Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Rdeča preproga

Volkswagen beetle cabrio 1.6 TDI 50s

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Verjetno delitev na ženske in moške avtomobile nima posebnega smisla, ampak so odstopanja včasih tako velika, da ne morem mimo tega. Seveda ni nič narobe, če v takšnem beetlu cabrio za volanom sedi moški, le večina vidi v njem voznico.
Rdeča preproga
Foto: Matej Mihinjač & Gašper Miš
24. 5. 2013 ob 10:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

legenda v novi preobleki
vzbuja čustva, kjerkoli se pojavi
odlična vetrna zaščita tudi pri večjih hitrostih
ugodna poraba goriva
odlično ojačana karoserija pomeni manj zvijanja in tresenja
veliko prostora spredaj za dva, lahko tudi za štiri
zelo hiter mehanizem za pomik strehe
dobro tesnenje, dobra zvočna izolacija
dizelski motor sicer malo porabi, bencinski bi bil v večji užitek
notranjost je preveč dolgočasna
prtljažni prostor je omejen z dostopom in volumnom
nima vazice za rože
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (17 glasov)
video test volkswagen beetle cabrio 1.6 TDI 50's
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In res z baročnimi oblinami bolj spominja na tisto, kar je za nežnejši spol ustvarila narava, kot na primer toyota GT86, za katero vsi pri Volanu menimo, da je izključno moški avtomobil. Je pa takšen beetle zelo všeč moškim, ki veliko dajo na izgled. Ali pa takšnim, ki jih pod pretvezo kupijo ženskam, da se potem lahko sami vozijo v njih.

Beetle ali, kakor mu lepo pravimo pri nas, hrošč cabrio, je najnovejši model, ki je ravno zapeljal na ceste. To je 'že' tretja generacija hrošča, v navednicah pa zato, ker smo danes navajeni, da se modeli menjajo na približno 5 do 7 let, tale pa je v 75 letih šele v svoji tretji izvedbi. Ja, očitno je res brezčasen. Prva generacija je dosegla številne rekorde, med drugim so jih proizvedli več kot 21 milijonov in je najdlje proizvajan model v zgodovini.


In kabrio? Kmalu po vojni je Wilhelm Karmann želel odprtega hrošča in mu je kar sam odrezal streho ter model predstavil Volkswagnu, ki ga je seveda z navdušenjem pričel proizvajati. Tradicijo je nadaljevala druga generacija, prav tako sedaj tretja. In ta je vse skupaj dvignila še na višji nivo, saj ima streho, ki se s pomočjo elektrike odpre v samo 9,5 sekunde. Le gumb držite, peljete pa se lahko do 50 kilometrov na uro. Zapiranje traja sekundo in pol dlje, ob odprti strehi pa lahko čez samo streho poveznete še posebno usnjeno pokrivalo, ki lepo zakrije mehanizem in zaokroži stil avtomobila. To je za kraje, kjer dež ne more presenetiti, ker takrat strehe ne morete dvigniti.


Marsikdo misli, da kabriolet pomeni prepih za volanom. Pa ni nujno. V tem primeru je z vetrno zaščito spredaj zelo prijetno tudi pri večjih hitrostih. Zadnja dva sedeža sta neuporabna, ker ju zaščita zakrije. Celo na avtocesti vas veter ne bo pretirano motil, prej hrup tovornjakov. In sama streha je bila, vsaj zdaj, ko je bil avtomobil še čisto nov, odlična. Lepo duši hrup in odlično tesni. V avtopralnici ni notri pritekla niti kapljica vode, kar je res dober dokaz o kvaliteti. Upam, da bo tudi po nekaj letih tako.

Še najmanj duška so si oblikovalci dali v notranjosti, ki je preveč sterilna. Niti vazice za rože nima več! In če ne izberete kakšne zanimive barvne kombinacije in ne gledate velikega merilnika za hitrost, je praktično enaka kot v golfu. Kar je lahko tudi dobro, ker sta tako ergonomija kot položaj za volanom seveda odlična, ampak vseeno manjka še nekaj več. Je pa zato izredno lepa okrasna plastika, ki izgleda kot fino lakiran klavir, čeprav se na njej takoj pozna vsak prstni odtis ali prah. Zelo domiselni so še trakovi na notranji strani vrat, tako da lahko notri spravite poljubno veliko plastenko pijače. In v kabrioletu jo boste vedno želeli s seboj! Prostora je dejansko dovolj za štiri, tako da v njem zlahka vidim štiri kolegice, ki se peljejo na kavo, za dopust bo pa premajhen, ker je prtljažnik zelo omejen s prostorom, saj se vanj zlaga še streha. Sicer se tudi ob zloženi strehi nič ne zmanjša, ampak toliko prostora že ena ženska takoj napolni. Se pa k sreči zloži zadnja klop, če bi pozimi želeli peljati kakšne smuči. Ali palice za golf.
 

Vedno pravimo, da dizelski motorji ne pristojijo kabrioletom. Da ropotajo in smrdijo, so razlogi.

Vedno pravimo, da dizelski motorji ne pristojijo kabrioletom. Da ropotajo in smrdijo, so razlogi. Tudi kombinacija 1,6-litrskega TDIja z beetlom me ne prepriča v nasprotno, čeprav sploh ni slaba izbira. Majhna delovna prostornina ne pomeni, da je šibek, nasprotno, prav lepo se premika in z vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda ni več tako glasen kot nekoč. Seveda pa tudi porabi malo, na testu okoli 6 litrov na 100 kilometrov. Ko ga priganjate ali vozite recimo v klanec navzgor, se zasnova motorja bistveno bolj sliši, in če vas to moti, raje izberite kakšnega od odličnih Volkswagnovih turbobencinskih motorjev. Recimo 1,4 TSI, ki stane približno enako in je precej bolj zmogljiv. Ampak po veliko ležerno prevoženih kilometrih boste znali ceniti tudi tega, ker je beetle v prvi vrsti namenjen počasni vožnji, kar potrjuje tudi le 5-stopenjski ročni menjalnik z razmeroma dolgimi prestavnimi razmerji.

Kako dobro so Nemci naredili tega hrošča, se vidi na slabših podlagah, ko se kabrioleti stresajo kot kakšen puding. Tudi ta se, ampak ni zelo moteče. To pa zato, ker so uporabili kar za 114 kilogramov ojačitev na karoseriji, kar pomeni, da je sam avto precej težji, ampak še vedno prijeten za vožnjo, ker je lepo vodljiv in sploh ne deluje težko, tako da bo tudi ženskam všeč. Pravijo, da je bistven užitek v vožnji. Pri takšnem kabrioletu to ne pomeni vrtoglavo drvenje po prazni cesti, ampak bolj poziranje v urbanih središčih. Da se z njim v stilu pripeljete do rdeče preproge. In hrošč vam bo v vsakem primeru všeč. Tudi če se ne vidite v njem kot voznik, bo v vas vzbudil čustva. Če ne drugega, se ga boste hoteli dotakniti. In za 22 tisoč evrov, kolikor stane osnovni, ali 28, kolikor bi vas stal takšen, si težko zamislim boljši avtomobil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen beetle cabrio 1.6 TDI 50's
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1568
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 2.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4277 x 1808 x 1437
medosna razdalja v mm 2540
prtljažnik v litrih 224
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1466 (384)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,1/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 25.076
cena testnega vozila v EUR 27.117
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.510

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |