Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bolj evropska

Toyota auris 1,4 D-4D luna

Avtor prispevka: Anže Jereb
Toyota je pred kratkim prenovila svojega aurisa. Zunanji popravki so vam lahko všeč ali pa tudi ne, prepričani pa smo, da vam bodo po prenovi nedvomno bolj všeč vozne lastnosti. Pa tudi nad tokratnim dizelskim motorjem ne boste vihali nosov.
Bolj evropska
Foto: Anže Jereb
30. 9. 2010 ob 20:30
Komentarjev: 0
test toyota auris 1.4 D-4D luna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

A pojdimo po vrsti. Prenovljenega aurisa boste spoznali po bolj zašiljenih lučeh in skoraj nesramno širokem zadnjem odbijaču, zaradi česar avtomobil deluje bolj samozavestno. Če boste pokukali v notranjost, boste tam opazili drugačen in bolj simpatičen volanski obroč ter, da je ročica ročne zavore našla svoje mesto nekoliko nižje. Opazili boste tudi, da osrednji del armaturne plošče ostaja moderno oblikovan in se verjetno takoj vprašali, če je tudi praktičen. No, z malo volje se najde dovolj odlagališč, vseeno pa je to manjša aurisova hiba, saj odložišče za denarnico ali telefon pod osrednjim tunelom ni priročno.

Voznikovo delovno okolje je pregledno, oprema luna doda dvopodročno klimatsko napravo in voznikovo kolensko zračno blazino. Pohvalimo lahko še šeststopenjski menjalnik s kratkimi in natančnimi gibi, na daljši poti pa smo si zaželeli boljših prednjih sedežev. Splošen občutek je dober in tudi prostora ni primanjkovalo, prtljažnik je prostorninsko sicer med manjšimi v segmentu, a je zadovoljil vse naše potrebe.

Auris tudi po prenovi ostaja manj dinamično nastrojen od nekaterih tekmecev, a so inženirji vozne lastnosti in občutek, ki ga voznik dobi preko volanskega obroča, vseeno precej izboljšali. Avtomobil lepo sledi ukazom, krmilni mehanizem je komunikativen, nekoliko bolj mehko vzmetenje sicer povzroča nekaj več nagibanja v zavojih, a posledično avtomobil lepše absorbira cestne anomalije in manj pretresa potnike. Bolj kot oblikovne spremembe vsekakor cenimo izboljšave podvozja. Auris je tako nekakšen kompromis med najbolj udobnimi in najbolj dinamično nastrojenimi tekmeci. Med vožnjo nas je motila le ena stvar in sicer slabi žarometi, ki so ponoči premalo osvetlili cesto pred nami.

Z voznimi lastnostmi in karakterjem aurisa zelo dobro sodeluje 1,4-litrski dizelski agregat s 66 kilovati moči. Precej majhen motor se je v praksi izkazal za odličnega in dovolj zmogljivega. Pravzaprav boste več moči zahtevali le tisti, ki se pogosto radi zapeljete bolj dinamično, vsem ostalim bodo zmogljivosti s tem motorjem dovolj. Edina šibka točka je njegova velikost oziroma majhnost, zaradi katere se dobro prebudi šele pri dva tisoč vrtljajih, je pa tih in uglajen ter, kot rečeno, dovolj zmogljiv. Obenem pa tudi pohvalno varčen, na testu je zahteval le nekaj decilitrov več od petih litrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota auris 1,4 D-4D luna
vrsta motorja dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1364
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 205 pri 1800-2800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4245 x 1760 x 1515
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1260 (500)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 12
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,2/4,7
poraba na testu v l/100 km 5,4
cena osnovnega vozila v EUR 13.890
cena testnega vozila v EUR 18.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.205

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |