Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fleksibilne domislice

Opel meriva 1,4 turbo enjoy

Avtor prispevka: Miha Dovč
Vsak avtomobil ima na sebi nekaj, kar buri domišljijo in je tema moških debat. Navadno za šankom … Nekateri avtomobili so znani po svoji zadnjici, nekateri po svojem atraktivnem nosu, spet tretji po agregatu.
Fleksibilne domislice
Foto: Anže Jereb
16. 12. 2010 ob 10:53
Komentarjev: 0
video test opel meriva 1,4 turbo enjoy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Oplova meriva pa bo v analih zgodovine ostala znana po svojih zadnjih bočnih vratih. Prikupno obliko, živahno notranjost in nov motor kar neupravičeno spregledamo. Če želimo odpreti oboja bočna vrata hkrati, je manever na las podoben odpiranju dvokrilnih balkonskih vrat. Vendar so zaradi varnosti tu sredinski stebriček pustili, tako da se nimate česa bati v primeru trka. Vsa vrata se odpirajo skoraj s pravim kotom, zato res ni bojazni, da bi bila gneča in da bi voznik in zadaj sedeči recimo hkrati skočila ven iz avtomobila, kar pa ne velja na ozkih parkiriščih, ko bosta morala potnika pač počakati eden drugega. Zadnja vrata so tudi krajša od takšnih, ki imajo vodila na B-stebričku, in ja, predvsem izstop iz avtomobila je precej lažji. Dostop do zadnjih sedežev pa še toliko bolj, če tja pogosto dajete kakšne stvari kot je recimo otroški sedež.

Notranjost je z rdečim vrhom armaturne plošče prijetno živahna, gumbov na sredinski konzoli je absolutno preveč, so pa k sreči vsaj nametani v nekem logičnem redu. Če boste na hitro pogledali, resda ne boste našli veliko uporabnih odlagalnih površin. Vendar sredinski naslon v sebi skriva volumen podzemnega rudnika, vse skupaj pa je na tračnicah, da si ta del med sedežema prilagajate glede na potrebe. Čeprav so se trudili vse skupaj narediti čimbolj zaobljeno, so nekateri robovi vseeno precej ostri in je potrebno malo paziti, ko z roko segate v ta globok prostor. Tudi prtljažnik je poln domislic, ima dvojno dno in veliko prostora.

Najbolj me je presenetil položaj za volanom. Vse skupaj se zdi dobro zamišljeno, saj se sedi visoko, volan lepo sede v roke in prestavna ročica je pripravno blizu desnice. Nisem pa se mogel znebiti občutka, da je volan postavljen malo levo od sredine voznikovega sedeža, zato se mi je na začetku zdelo, da ne sedim pravilno. Po nekaj kilometrih se seveda privadite na prostor pred seboj, vseeno pa se mi je to zdelo malce nenavadno in česar večina verjetno niti opazila ne bi.

Motor z 88 kilovati je nov izdelek, saj opla do sedaj še niso gnali 1,4-litrski turbinci. Lahko zapišem, da je dober izdelek, s solidno porabo, če ga ne priganjate, na žalost pa menjalnik s predolgimi razmerji in le petimi prestavami izniči največjo prednost prisilno polnjenih agregatov - prožnost. Pri višjih vrtljajih postane agregat razmeroma glasen, sicer pa je sama vožnja kljub velikim kolesom dovolj udobna. Višja karoserija pomeni malo več nagibanja kot pri corsi, vseeno pa meriva zelo solidno sledi vašim ukazom na volanu. Počutili se boste varno, kar je pri takšnem avtomobilu zelo pomembno, saj bi ga Opel rad prodajal predvsem mladim družinam, čeprav ga kupujejo ravno starejši vozniki, ki imajo že odrasle otroke in se vozijo večinoma sami.

Cena je za tovrsten avtomobil in količino opreme s 16 tisoč evri (18.809 z vso dodatno opremo) solidna in če vam je zanimivo odpiranje vrat všeč, ni razloga, da vam ne bi bil tudi avto kot celota. Vse domislice pri Oplu nosijo ime, ki se začne s flex: flexdoors, flexrail, flexspace, flexfloor, in zdi se, da zelo lepo in sveže dopolnjujejo Oplovo ponudbo, ki z vsakim novim avtomobilom predstavi nekaj novega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel meriva 1,4 turbo enjoy
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.398
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4800-6000
največji navor v Nm pri vrt./min 175 pri 1750-4800
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4288 x 1812 x 1615
medosna razdalja v mm 2644
prtljažnik v litrih 409 - 920
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1393 (542)
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,0/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 13.990
cena testnega vozila v EUR 16.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.809

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: markopeč
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |