Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vroče žemljice

Renault captur TCe 120 expression EDC

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Eden najbolj vročih avtomobilov letošnjega leta je na domačih cestah gotovo renault captur. Prvič, ker je Renault še vedno najbolj priljubljena znamka v Sloveniji, in drugič, ker krasno sledi trendom.
Vroče žemljice
Foto: Gašper Miš
17. 7. 2013 ob 21:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zelo privlačna oblika je všeč skoraj vsem
sledi trendom in jih celo prehiteva
novi motor se capturju kar dobro proda
fenomenalen predal pred sovoznikom
tudi notranjost je oblikovana v stilu zunanjosti
sedežne prevleke lahko slečete in operete
precej ugodna osnovna cena
v ponudbi je tudi samodejni menjalnik...
... ki pa s svojim delovanjem ni tako dober kot recimo DSG
poceni plastika v kabini marsikomu ne bo všeč
na zadnji klopi se dokaj utesnjeno sedi
podvozje preglasno blaži neravnine na cesti
nos vozila premočno sili naravnost v ovinku
karoserija bi se lahko manj nagibala, pozna se velik odmik od tal
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (43 glasov)
video test renault captur TCe 120 expression EDC
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Že nekaj časa vsi trobimo, da je segment malih križancev zdaj najbolj priljubljen in najhitreje rastoč segment avtomobilov, ampak, ali je prav, da je tako? Če mene vprašate, ne. Ti avtomobili so višji, ta konkretno recimo od clia, in se zato slabše pelje, je že v osnovi dražji, ne nujno bolj varen, porabi več goriva in je malo dražji za vzdrževanje. Zame so to zelo tehtni razlogi.

Ampak, da ne bom delal krivice capturju, ki ni čisto nič kriv in je v bistvu čisto fin nov avtomobil in če ste se vi zapičili v ta segment avtomobilov, pozabimo na prej zapisano. Priznam, super izgleda. Skoraj tako kot koncept, ki ga je napovedal. Renault je z novo generacijo svojih avtomobilov zadel v polno, saj skupaj s cliom odlično izgledata, testni captur pa je imel še posebno barvo in svetlo streho, spodaj krom, res je lahko privlačen in opazen. Prav tako je zelo zanimiv znotraj, kjer je sicer veliko plastike, kar zahtevnim niti zdaleč ne bo všeč. Precej igračkasto deluje in na gladki plastiki se zelo hitro poznajo prstni odtisi. Ima celo na dotik občutljiv zaslon z enostavno navigacijo, tako da je v vsem praktično enak kot clio, le da ima Predal. Z veliko začetnico! V videu lahko vidite, koliko vode sem spravil vanj. Odlična ideja Francozov, neroden je le, ko sovoznik sedi zelo naprej ali ima zelo dolge noge, ker ga potem težko odprete, sicer pa je res prostoren in zaradi kvadratne oblike zelo uporaben.

Sedi se dobro in dovolj visoko, tako kot kupci tega segmenta zahtevajo, (pre)velik volanski obroč je lepo nastavljiv, je pa avtomobilček kar ozek in sedeži bi lahko bili še malo večji. Sploh zadaj je dokaj utesnjeno, sta pa sprednja sedeža oblikovana in postavljena tako, da zadaj sedeča vseeno lahko normalno postavita noge, če le nista previsoka. Vendar, kot kaže praksa, v teh vozilih večinoma sedita dva potnika, najraje zrelih let, ki kdaj pa kdaj zapeljeta s seboj še vnučke. Ali pa male družine in sploh slednje bo navdušila opcija, da lahko sedežu, ko se umaže, enostavno slečete prevleko in jo operete doma. Krasno, zakaj ni več takšnih?!


Prtljažnik je razmeroma prostoren; številke sicer obljubljajo več od konkurence, v praksi pa gre zaradi oblike vanj malo manj. Ampak ima pod polico v dnu še kar nekaj prostora, ki ga lahko odlično izkoristite, namesto rezervnega kolesa pa je kit za popravilo pnevmatik. Tovarniški podatki pravijo, da je trebuh capturja kar 20 centimetrov odmaknjen od tal in se mi zdi prav škoda, da v ponudbi ni še štirikolesnega pogona kot na primer pri dacii duster. Močno povečan odmik od tal sicer pomaga, ko se vozite po kakšni slabši cesti ali zapeljete na robnik, nikakor pa ne pomaga pri občutkih, ker se pelje veliko slabše od clia, na katerem je zasnovan. Sicer verjetno večine to sploh ne zanima, ker se vozite lepo počasi, ampak vam vseeno povem, da je občutek na volanu malo slabši, da avtomobil rad drsi čez nos, torej je močno podkrmiljen, da se pri prehitri vožnji nagiba in da je podvozje razmeroma glasno.

Nekaterim kupcem bo zelo všeč, da si lahko omislijo samodejni menjalnik, ki je v tem cenovnem segmentu prej redkost kot pravilo. Za majhne modele so pri Renaultu razvili samodejni menjalnik z dvojno sklopko, ki pa je zelo počasen v primerjavi s podobnimi pri konkurenci (na primer Volkswagnov DSG). Tudi v ročnem načinu ni dosti bolje, zato pa se lepo obnese pri speljevanju, ker ne cuka. Vsaj v testnem ni. No, če me menjalnik ni navdušil, pa me je novi motor. Samo 1,2 litra prostornine ima, je bencinski, s turbino, ima kar 120 'konjev' (88 kilovatov) in lepo potegne. Tudi z mesta, ker je captur dokaj lahek, le 1180 kilogramov bi pokazala tehtnica, zato se pomanjkanje navora pri manjših vrtljajih motorja ne pozna toliko. Celo zvok ima ok, porabi pa okoli 8 litrov bencina na 100 kilometrov, kar sem nekako pričakoval.

Osnovna cena preseneti, saj stane manj kot 14 tisoč evrov, pri testnem pa je vseeno nanesla že krepko čez 17 tisočakov, kar ni več tako ugodno. Vseeno zna postati pravi hit, saj je zanimanje zanj veliko, mimoidoči se ob njem ustavljajo, gledajo notranjost, tako da je očitno, kako dobro delo so opravili Francozi. Vsaj na pogled, sicer capturju še kar veliko manjka do popolnosti, če vam ni pomembno, da sedite višje in da je bolj odmaknjen od tal, pa raje vzemite clia. Ali pa clia grandtour, če rabite več prostora.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault captur TCe120 expression EDC
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1197
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4.900
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4122 x 1778 x 1566
medosna razdalja v mm 2606
prtljažnik v litrih 377
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1180 (546)
največja hitrost v km/h 192
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,7/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 13.590
cena testnega vozila v EUR 16.590
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.830

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.ufo
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 tedni  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 11 meseci  |