Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Naklonjenost asfaltu

Mitsubishi outlander 2,2 DI-D 4WD TC-SST instyle

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Outlander velja za eno bolj izvirnih imen avtomobilov, saj takoj da občutek, da ne gre za navadno vozilo za urejene ceste. Predstavnik sodobnih SUV-jev pa je z zadnjo prenovo vseeno postal bolj naklonjen asfaltnim površinam, ker se kupci enostavno ne vozijo izven cest. Pa bi se lahko.
Naklonjenost asfaltu
Foto: Matej Mihinjač
9. 7. 2010 ob 12:05
Komentarjev: 0
video test mitsubishi outlander 2,2 DI-D 4WD TC-SST instyle
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Očitno je bil outlander tudi Francozom tako všeč, da so se združili z Japonci in pri Peugeotu ter Citroënu ponudili skoraj enaka avtomobila na isti osnovi. Ampak je original samo eden, pa čeprav ima Peugeotov motor. Seveda Francozom ne manjka izkušenj pri sodobnih turbodizelskih motorjih, kar se odraža tudi pri tem z 2,2 litra delovne prostornine in 115 kW (156 KM), še bolj pa zaradi zelo uporabnih 380 Nm navora, da brez težav zleze na kakšen hrib. Pomembneje: zmore lepo pospeševati, ko to od njega potrebujete na cesti. Kljub štirikolesnemu pogonu je namreč takšen avtomobil še vedno namenjen kupcem, ki preživijo največ časa na urejenih cestah. Po potrebi lahko sami z velikim vrtljivim gumbom med sedežema določate, kam se prenaša navor, običajno pa je to lahko le na sprednji kolesi, ko je tudi poraba najbolj ugodna. Na testu je znašala 8,2 litra na 100 km, kar je dovolj dober rezultat, da se splača doplačati za dizelski motor. Ko teren postane bolj zahteven, lahko izberete tudi stalni pogon na vsa kolesa, ki sicer deluje odlično, vendar ne smete zahtevati preveč, ker pri robotiziranem menjalniku prenos moči še vedno poteka preko zobnikov, ki so tako ob drsenju precej bolj izpostavljeni obrabi.

Vseeno je menjalnik z dvojno sklopko najboljši del prenove, saj prestavlja tako hitro in tekoče, da ga je kar veselje uporabljati na cesti. Če ste kdaj vozili Volkswagnov DSG, veste, o čem govorim. Morda japonski v primerjavi z nemškim ni tako hiter pri prestavljanju, je pa bolj uglajen in ima krasna vzvoda iz magnezija, s katerima se vmešavate v delovanje elektronike, če vam kaj ni po godu. Odziv je hipen, občutek pa celo malo športen. Vendar beseda športen ne sodi k takšni vrsti avtomobila, čeprav jim marsikdo pravi tudi športni terenci. Enostavno gre za 'cestne terence', kar outlander izkazuje z zelo dobro vodljivostjo in dobrim občutkom na volanu, nagibanja karoserije pa je tudi manj kot pri večini konkurentov, s tem da podvozje nudi vse potrebno in pričakovano udobje.

Prav zato so ob prenovi nedolgo nazaj naredili obliko malo bolj cestno agresivno, znotraj pa se z nekaterimi materiali potrudili, da izgleda dražje. Zgornji del armaturke so recimo oblekli v usnje, prav tako ohišje merilnikov, in so v bistvu čisto poceni prišli do nečesa več. So pa pozabili narediti volan tudi po globini nastavljiv, kar jim v tem cenovnem rangu težko odpustim. Tako kot nekatere dele iz preveč cenene plastike. Po zaslugi velikega osrednjega zaslona, ki ga upravljate z dotikom, je na armaturni plošči zelo malo gumbov, tisti, ki so, pa s svojo velikostjo olajšajo uporabo. Le tisti za potovalni računalnik je v skladu z modernimi smernicami nerodno nameščen levo od merilnikov.

Mitsubishi v zadnjem času nikoli ne razočara niti z avdiosistemi, saj je njihov partner Rockford Fosgate. Tokrat ima kar 710 vatov, nizkotonec pa se šopiri v prtljažniku. Vse skupaj bo navdušilo zahtevnejše poslušalce glasne glasbe, sicer pa se v zadku skrivata še dodatna sedeža, ki sta uporabna res za najmanjše. Prtljažnik sam je precej neroden za natovarjanje, ker se vrata odpirajo v dveh delih, čeprav je po svoje spodnji del vrat tudi uporaben za sedenje. V celem je outlander zelo prijeten za uporabo, takšen z vso opremo pa stane 40 tisoč evrov. Niti ni toliko, ko pogledate, kaj vse dobite. Pred nakupom razmislite le o menjalniku; če ste veliko na terenu, izberite ročnega, sicer pa vsekakor TC-SST.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi outlander 2,2 DI-D 4WD instyle
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2179
moč v kW (KM) pri vrt./min 115 (156) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 pri 2000
menjalnik robotizirani, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4665 x 1800 x 1720
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 220 / 774 / 1691
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1830 (580)
največja hitrost v km/h 198
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,3/6,1/7,3
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 24.490
cena testnega vozila v EUR 40.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.790

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 5. 2017
Maj 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
080910  domača premiera - alfa romeo stelvio
11121314  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1516  domača premiera - honda civic
1718192021  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
222324  domača premiera - toyota prius plug-in in yaris
25262728  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
2930  domača premiera - honda civic grand
3101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 302
renault clio 268
volkswagen golf 242
volkswagen polo 205
renault megane 181

Podatki veljajo za april 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 24.691 novih avtov!

Anketa
Kje se vozite s svojim terencem?
819po cesti, drugod ne smem 818grem, kamor želim 817samo po svoji njivi 816kdo pa rabi terenca?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: peroo
Obvestila
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 4 tedni  | 
Špan Novi kolesarski center pred 1 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 2 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 2 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 2 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 2 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 3 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 4 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 5 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 7 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 7 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 8 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 8 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Opel 50-letnica centra Rodgau-Dudenhofen pred 9 meseci  | 
Akrapovič Redki izpuhi iz omejene serije pred 9 meseci  | 
Renault sport Boštjan Kline je ambasador hitrosti pred 9 meseci  | 
AVD Oldtimer Grand Prix Opel se je bo udeležil s calibro V6 pred 9 meseci  | 
BASF Z materiali do večjega udobja pred 9 meseci  |