{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Rdeča preproga

Volkswagen beetle cabrio 1.6 TDI 50s

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Verjetno delitev na ženske in moške avtomobile nima posebnega smisla, ampak so odstopanja včasih tako velika, da ne morem mimo tega. Seveda ni nič narobe, če v takšnem beetlu cabrio za volanom sedi moški, le večina vidi v njem voznico.
Rdeča preproga
Foto: Matej Mihinjač & Gašper Miš
24. 5. 2013 ob 10:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

legenda v novi preobleki
vzbuja čustva, kjerkoli se pojavi
odlična vetrna zaščita tudi pri večjih hitrostih
ugodna poraba goriva
odlično ojačana karoserija pomeni manj zvijanja in tresenja
veliko prostora spredaj za dva, lahko tudi za štiri
zelo hiter mehanizem za pomik strehe
dobro tesnenje, dobra zvočna izolacija
dizelski motor sicer malo porabi, bencinski bi bil v večji užitek
notranjost je preveč dolgočasna
prtljažni prostor je omejen z dostopom in volumnom
nima vazice za rože
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (17 glasov)
video test volkswagen beetle cabrio 1.6 TDI 50's
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In res z baročnimi oblinami bolj spominja na tisto, kar je za nežnejši spol ustvarila narava, kot na primer toyota GT86, za katero vsi pri Volanu menimo, da je izključno moški avtomobil. Je pa takšen beetle zelo všeč moškim, ki veliko dajo na izgled. Ali pa takšnim, ki jih pod pretvezo kupijo ženskam, da se potem lahko sami vozijo v njih.

Beetle ali, kakor mu lepo pravimo pri nas, hrošč cabrio, je najnovejši model, ki je ravno zapeljal na ceste. To je 'že' tretja generacija hrošča, v navednicah pa zato, ker smo danes navajeni, da se modeli menjajo na približno 5 do 7 let, tale pa je v 75 letih šele v svoji tretji izvedbi. Ja, očitno je res brezčasen. Prva generacija je dosegla številne rekorde, med drugim so jih proizvedli več kot 21 milijonov in je najdlje proizvajan model v zgodovini.


In kabrio? Kmalu po vojni je Wilhelm Karmann želel odprtega hrošča in mu je kar sam odrezal streho ter model predstavil Volkswagnu, ki ga je seveda z navdušenjem pričel proizvajati. Tradicijo je nadaljevala druga generacija, prav tako sedaj tretja. In ta je vse skupaj dvignila še na višji nivo, saj ima streho, ki se s pomočjo elektrike odpre v samo 9,5 sekunde. Le gumb držite, peljete pa se lahko do 50 kilometrov na uro. Zapiranje traja sekundo in pol dlje, ob odprti strehi pa lahko čez samo streho poveznete še posebno usnjeno pokrivalo, ki lepo zakrije mehanizem in zaokroži stil avtomobila. To je za kraje, kjer dež ne more presenetiti, ker takrat strehe ne morete dvigniti.


Marsikdo misli, da kabriolet pomeni prepih za volanom. Pa ni nujno. V tem primeru je z vetrno zaščito spredaj zelo prijetno tudi pri večjih hitrostih. Zadnja dva sedeža sta neuporabna, ker ju zaščita zakrije. Celo na avtocesti vas veter ne bo pretirano motil, prej hrup tovornjakov. In sama streha je bila, vsaj zdaj, ko je bil avtomobil še čisto nov, odlična. Lepo duši hrup in odlično tesni. V avtopralnici ni notri pritekla niti kapljica vode, kar je res dober dokaz o kvaliteti. Upam, da bo tudi po nekaj letih tako.

Še najmanj duška so si oblikovalci dali v notranjosti, ki je preveč sterilna. Niti vazice za rože nima več! In če ne izberete kakšne zanimive barvne kombinacije in ne gledate velikega merilnika za hitrost, je praktično enaka kot v golfu. Kar je lahko tudi dobro, ker sta tako ergonomija kot položaj za volanom seveda odlična, ampak vseeno manjka še nekaj več. Je pa zato izredno lepa okrasna plastika, ki izgleda kot fino lakiran klavir, čeprav se na njej takoj pozna vsak prstni odtis ali prah. Zelo domiselni so še trakovi na notranji strani vrat, tako da lahko notri spravite poljubno veliko plastenko pijače. In v kabrioletu jo boste vedno želeli s seboj! Prostora je dejansko dovolj za štiri, tako da v njem zlahka vidim štiri kolegice, ki se peljejo na kavo, za dopust bo pa premajhen, ker je prtljažnik zelo omejen s prostorom, saj se vanj zlaga še streha. Sicer se tudi ob zloženi strehi nič ne zmanjša, ampak toliko prostora že ena ženska takoj napolni. Se pa k sreči zloži zadnja klop, če bi pozimi želeli peljati kakšne smuči. Ali palice za golf.
 

Vedno pravimo, da dizelski motorji ne pristojijo kabrioletom. Da ropotajo in smrdijo, so razlogi.

Vedno pravimo, da dizelski motorji ne pristojijo kabrioletom. Da ropotajo in smrdijo, so razlogi. Tudi kombinacija 1,6-litrskega TDIja z beetlom me ne prepriča v nasprotno, čeprav sploh ni slaba izbira. Majhna delovna prostornina ne pomeni, da je šibek, nasprotno, prav lepo se premika in z vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda ni več tako glasen kot nekoč. Seveda pa tudi porabi malo, na testu okoli 6 litrov na 100 kilometrov. Ko ga priganjate ali vozite recimo v klanec navzgor, se zasnova motorja bistveno bolj sliši, in če vas to moti, raje izberite kakšnega od odličnih Volkswagnovih turbobencinskih motorjev. Recimo 1,4 TSI, ki stane približno enako in je precej bolj zmogljiv. Ampak po veliko ležerno prevoženih kilometrih boste znali ceniti tudi tega, ker je beetle v prvi vrsti namenjen počasni vožnji, kar potrjuje tudi le 5-stopenjski ročni menjalnik z razmeroma dolgimi prestavnimi razmerji.

Kako dobro so Nemci naredili tega hrošča, se vidi na slabših podlagah, ko se kabrioleti stresajo kot kakšen puding. Tudi ta se, ampak ni zelo moteče. To pa zato, ker so uporabili kar za 114 kilogramov ojačitev na karoseriji, kar pomeni, da je sam avto precej težji, ampak še vedno prijeten za vožnjo, ker je lepo vodljiv in sploh ne deluje težko, tako da bo tudi ženskam všeč. Pravijo, da je bistven užitek v vožnji. Pri takšnem kabrioletu to ne pomeni vrtoglavo drvenje po prazni cesti, ampak bolj poziranje v urbanih središčih. Da se z njim v stilu pripeljete do rdeče preproge. In hrošč vam bo v vsakem primeru všeč. Tudi če se ne vidite v njem kot voznik, bo v vas vzbudil čustva. Če ne drugega, se ga boste hoteli dotakniti. In za 22 tisoč evrov, kolikor stane osnovni, ali 28, kolikor bi vas stal takšen, si težko zamislim boljši avtomobil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen beetle cabrio 1.6 TDI 50's
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1568
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 2.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4277 x 1808 x 1437
medosna razdalja v mm 2540
prtljažnik v litrih 224
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1466 (384)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,1/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 25.076
cena testnega vozila v EUR 27.117
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.510

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |