Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Doma v divjini

Nissan pathfinder 2,5 dCi SE IT pack

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pathfinder je pravi avtomobil za zdravljenje kakšnega manjšega kompleksa, pa čeprav za takšne težave raje priporočamo obisk zdravnika. A vendar, na cesti se bodo pred to gmoto umikali prav vsi, pločniki bodo postali le komaj zaznavna anomalija, kolovoze pa boste z njim premagovali za zajtrk.
Doma v divjini
Foto: Anže Jereb
21. 11. 2010 ob 19:30
Komentarjev: 0
video test nissan pathfinder 2,5 dCi SE IT pack
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav po zunanjih merah lahko hitro ugotovimo, da se na naših cestah vozi precej še večjih (predvsem daljših) vozil, počutje v njem govori drugače. Za volanom pathfinderja se voznik počuti kot v tovornjaku ali celo tanku. Pathfinder namreč tudi po prenovi ostaja izjemno robusten terenec. S 23-centimetrsko oddaljenostjo od tal, reduktorjem in odličnim pogonom, ki ga s pomikom stikala lahko »zaklenemo«, zmore premagovati tako hude klančine, da boste verjetno prej odpovedali vi.

A ker se z njim po terenu večina ne bo pogosto vozila, naj povemo, da je tudi zelo udoben. Po prenovi je postal bolj eleganten in notranjost je sedaj res pohvalno prijetna. Položaj za volanom je precej limuzinski, sedeža sta dovolj udobna, vsa stikala pa na priročnih mestih. Prevladuje sicer trda plastika, a je vse skupaj lično sestavljeno in v črni barvi deluje bolj resno kot v srebrni pred prenovo. Pogrešali smo le možnost nastavljanja volanskega obroča še po globini. V takšni beli barvi in z zatemnjenimi platišči tudi navzven deluje skoraj nastopaško.

Ob zagonu motorja in premiku prestavne ročice daleč desno in nazaj do vzvratne prestave sicer spominja bolj na tovornjak kot avtomobil, ampak je med samo vožnjo presenetljivo udoben. Prostora je dovolj (celo za tista dva potnika na šestem in sedmem sedežu ga ni tako malo), odlagalnih površin

je veliko, prtljažnik pa pogoltne tudi največje kose tovora. Če ne ob petih sedežih, pa vsekakor ob podrti zadnji klopi.

Ob prenovi je nekaj več moči dobil še motor, predvsem pa sedaj zahteva manj goriva. Na testu smo v povprečju porabili malo več kot 10 litrov goriva na sto prevoženih kilometrov, kar je vsaj liter manj kot pred prenovo in za več kot dve toni težak avtomobil dober rezultat. Motor ima tovornjaški zvok predvsem pri zagonu in kadar močno pospešujete, v ostalih primerih pa je presenetljivo tih in več kot dovolj zmogljiv, zato se na avtocesti ne boste redko zalotili, da vozite celo prehitro.

Ker pa ostaja kleni terenec, to pomeni, da je njegov krmilni mehanizem tudi temu prilagojen. Je zelo posreden in s štirimi zavrtljaji med obema skrajnima točkama zahteva precej dela z rokami. Zato je pathfinder v mestu sila okoren in se tam prav nič dobro ne počuti, vi pa se tudi ne boste. Če se torej pretežno vozite po mestu in zelo urbanih predelih, morda raje poglejte k manj terensko naravnanim konkurentov. V primeru, da ste pogosto na brezpotjih, tam vas pathfinder zlepa ne bo razočaral.

Testni avtomobil je imel nameščeno vzvratno kamero, ki pa bi jo raje zamenjali za običajne parkirne senzorje in jih namestili še na nos vozila. In cena za vse skupaj? Nekaj več kot 42.000 evrov.Odstrani

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan pathfinder 2,5 dCi SE IT pack
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2.488
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4813 x 1848 x 1785
medosna razdalja v mm 2853
prtljažnik v litrih 515 - 2091
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2090 (790)
največja hitrost v km/h 186
pospešek 0-100 km/h v s 11
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/7,2/8,5
poraba na testu v l/100 km 10,5
cena osnovnega vozila v EUR 34.390
cena testnega vozila v EUR 39.160
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.250

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.ufo
Obvestila
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 1 dnevi  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  |