Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Okolju prijaznejši

Honda accord tourer 2,4i executive plus plin

Avtor prispevka: Anže Jereb
Hondina filozofija se je spremenila. Tisti majhni in visokovrteči motorji, po katerih se še dandanes marsikomu kolca, so praktično izginili, zamenjali pa so jih dizelski agregati in ekološko bolj sprejemljivi hibridi.
Okolju prijaznejši
Foto: Anže Jereb
15. 12. 2010 ob 11:01
Komentarjev: 0
video test honda accord tourer 2,4i executive plus plin
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zato v novi generaciji tourer ne ponuja prtljažnika, ki je po prostornini med največjimi v segmentu, kot je s 576 litri prostornine to bila prejšnja generacija, ampak je prtljažni prostor odslej občutno manjši. Le 406 litrov meri njegova prostornina, ker kupci bojda ne potrebujejo več. Za golf palice je to dovolj. Pa tudi cenovno accord ni med najbolj poceni predstavniki svojega segmenta; takšen z najvišjo stopnjo opreme in nekaterimi dodatki namreč stane preko 43.000 evrov.

A visoko ceno upraviči na več načinov. Najprej s kakovostno notranjostjo in odlično izdelavo, zaradi česar je počutje zelo dobro. Zlasti spredaj, kjer se sedi odlično, sedeža sta namreč nadvse udobna in ponujata dovolj opore, zato se boste s tem avtomobilom brez težav odpravili na daljšo pot, brez bojazni, da vas bo že po nekaj sto kilometrih vse bolelo.

Tudi podvozje je daleč od športno naravnanega, čeprav se accord presenetljivo lepo in hitro zna peljati, kadar od njega voznik to zahteva. Pravzaprav celo bolje od marsikaterega tekmeca. A se vseeno najbolje počuti takrat, ko se boste zapeljali v bolj umirjenem slogu in ko se bo oddolžil z uglajenim požiranjem cestnih anomalij.

Kljub najmočnejšemu motorju, ki je tokrat poganjal testnega accorda, ta avtomobil nima 147 kilovatov moči zato, da se boste z njim podili v dinamičnem slogu. Je predvsem uglajen in navorsko linearen, če bi bil povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, bi celo rekli odličen. A ker je bil tokrat povezan s petstopenjskim samodejnim menjalnikom, ni čisto tako.

Menjalnik je sam po sebi relativno dober in za takšen tip vozila dovolj hiter. Medtem ko tekmeci ponujajo sedem in osemstopenjske samodejne menjalnike, Honda vztraja pri petih prestavah. Rezultat so občutno predolga prestavna razmerja, ki ubijejo še tiste nekaj dinamične žilice, ki bi jo motor sicer imel. V praksi to pomeni, da boste v peti prestavi pri avtocestnih 130 km/h avtomobil pred seboj prehitevali v slogu tovornjakov, ki običajno za ta manever potrebujejo razdaljo enega kilometra.

In takrat se lahko za vami pojavi bistveno šibkejši avtomobil, pa vam bo z utripajočimi lučmi vseeno dal vedeti, da se že odmaknite. Za takšno prehitevanje boste morali pretakniti celo v tretjo, potem bo rezultat želen. Mimogrede, v tretji prestavi tega accorda lahko poženete celo do 190 km/h. Toliko o dolgih prestavnih razmerjih.

Pohvalimo lahko še seznam opreme, ki je daljši od povprečnega slovenskega vlaka. Poleg običajnih stvari je dobrodošel aktivni tempomat, ki samodejno vzdržuje primerno varnostno razdaljo, pa sistem, ki zna sam delati manjše popravke na volanu in tako lepo sledi zavoju, pa opozorilnik pred trčenjem, vzvratna kamera in tako naprej. Pohvalili bi tudi navigacijsko napravo, ki pa v Sloveniji ne deluje.

No, prtljažnik tega accorda je še za dva tisočaka dražji, saj v sebi skriva 65-litrski rezervoar za plin. Sistem vam vgradijo kar pri Hondi, zato ne izgubite garancije, ob njegovi uporabi bo poraba goriva okoli dva litra večja, kar znese okoli 11 litrov. To pomeni, da se investicija povrne le, če se res veliko vozite. Izplačate jo po 50 tisoč kilometrih. Je pa v skladu s Hondino filozofijo v zadnjem času tudi to, da ste s plinom bistveno bolj čisti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Honda accord tourer 2,4i Executive Plus plin
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2354
moč v kW (KM) pri vrt./min 148 (201) pri 7100
največji navor v Nm pri vrt./min 230 pri 4200
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4750 x 1840 x 1440
medosna razdalja v mm 2705
prtljažnik v litrih 406
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1648 (437)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 9,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 12,5/6,8/9,1
poraba na testu v l/100 km 9,5
cena osnovnega vozila v EUR 26.780
cena testnega vozila v EUR 40.215
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.033

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.ufo
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 tedni  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 11 meseci  |