Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bolj evropska

Toyota auris 1,4 D-4D luna

Avtor prispevka: Anže Jereb
Toyota je pred kratkim prenovila svojega aurisa. Zunanji popravki so vam lahko všeč ali pa tudi ne, prepričani pa smo, da vam bodo po prenovi nedvomno bolj všeč vozne lastnosti. Pa tudi nad tokratnim dizelskim motorjem ne boste vihali nosov.
Bolj evropska
Foto: Anže Jereb
30. 9. 2010 ob 20:30
Komentarjev: 0
test toyota auris 1.4 D-4D luna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

A pojdimo po vrsti. Prenovljenega aurisa boste spoznali po bolj zašiljenih lučeh in skoraj nesramno širokem zadnjem odbijaču, zaradi česar avtomobil deluje bolj samozavestno. Če boste pokukali v notranjost, boste tam opazili drugačen in bolj simpatičen volanski obroč ter, da je ročica ročne zavore našla svoje mesto nekoliko nižje. Opazili boste tudi, da osrednji del armaturne plošče ostaja moderno oblikovan in se verjetno takoj vprašali, če je tudi praktičen. No, z malo volje se najde dovolj odlagališč, vseeno pa je to manjša aurisova hiba, saj odložišče za denarnico ali telefon pod osrednjim tunelom ni priročno.

Voznikovo delovno okolje je pregledno, oprema luna doda dvopodročno klimatsko napravo in voznikovo kolensko zračno blazino. Pohvalimo lahko še šeststopenjski menjalnik s kratkimi in natančnimi gibi, na daljši poti pa smo si zaželeli boljših prednjih sedežev. Splošen občutek je dober in tudi prostora ni primanjkovalo, prtljažnik je prostorninsko sicer med manjšimi v segmentu, a je zadovoljil vse naše potrebe.

Auris tudi po prenovi ostaja manj dinamično nastrojen od nekaterih tekmecev, a so inženirji vozne lastnosti in občutek, ki ga voznik dobi preko volanskega obroča, vseeno precej izboljšali. Avtomobil lepo sledi ukazom, krmilni mehanizem je komunikativen, nekoliko bolj mehko vzmetenje sicer povzroča nekaj več nagibanja v zavojih, a posledično avtomobil lepše absorbira cestne anomalije in manj pretresa potnike. Bolj kot oblikovne spremembe vsekakor cenimo izboljšave podvozja. Auris je tako nekakšen kompromis med najbolj udobnimi in najbolj dinamično nastrojenimi tekmeci. Med vožnjo nas je motila le ena stvar in sicer slabi žarometi, ki so ponoči premalo osvetlili cesto pred nami.

Z voznimi lastnostmi in karakterjem aurisa zelo dobro sodeluje 1,4-litrski dizelski agregat s 66 kilovati moči. Precej majhen motor se je v praksi izkazal za odličnega in dovolj zmogljivega. Pravzaprav boste več moči zahtevali le tisti, ki se pogosto radi zapeljete bolj dinamično, vsem ostalim bodo zmogljivosti s tem motorjem dovolj. Edina šibka točka je njegova velikost oziroma majhnost, zaradi katere se dobro prebudi šele pri dva tisoč vrtljajih, je pa tih in uglajen ter, kot rečeno, dovolj zmogljiv. Obenem pa tudi pohvalno varčen, na testu je zahteval le nekaj decilitrov več od petih litrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota auris 1,4 D-4D luna
vrsta motorja dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1364
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 205 pri 1800-2800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4245 x 1760 x 1515
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1260 (500)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 12
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,2/4,7
poraba na testu v l/100 km 5,4
cena osnovnega vozila v EUR 13.890
cena testnega vozila v EUR 18.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.205

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 8. 2017
Avgust 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21  mednarodna premiera - porsche driving experience
222324  domača premiera - ford fiesta
252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 410
renault clio 371
škoda octavia 345
dacia duster 294
opel corsa 232

Podatki veljajo za junij 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 39.032 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: deniscar
Obvestila
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 dnevi  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 tedni  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 tedni  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 1 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 1 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 1 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 2 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 2 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 2 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 2 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 2 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 3 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 4 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 5 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 5 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 5 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 5 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 6 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 7 meseci  |  Volan