Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najboljši kombi?

Ford tourneo custom limited 300 L2H1 2.2 TDCi 114 kW

Avtor prispevka: Anže Jereb
Naziv 'Dostavnik leta' ni nekaj samoumevnega, ko na trg pride nov model. Med konkurenco, ki je v teh časih močna in kakovostna, ni samoumevno nič več in je za takšen naziv enostavno potrebno pokazati odličen izdelek. Novi tourneo custom pa je takšen izdelek!
Najboljši kombi?
Foto: Anže Jereb
2. 7. 2013 ob 11:25
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tourneo custom nas je navdušil z zanimivo obliko
sedeže je mogoče enostavno odstraniti oziroma zložiti
prostora je v podaljšani izvedenki ogromno
voznikov delovni prostor je uporaben in prijeten
motor je prožen in pohvalno uglajen
reže za prezračevanje zadnjega dela vozila delujejo odlično
tourneo custom se lepo pelje
sovoznikov sedež ni nastavljiv po naklonu
nobena od klopi ni vzdolžno pomična
motor je povprečno varčen
z druge ali tretje klopi se ne vidi naprej
dva sedeža poleg voznikovega sta uporabna, izberite samostojnega
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (25 glasov)
video test ford tourneo custom limited 300 L2H1 2.2 TDCi
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In to ni prvič, da je Ford za svoj dostavnik prejel takšen naziv, kar pomeni, da svoje delo obvladajo in vedo, v čem mora nova generacija nadgraditi prejšnjo, konec koncev pa tudi tekmece. Zato novi tourneo custom odpravlja večino hib predhodnika, obenem pa uveljavlja nekatere nove smernice, ki doslej v dostavnih vozilih niso bile prisotne. Vsaj v tolikšni meri ne. Potniški tourneo custom je na voljo v dveh dolžinskih izvedenkah, pri čemer tokratna daljša bolj nagovarja poslovne uporabnike, ni pa izvzeta niti družinska raba. V prvi vrsti takšno dostavno vozilo vidimo za organizirane prevoze na daljše relacije, lahko bi služil kot klubsko vozilo, denimo za prevoze smučarske reprezentance, morda celo kot 'mini avtobus' v katero od bolj odročnih in potniško okrnjenih vasi.

Po drugi strani pa seveda lahko služi kot družinsko vozilo za člansko večje družine oziroma za vse tiste, ki zaradi svojih aktivnosti potrebujete veliko prostora. Dejansko ogromno, saj je podaljšana izvedenka s skoraj 5,4 metra dolžine za slabih štirideset centimetrov daljša od krajše, ki jo morda za družinsko uporabo celo bolj priporočamo. In za takšne potrebe bi želel še nekaj več prilagodljivosti, zlasti vzdolžno pomične sedeže, s katerimi bi enostavno in brez zlaganja ali odstranjevanja lahko povečali potniški ali prtljažni prostor. Če se denimo družina s petimi člani odpravi na morje, bi lahko v tem primeru tretjo klop potisnili do konca naprej in v prtljažnik naložili kolesa, prtljago in vso ostalo kramo, tako pa bo potrebno zadnjo klop kar odstraniti. Tudi za poslovno uporabo bi vzdolžno pomični sedeži prišli še kako prav, zlasti tretja klop, na kateri je prostora bistveno manj kot v drugi vrsti, ki je prostorsko radodarna. Manjši dodatek, ki bi uporabnost še dvignil.

Priporočilo o ponudbi vzdolžno pomične klopi je na področju sedežnega udobja ena redkih pripomb. Sedeži so namreč udobni in vas ne bodo pustili na cedilu niti na daljših poteh. Ergonomska oblika ni namenjena le vozniku, temveč tudi vsem ostalim potnikom, v drugi in tretji vrsti imajo skupno trije od šestih sedežev tudi pritrdišča isofix, dostop do vseh sedežev pa je enostaven. Sami smo pogrešali le nastavljiv naslon desnih sprednjih dveh sedežev, s čimer bi udobje še povečali, ponujamo pa vam še en nasvet. V primeru, da število sedežev ni najpomembnejša postavka, vzemite različico, ki ima spredaj le dva in ne treh sedežev, saj na sredinskem ni mogoče udobno sedeti, ker hitro zmanjka prostora za kolena, v primeru, da imate na svoji desni še sovoznika, pa bosta oba nezadovoljnja tudi zaradi pomanjkanja širine.

Sicer pa je daleč najboljša točka vozila položaj za volanom. Volanski obroč so vzeli iz osebnih vozil in ga je res prijetno vrteti, tudi nasploh je položaj odličen, armaturna plošča, ki je prav tako iz osebnih vozil, pa je dodelana in intuitivna, veliko je odlagalnih mest. To je element, ki je v dostavnikih še vedno pogosto šepal, kljub namenjenemu trudu, tukaj pa se preskok močno pozna. V tournea custom se je naselila tudi najnovejša Fordova tehnologija, med katero spada denimo sistem Sync, preko katerega lahko glasovno ukazujemo radiu, prebiramo sporočila SMS, se prostoročno pogovarjamo po telefonu, sistem pa v primeru trka in sproženih zračnih blazin tudi samodejno pokliče reševalce. Sistem hvalim, ker deluje hitro in enostavno. Kljub velikim steklenim površinam pa priporočam, da ob nakupu izberete še parkirne senzorje, ker je tourneo custom zajeten kos pločevine.

Pod atraktivnimi linijami se skriva dodelano podvozje. Pri Fordu se hvalijo, da je tourneo custom najbolj suvereno vozen dostavnik, ki ima celo vektoriranje navora, da se lepše pelje. Drži, vozne lastnosti so res prepričljive, občutek na volanu je pohvalno dober in požiranje neravnin vzorno, vseeno pa menim, da so v dostavniku bolj pomembne druge postavke. Kombi se namreč nikoli ne bo mogel peljati vrhunsko, ker je preokoren, pretežak in prevelik, predvsem pa si upam trditi, da ga nihče ne kupi zaradi omenjenih vrlin. Če si želite športnosti, potem poglejte proti osebnim vozilom. Zato bolj cenim dober pogonski stroj. Testnega tournea custom je poganjal 2,2-litrski dizelski agregat s 115 kilovati moči, ki se s svojim navorom prebudi pohvalno zgodaj in tudi njegov tek je miren. Sicer še ne po vzoru tistih agregatov iz programa osebnih vozil, vsekakor pa se jim je že precej približal. Potrjujem še, da je dovolj zmogljiv in prepričljiv, edini pomislek imam glede porabe goriva, ki je z nekaj manj kot desetimi litri na testnem krogu povprečna.

Cena vozila je kot vedno pogojena z izborom dodatne opreme. V testnem tourneu custom je bilo slednje veliko, bi se pa zlahka kateri od nje odpovedal. Usnjene sedeže bi hitro lahko opustil, prav tako električno pomičnega voznikovega in bi namesto tega raje izbral samodejno klimatsko napravo namesto ročne. Vsekakor pa bi izbral še dodatno funkcijo prezračevanja celotnega vozila, kakršna je bila v testnem. V primeru, da boste izbrali natančno takšno kombinacijo, kakršno vidite na fotografijah, bo cena nanesla na okoli 36.000 EUR, na slednjo pa Ford ponuja še nekaj dodatnega popusta. Glede na to da je tourneo custom trenutno med najboljšimi iz sveta potniških dostavnih vozil, je cena povsem realna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford tourneo custom limited 300 L2H1 2.2 TDCi
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2198
moč v kW (KM) pri vrt./min 114 (155) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 385 pri 1.600
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5339 x 1986 x 1997
medosna razdalja v mm 3300
prtljažnik v litrih 1447
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2189 (811)
največja hitrost v km/h 157
pospešek 0-100 km/h v s /
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,3/6,1/6,5
poraba na testu v l/100 km 10,1
cena osnovnega vozila v EUR 29.160
cena testnega vozila v EUR 33.850
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.995

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
bojan63 pravi:
Se strinjam s prethodnikom,imel leto in pol Forda kot je v članku je le šminka brez prave vsebine ,slab servis ,poprodajna služba ,slab motor velika poraba( VW za 2litra manša) in veliko stvari je veliko bolših.Res je pa dražji ampak odtehta.Sedaj sem zadovolni uporabnik Transporterja.Vsakemu svetujem naj pred nakupom preveri oba avta.Ne vem od kot mu naziv dostavnik leta ko ni niti blizu VW.
(pred 2 leti )
Ni slike
minhnčan pravi:
transporter je paradni konj kateremu ni para 
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |