{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Terenec za asfalt

Audi Q5 2.0 TDI quattro

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tehnični podatki za audija Q5 pravijo, da ima stalni štirikolesni pogon, da je od tal oddaljen za dvajset centimetrov in da zmore bresti skozi pol metra globoko vodo. Pravi terenec torej, pa čeprav lastniki teh njegovih vrlin praktično nikoli ne bodo preizkušali.
Terenec za asfalt
Foto: Anže Jereb
28. 9. 2010 ob 20:33
Komentarjev: 0
video test audi Q5 2,0 TDI quattro
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sicer pa, kdo bi se želel voziti po zahtevnih brezpotjih s športnim terencem za zajetnih petdeset tisoč evrov, kljub temu da gre pri tej ceni zgolj za različico z najšibkejšim motorjem in ne prav dolgim spiskom dodatne opreme. Lastniki ga bodo uporabili kvečjemu zato, da se bodo brez težav po kolovozu pripeljali do svojega vikenda.

Pri Audiju so seveda upoštevali, da se bodo ljudje s Q5 prevažali zgolj po urejenih podlagah, zato je celotno podvozje prilagojeno temu. Vozne lastnosti so zelo dobre, seveda če upoštevamo, da je Q5 precej visok in težak avtomobil. A končni rezultat moramo pohvaliti, saj je to eden bolje vodljivih avtomobilov v svojem segmentu. Ne le vzmetenje in podvozje, tudi krmilni mehanizem pri hitrejši vožnji navdaja z dobrim občutkom.

Recept za notranjost so vzeli kar iz večjega Q7. Materiali so namreč tudi tukaj kakovostni, predvsem pa je odlična sama izdelava. Ne glede na podlago škripanja in čričkov v tem avtomobilu ne boste slišali. Višja oddaljenost od tal poskrbi za boljšo preglednost, skoraj povsem limuzinski položaj za volanom močno spominja na tistega iz A4 in zagotavlja, da je vožnja neutrudljiva in prijetna. Pohvaliti moramo odlična prednja sedeža, nasploh se v tem avtomobilu povsod sedi zelo dobro, tudi zadaj. Je pa glede na mere avtomobila s 540 litri prostornine prtljažni prostor manjši od pričakovanj. Pa premium počutje? No, to je pogojeno predvsem z debelino vaše denarnice.

Za dvolitrskega dizla s 105-imi kilovati ne bomo rekli, da je prešibak, ker ni. Je pa z njim v nosu Q5 vsekakor manj suveren kot enako motoriziran audi A4, pravzaprav tudi manj suveren od nekaterih manj premium tekmecev, kot so denimo ford kuga, toyota RAV4 ali honda CR-V. Dodatna teža in stalni štirikolesni pogon pač vzameta svoj delež. Zahtevni zato vsekakor izberite močnejšo izvedbo enakega motorja s 170 konji. Pa poraba? Na našem testu je znašala nekaj več kot sedem litrov, kar je vsekakor zelo dober rezultat, opazno večja ne bo niti v povezavi z omenjenim močnejšim agregatom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Audi Q5 2,0 TDI quattro
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 105 (143) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4629 x 1880 x 1653
medosna razdalja v mm 2807
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1745 (610)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,1/5,6/6,5
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 38.600
cena testnega vozila v EUR 41.707
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.059

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |