Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Naklonjenost asfaltu

Mitsubishi outlander 2,2 DI-D 4WD TC-SST instyle

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Outlander velja za eno bolj izvirnih imen avtomobilov, saj takoj da občutek, da ne gre za navadno vozilo za urejene ceste. Predstavnik sodobnih SUV-jev pa je z zadnjo prenovo vseeno postal bolj naklonjen asfaltnim površinam, ker se kupci enostavno ne vozijo izven cest. Pa bi se lahko.
Naklonjenost asfaltu
Foto: Matej Mihinjač
9. 7. 2010 ob 12:05
Komentarjev: 0
video test mitsubishi outlander 2,2 DI-D 4WD TC-SST instyle
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Očitno je bil outlander tudi Francozom tako všeč, da so se združili z Japonci in pri Peugeotu ter Citroënu ponudili skoraj enaka avtomobila na isti osnovi. Ampak je original samo eden, pa čeprav ima Peugeotov motor. Seveda Francozom ne manjka izkušenj pri sodobnih turbodizelskih motorjih, kar se odraža tudi pri tem z 2,2 litra delovne prostornine in 115 kW (156 KM), še bolj pa zaradi zelo uporabnih 380 Nm navora, da brez težav zleze na kakšen hrib. Pomembneje: zmore lepo pospeševati, ko to od njega potrebujete na cesti. Kljub štirikolesnemu pogonu je namreč takšen avtomobil še vedno namenjen kupcem, ki preživijo največ časa na urejenih cestah. Po potrebi lahko sami z velikim vrtljivim gumbom med sedežema določate, kam se prenaša navor, običajno pa je to lahko le na sprednji kolesi, ko je tudi poraba najbolj ugodna. Na testu je znašala 8,2 litra na 100 km, kar je dovolj dober rezultat, da se splača doplačati za dizelski motor. Ko teren postane bolj zahteven, lahko izberete tudi stalni pogon na vsa kolesa, ki sicer deluje odlično, vendar ne smete zahtevati preveč, ker pri robotiziranem menjalniku prenos moči še vedno poteka preko zobnikov, ki so tako ob drsenju precej bolj izpostavljeni obrabi.

Vseeno je menjalnik z dvojno sklopko najboljši del prenove, saj prestavlja tako hitro in tekoče, da ga je kar veselje uporabljati na cesti. Če ste kdaj vozili Volkswagnov DSG, veste, o čem govorim. Morda japonski v primerjavi z nemškim ni tako hiter pri prestavljanju, je pa bolj uglajen in ima krasna vzvoda iz magnezija, s katerima se vmešavate v delovanje elektronike, če vam kaj ni po godu. Odziv je hipen, občutek pa celo malo športen. Vendar beseda športen ne sodi k takšni vrsti avtomobila, čeprav jim marsikdo pravi tudi športni terenci. Enostavno gre za 'cestne terence', kar outlander izkazuje z zelo dobro vodljivostjo in dobrim občutkom na volanu, nagibanja karoserije pa je tudi manj kot pri večini konkurentov, s tem da podvozje nudi vse potrebno in pričakovano udobje.

Prav zato so ob prenovi nedolgo nazaj naredili obliko malo bolj cestno agresivno, znotraj pa se z nekaterimi materiali potrudili, da izgleda dražje. Zgornji del armaturke so recimo oblekli v usnje, prav tako ohišje merilnikov, in so v bistvu čisto poceni prišli do nečesa več. So pa pozabili narediti volan tudi po globini nastavljiv, kar jim v tem cenovnem rangu težko odpustim. Tako kot nekatere dele iz preveč cenene plastike. Po zaslugi velikega osrednjega zaslona, ki ga upravljate z dotikom, je na armaturni plošči zelo malo gumbov, tisti, ki so, pa s svojo velikostjo olajšajo uporabo. Le tisti za potovalni računalnik je v skladu z modernimi smernicami nerodno nameščen levo od merilnikov.

Mitsubishi v zadnjem času nikoli ne razočara niti z avdiosistemi, saj je njihov partner Rockford Fosgate. Tokrat ima kar 710 vatov, nizkotonec pa se šopiri v prtljažniku. Vse skupaj bo navdušilo zahtevnejše poslušalce glasne glasbe, sicer pa se v zadku skrivata še dodatna sedeža, ki sta uporabna res za najmanjše. Prtljažnik sam je precej neroden za natovarjanje, ker se vrata odpirajo v dveh delih, čeprav je po svoje spodnji del vrat tudi uporaben za sedenje. V celem je outlander zelo prijeten za uporabo, takšen z vso opremo pa stane 40 tisoč evrov. Niti ni toliko, ko pogledate, kaj vse dobite. Pred nakupom razmislite le o menjalniku; če ste veliko na terenu, izberite ročnega, sicer pa vsekakor TC-SST.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi outlander 2,2 DI-D 4WD instyle
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2179
moč v kW (KM) pri vrt./min 115 (156) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 pri 2000
menjalnik robotizirani, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4665 x 1800 x 1720
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 220 / 774 / 1691
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1830 (580)
največja hitrost v km/h 198
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,3/6,1/7,3
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 24.490
cena testnega vozila v EUR 40.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.790

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
161718  domača premiera - renault ZOE
19  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 7 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 7 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 7 meseci  |