Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Teorija in praksa na nasprotnih bregovih

Mazda CX-5 CD150 2WD attraction

Avtor prispevka: Anže Jereb
Izberite pravo kombinacijo in mazda CX-5 je lahko zelo prepričljiv stroj. Začuda se na tokratnih testih za pravo kombinacijo ni izkazala na papirju najbolj suverena različica, saj je bila v praksi tokratni testni CX-5 najbolj prijeten.
Teorija in praksa na nasprotnih bregovih
Foto: Gašper Miš
19. 7. 2013 ob 9:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

dvokolesno gnani CX-5 se pelje nadvse lahkotno
položaj za volanom je nadpovprečno dober
motor nas je navdušil s prožnostjo in porabo goriva
natančnost menjalnika je v samem vrhu
potniki boste imeli dovolj prostora spredaj ali zadaj
podvozje nudi pravo kombinacijo med udobjem in suvereno lego
preglednost je dobra
odlagališč je pohvalno veliko
prtljažni prostor je velik, ni pa na nivoju najboljših
cenovno je CX-5 nekako v sredini segmenta
v kombinaciji s tokratnim motorjem najbogatejši paketi opreme niso na voljo
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (27 glasov)
video test mazda CX-5 CD150 2WD attraction
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tole je že tretja testna mazda CX-5, tokrat prvič le s sprednjim pogonom. In zato najmanj suverena, bi marsikdo pomislil. Res? Pravzaprav le v primeru, da bi z njo želeli vleči počitniško prikolico ali se voziti po brezpotjih, česar pa noben lastnik takšnih vozil nikoli ne počne. Ker tudi s štirikolesnim pogonom to ni kleni terenec in ker si takšne avtomobile kupujete predvsem zaradi višjega sedenja. Če se boste zapeljali po kakšnem makadamu, bo tudi takšna s sprednjim pogonom dovolj. In dejansko je ravno zaradi dvokolesnega pogona avtomobil vozniško najbolj suveren, pelje se lahkotneje in manj okorno od štirikolesno gnanih izvedenk, kar je pravzaprav zelo pomembno. Ne zato, da boste ves čas divjali, potem ste pri nakupu zgrešili bistvo, temveč zato, ker je po občutku prijetnejša za vožnjo. Če vas to ne prepriča, vas bo prepričala poraba goriva.

Prvi testni CX-5 je ponudil najzmogljivejši dizelski agregat v ponudbi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Test si preberite tukaj in opazili boste, da ga nisem posebej pohvalil, ker kljub tehnologiji skyactive ni ponudil pohvalno majhne porabe, samodejni menjalnik pa se mi je zdel povprečno hiter. Potem smo na test dobili takšno mazdo CX-5 z bencinskim motorjem v nosu, ki nam je bila že bolj všeč, predvsem pa je porabila skoraj enako, a je bila na trenutke še vedno okorna. Tokratno zopet poganja dizelski motor, s 110 kilovati moči malenkost šibkejša različica, je pa po občutku enako zmogljiv, lepo prožen in dovolj uglajen, predvsem pa porabi bistveno manj goriva. Slaba dva litra manj od prve dizelske mazde CX-5 je dovolj zgovoren podatek, da dvakrat premislite, če štirikolesni pogon ter malenkost močnejši motor resnično potrebujete. In boste za takšno kombinacijo z malenkost bogatejšim paketom opreme plačali štiri tisočake več. Sam bi vsekakor priporočil dvokolesno gnanega CX-5 in ga izbral z bencinskim motorjem v nosu, ker je nadvse prijeten, tudi lepo prožen in še bolj tih, porabil bo sicer nekoliko več, a je že v štartu dva tisočaka cenejši. Naj bo vsekakor med izbiro, razen če nameravate prevoziti veliko kilometrov.

Sicer pa je trenutno mazda CX-5 eden bolj suverenih predstavnikov segmenta, čeprav mu ostro konkurirata še odlična honda CR-V in vozniško najbolj suveren ford kuga. Le malo je namreč zamer, ki jih lahko pripišem temu avtomobilu, morda edino povprečno prostoren prtljažni prostor. Položaj za volanom mi je všeč, briljantni menjalniki me v mazdah čisto vedno prijetno presenetijo, pelje se CX-5 tudi lepo in predvidljivo pa še dovolj pregleden je, da kljub ne ravno majhnim meram na parkirišču ne boste zardevali. Celo cenovno je dobro pozicioniran, nekje v zlati sredini, če pod drobnogled vzamemo cel spekter tekmecev.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda CX-5 CD150 2WD attraction
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2189
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.800 do 2.600
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4550 x 1840 x 1710
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 503
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1520 (515)
največja hitrost v km/h 202
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,1/4,6
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 22.590
cena testnega vozila v EUR 28.890
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.940

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |