Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Doma v divjini

Nissan pathfinder 2,5 dCi SE IT pack

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pathfinder je pravi avtomobil za zdravljenje kakšnega manjšega kompleksa, pa čeprav za takšne težave raje priporočamo obisk zdravnika. A vendar, na cesti se bodo pred to gmoto umikali prav vsi, pločniki bodo postali le komaj zaznavna anomalija, kolovoze pa boste z njim premagovali za zajtrk.
Doma v divjini
Foto: Anže Jereb
21. 11. 2010 ob 19:30
Komentarjev: 0
video test nissan pathfinder 2,5 dCi SE IT pack
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav po zunanjih merah lahko hitro ugotovimo, da se na naših cestah vozi precej še večjih (predvsem daljših) vozil, počutje v njem govori drugače. Za volanom pathfinderja se voznik počuti kot v tovornjaku ali celo tanku. Pathfinder namreč tudi po prenovi ostaja izjemno robusten terenec. S 23-centimetrsko oddaljenostjo od tal, reduktorjem in odličnim pogonom, ki ga s pomikom stikala lahko »zaklenemo«, zmore premagovati tako hude klančine, da boste verjetno prej odpovedali vi.

A ker se z njim po terenu večina ne bo pogosto vozila, naj povemo, da je tudi zelo udoben. Po prenovi je postal bolj eleganten in notranjost je sedaj res pohvalno prijetna. Položaj za volanom je precej limuzinski, sedeža sta dovolj udobna, vsa stikala pa na priročnih mestih. Prevladuje sicer trda plastika, a je vse skupaj lično sestavljeno in v črni barvi deluje bolj resno kot v srebrni pred prenovo. Pogrešali smo le možnost nastavljanja volanskega obroča še po globini. V takšni beli barvi in z zatemnjenimi platišči tudi navzven deluje skoraj nastopaško.

Ob zagonu motorja in premiku prestavne ročice daleč desno in nazaj do vzvratne prestave sicer spominja bolj na tovornjak kot avtomobil, ampak je med samo vožnjo presenetljivo udoben. Prostora je dovolj (celo za tista dva potnika na šestem in sedmem sedežu ga ni tako malo), odlagalnih površin

je veliko, prtljažnik pa pogoltne tudi največje kose tovora. Če ne ob petih sedežih, pa vsekakor ob podrti zadnji klopi.

Ob prenovi je nekaj več moči dobil še motor, predvsem pa sedaj zahteva manj goriva. Na testu smo v povprečju porabili malo več kot 10 litrov goriva na sto prevoženih kilometrov, kar je vsaj liter manj kot pred prenovo in za več kot dve toni težak avtomobil dober rezultat. Motor ima tovornjaški zvok predvsem pri zagonu in kadar močno pospešujete, v ostalih primerih pa je presenetljivo tih in več kot dovolj zmogljiv, zato se na avtocesti ne boste redko zalotili, da vozite celo prehitro.

Ker pa ostaja kleni terenec, to pomeni, da je njegov krmilni mehanizem tudi temu prilagojen. Je zelo posreden in s štirimi zavrtljaji med obema skrajnima točkama zahteva precej dela z rokami. Zato je pathfinder v mestu sila okoren in se tam prav nič dobro ne počuti, vi pa se tudi ne boste. Če se torej pretežno vozite po mestu in zelo urbanih predelih, morda raje poglejte k manj terensko naravnanim konkurentov. V primeru, da ste pogosto na brezpotjih, tam vas pathfinder zlepa ne bo razočaral.

Testni avtomobil je imel nameščeno vzvratno kamero, ki pa bi jo raje zamenjali za običajne parkirne senzorje in jih namestili še na nos vozila. In cena za vse skupaj? Nekaj več kot 42.000 evrov.Odstrani

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan pathfinder 2,5 dCi SE IT pack
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2.488
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4813 x 1848 x 1785
medosna razdalja v mm 2853
prtljažnik v litrih 515 - 2091
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2090 (790)
največja hitrost v km/h 186
pospešek 0-100 km/h v s 11
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/7,2/8,5
poraba na testu v l/100 km 10,5
cena osnovnega vozila v EUR 34.390
cena testnega vozila v EUR 39.160
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.250

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |