Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Doma v divjini

Nissan pathfinder 2,5 dCi SE IT pack

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pathfinder je pravi avtomobil za zdravljenje kakšnega manjšega kompleksa, pa čeprav za takšne težave raje priporočamo obisk zdravnika. A vendar, na cesti se bodo pred to gmoto umikali prav vsi, pločniki bodo postali le komaj zaznavna anomalija, kolovoze pa boste z njim premagovali za zajtrk.
Doma v divjini
Foto: Anže Jereb
21. 11. 2010 ob 19:30
Komentarjev: 0
video test nissan pathfinder 2,5 dCi SE IT pack
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav po zunanjih merah lahko hitro ugotovimo, da se na naših cestah vozi precej še večjih (predvsem daljših) vozil, počutje v njem govori drugače. Za volanom pathfinderja se voznik počuti kot v tovornjaku ali celo tanku. Pathfinder namreč tudi po prenovi ostaja izjemno robusten terenec. S 23-centimetrsko oddaljenostjo od tal, reduktorjem in odličnim pogonom, ki ga s pomikom stikala lahko »zaklenemo«, zmore premagovati tako hude klančine, da boste verjetno prej odpovedali vi.

A ker se z njim po terenu večina ne bo pogosto vozila, naj povemo, da je tudi zelo udoben. Po prenovi je postal bolj eleganten in notranjost je sedaj res pohvalno prijetna. Položaj za volanom je precej limuzinski, sedeža sta dovolj udobna, vsa stikala pa na priročnih mestih. Prevladuje sicer trda plastika, a je vse skupaj lično sestavljeno in v črni barvi deluje bolj resno kot v srebrni pred prenovo. Pogrešali smo le možnost nastavljanja volanskega obroča še po globini. V takšni beli barvi in z zatemnjenimi platišči tudi navzven deluje skoraj nastopaško.

Ob zagonu motorja in premiku prestavne ročice daleč desno in nazaj do vzvratne prestave sicer spominja bolj na tovornjak kot avtomobil, ampak je med samo vožnjo presenetljivo udoben. Prostora je dovolj (celo za tista dva potnika na šestem in sedmem sedežu ga ni tako malo), odlagalnih površin

je veliko, prtljažnik pa pogoltne tudi največje kose tovora. Če ne ob petih sedežih, pa vsekakor ob podrti zadnji klopi.

Ob prenovi je nekaj več moči dobil še motor, predvsem pa sedaj zahteva manj goriva. Na testu smo v povprečju porabili malo več kot 10 litrov goriva na sto prevoženih kilometrov, kar je vsaj liter manj kot pred prenovo in za več kot dve toni težak avtomobil dober rezultat. Motor ima tovornjaški zvok predvsem pri zagonu in kadar močno pospešujete, v ostalih primerih pa je presenetljivo tih in več kot dovolj zmogljiv, zato se na avtocesti ne boste redko zalotili, da vozite celo prehitro.

Ker pa ostaja kleni terenec, to pomeni, da je njegov krmilni mehanizem tudi temu prilagojen. Je zelo posreden in s štirimi zavrtljaji med obema skrajnima točkama zahteva precej dela z rokami. Zato je pathfinder v mestu sila okoren in se tam prav nič dobro ne počuti, vi pa se tudi ne boste. Če se torej pretežno vozite po mestu in zelo urbanih predelih, morda raje poglejte k manj terensko naravnanim konkurentov. V primeru, da ste pogosto na brezpotjih, tam vas pathfinder zlepa ne bo razočaral.

Testni avtomobil je imel nameščeno vzvratno kamero, ki pa bi jo raje zamenjali za običajne parkirne senzorje in jih namestili še na nos vozila. In cena za vse skupaj? Nekaj več kot 42.000 evrov.Odstrani

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan pathfinder 2,5 dCi SE IT pack
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2.488
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4813 x 1848 x 1785
medosna razdalja v mm 2853
prtljažnik v litrih 515 - 2091
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2090 (790)
največja hitrost v km/h 186
pospešek 0-100 km/h v s 11
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/7,2/8,5
poraba na testu v l/100 km 10,5
cena osnovnega vozila v EUR 34.390
cena testnega vozila v EUR 39.160
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.250

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |