Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Razlika v ceni

Mazda3 sport CD110 TX

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Pred časom nas je navdušila mazda3 z najšibkejšim bencinskim motorjem, le porabo smo ji očitali. Podobno zmogljiva je osnovna dizelska različica, ki pa je precej bolj varčna. Vendar razlike v porabi ne opraviči razlika v ceni, če niste res veliko na cesti.
Razlika v ceni
Foto: Matej Mihinjač
19. 7. 2010 ob 11:59
Komentarjev: 0
video test mazda3 sport CD110 TX
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zunanjost privablja številne poglede po načelu zoom – se odpeljete mimo množice ljudi in zoom – njihovi pogledi se ustavijo na avtomobilu. Za to sta kriva predvsem široka boka z izbuljenimi blatniki, atraktivne luči in v tem primeru tudi 17-palčna platišča. Prijetni notranjosti lahko očitam le nizek strop zadaj in neusklajene grafike in barve zaslonov ter gumbov, saj nekateri svetijo v modri, drugi rdeči in spet tretji v beli barvi. Prostora je v kabini kljub večjim meram od povprečja razreda manj od konkurentov, sploh prtljažnik je z le 340 litri skromen in ima visok nakladalni rob. Seveda ga lahko povečate na 1360 litrov, če za vami nihče ne sedi. Nekaj kritik si v tem primeru zasluži še izdelava, ker je plastika armaturne plošče pogosto škripala, sicer pa je počutje v kabini zelo dobro, sploh za volanom, kjer se voznik odlično namesti in ima vse blizu rok. Najbolj navduši ročica menjalnika, ki je skoraj dirkaško blizu volana.

Ampak je tu najbolj zanimiv 1,6-litrski dizelski agregat, ki proizvede 80 kilovatov. Enak poganja tudi nekatere forde in volve, v večini primerov pa si zasluži pohvale. Je odziven in odločen ter nima tako očitnega nenadnega prirasta moči kot velja za veliko dizelskih agregatov, ni pa najbolj tih med sebi podobnimi. Za vsakodnevne opravke je čisto dovolj moči pa tudi, ko boste želeli prehitevati, vas ne bo razočaral. Malo manj bo poskočen, ko se vas bo peljalo pet s prtljago. Prestavna razmerja menjalnika so tako dobro nastavili, da šeste prestave sploh ne boste pogrešali, čeprav si jo boste želeli. Meritve so namreč pokazale, da je motor zelo varčen, sicer ne toliko kot s 4,5 litra obljublja tovarna, vendar vas niti s šestimi litri ne bi smel razočarati. Zahtevnejšim sta namenjena še dva močnejša dizelska motorja, v praksi pa je tudi ta, ki je osnovni, povsem dovolj.

Pri tem avtomobilu boste najbolj cenili dinamiko in občutke med vožnjo. Dirkače bo motil pretanek volanski obroč, vendar je občutek na njem odličen, kar boste cenili med hitro odpeljanimi ovinki. Tudi podvozje se odlično obnese in s 17-palčnimi pnevmatikami dobro grabi podlago, če niste med hitrimi in obremenjeni z izgledom, pa si za bolj udobno vožnjo raje omislite za palec manjša kolesa.

Na koncu je pomemben le izračun. Sam sem ugotovil, da se vam večji vložek pri nakupu turbodizla povrne po 90 tisoč kilometrih. Če se veliko vozite, je torej pravi, sicer pa še vedno raje izberite bencinsko mazdo3.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda3 sport CD110 TX
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 80 (109) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4460 x 1755 x 1470
medosna razdalja v mm 2640
prtljažnik v litrih 340 / 1360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1260 (570)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/3,8/4,5
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila v EUR 20.790
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.140

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |