Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bolj evropska

Toyota auris 1,4 D-4D luna

Avtor prispevka: Anže Jereb
Toyota je pred kratkim prenovila svojega aurisa. Zunanji popravki so vam lahko všeč ali pa tudi ne, prepričani pa smo, da vam bodo po prenovi nedvomno bolj všeč vozne lastnosti. Pa tudi nad tokratnim dizelskim motorjem ne boste vihali nosov.
Bolj evropska
Foto: Anže Jereb
30. 9. 2010 ob 20:30
Komentarjev: 0
test toyota auris 1.4 D-4D luna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

A pojdimo po vrsti. Prenovljenega aurisa boste spoznali po bolj zašiljenih lučeh in skoraj nesramno širokem zadnjem odbijaču, zaradi česar avtomobil deluje bolj samozavestno. Če boste pokukali v notranjost, boste tam opazili drugačen in bolj simpatičen volanski obroč ter, da je ročica ročne zavore našla svoje mesto nekoliko nižje. Opazili boste tudi, da osrednji del armaturne plošče ostaja moderno oblikovan in se verjetno takoj vprašali, če je tudi praktičen. No, z malo volje se najde dovolj odlagališč, vseeno pa je to manjša aurisova hiba, saj odložišče za denarnico ali telefon pod osrednjim tunelom ni priročno.

Voznikovo delovno okolje je pregledno, oprema luna doda dvopodročno klimatsko napravo in voznikovo kolensko zračno blazino. Pohvalimo lahko še šeststopenjski menjalnik s kratkimi in natančnimi gibi, na daljši poti pa smo si zaželeli boljših prednjih sedežev. Splošen občutek je dober in tudi prostora ni primanjkovalo, prtljažnik je prostorninsko sicer med manjšimi v segmentu, a je zadovoljil vse naše potrebe.

Auris tudi po prenovi ostaja manj dinamično nastrojen od nekaterih tekmecev, a so inženirji vozne lastnosti in občutek, ki ga voznik dobi preko volanskega obroča, vseeno precej izboljšali. Avtomobil lepo sledi ukazom, krmilni mehanizem je komunikativen, nekoliko bolj mehko vzmetenje sicer povzroča nekaj več nagibanja v zavojih, a posledično avtomobil lepše absorbira cestne anomalije in manj pretresa potnike. Bolj kot oblikovne spremembe vsekakor cenimo izboljšave podvozja. Auris je tako nekakšen kompromis med najbolj udobnimi in najbolj dinamično nastrojenimi tekmeci. Med vožnjo nas je motila le ena stvar in sicer slabi žarometi, ki so ponoči premalo osvetlili cesto pred nami.

Z voznimi lastnostmi in karakterjem aurisa zelo dobro sodeluje 1,4-litrski dizelski agregat s 66 kilovati moči. Precej majhen motor se je v praksi izkazal za odličnega in dovolj zmogljivega. Pravzaprav boste več moči zahtevali le tisti, ki se pogosto radi zapeljete bolj dinamično, vsem ostalim bodo zmogljivosti s tem motorjem dovolj. Edina šibka točka je njegova velikost oziroma majhnost, zaradi katere se dobro prebudi šele pri dva tisoč vrtljajih, je pa tih in uglajen ter, kot rečeno, dovolj zmogljiv. Obenem pa tudi pohvalno varčen, na testu je zahteval le nekaj decilitrov več od petih litrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota auris 1,4 D-4D luna
vrsta motorja dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1364
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 205 pri 1800-2800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4245 x 1760 x 1515
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1260 (500)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 12
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,2/4,7
poraba na testu v l/100 km 5,4
cena osnovnega vozila v EUR 13.890
cena testnega vozila v EUR 18.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.205

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |