišem, da je dober izdelek, s solidno porabo, če ga ne priganjate, na žalost pa menjalnik s predolgimi razmerji in le petimi prestavami izniči največjo prednost prisilno polnjenih agregatov - prožnost. Pri višjih vrtljajih postane agregat razmeroma glasen, sicer pa je sama vožnja kljub velikim kolesom dovolj udobna. Višja karoserija pomeni malo več nagibanja kot pri corsi, vseeno pa meriva zelo solidno sledi vašim ukazom na volanu. Počutili se boste varno, kar je pri takšnem avtomobilu zelo pomembno, saj bi ga Opel rad prodajal predvsem mladim družinam, čeprav ga kupujejo ravno starejši vozniki, ki imajo že odrasle otroke in se vozijo večinoma sami.

Cena je za tovrsten avtomobil in količino opreme s 16 tisoč evri (18.809 z vso dodatno opremo) solidna in če vam je zanimivo odpiranje vrat všeč, ni razloga, da vam ne bi bil tudi avto kot celota. Vse domislice pri Oplu nosijo ime, ki se začne s flex: flexdoors, flexrail, flexspace, flexfloor, in zdi se, da zelo lepo in sveže dopolnjujejo Oplovo ponudbo, ki z vsakim novim avtomobilom predstavi nekaj novega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel meriva 1,4 turbo enjoy
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.398
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4800-6000
največji navor v Nm pri vrt./min 175 pri 1750-4800
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4288 x 1812 x 1615
medosna razdalja v mm 2644
prtljažnik v litrih 409 - 920
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1393 (542)
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,0/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 13.990
cena testnega vozila v EUR 16.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.809

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rote80
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |