Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Poplava prostora

Renault scénic TCe 130 dynamique

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Renault scénic je bil pred časom skoraj tako ponarodel avtomobil kot naš clio. Za dokaj malo denarja so družine domov zapeljale prostoren in uporaben avtomobil. Ampak je priljubljenost z leti popustila. Pa ne zato, ker bi bil avto slabši, ampak ker je konkurenca končno predstavila svoje modele. Zato je prišel na vrsto tudi novi scénic.
Poplava prostora
Foto: Matej Mihinjač
6. 7. 2010 ob 12:08
Komentarjev: 0
video test renault scénic Tce 130 dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vsaka medalja ima dve plati. Ljudje, ki muhastega aprila ne preživijo pod dežnikom, ob kaminu posedajo s knjigo v roki in svojim izbrancem vsako leto še vedno podarijo šopek vrtnic, razumejo, da so trenutki sreče prej izjema kot pravilo in jih zato znajo popolnoma zaužiti. Na drugi strani čustveno zavrti ljudje vsekakor ne bodo uživali v branju knjig ob medli svetlobi sveč, ali ljubljenju na seniku. Za kaj takšnega je njihova zavest preobremenjena z možnimi zdravstvenimi in drugimi posledicami tovrstnega početja. Renaultov scénic uspe zadovoljiti oboje. Njegov stas ni niti najmanj podoben istoimenskemu dolgočasnemu kmečkemu poslopju, prej Barcelonskim umetnijam Salvadorja Dali-ja. Pravzaprav izgleda precej moderno, piko na i celotni kompoziciji pa dajejo posebne zadnje luči, ki po našem mnenju ne izgledajo nič kaj kičasto, in razpotegnjena streha, ki še kako dobro skriva njegove notranje adute. Kljub vsemu so njegove linije ravno prav konzervativne, da bo všeč tudi tistim, ki avtomobila ne kupujejo samo s srcem.

Mamice in očki pozor, scenic v notranjosti ponuja pravo poplavo prostora! Če vaši otroci niso ravno profesionalni košarkarji, sedijo zadaj zelo udobno. Prtljažnik je ogromen in lahko dostopen. Nakladalna površina je nizka in široka ter tako omogoča tudi šibkejšim lahkotno nakladanje nakupljenega živeža, otroškega vozička ali sinove športne opreme. Zadnja vrsta sedežev je popolnoma zložljiva, z nekaj truda tudi povsem odstranljiva, če vas slučajno zamika adrenalinsko športno popoldne ali nakupovalna mrzlica v pohištvenem diskontu. Takrat prtljažnik meri kar 1837 litrov. Omeniti velja le, da so se na testnem vozilu težko zapirala prtljažna vrata. Sicer je vsepovsod polno plastike, ki je na otip in izgled prijetna in nikakor ne razočara. Tudi končno izdelavo lahko pohvalimo. Zaslediti ni niti trohice francoske ležernosti, prej nemška hladna preciznost. Glavna prodajna odlika renaulta scénic je njegova prilagodljivost, kar žal ne moremo z gotovostjo trditi za upravljanje s sistemi v vozilu. Z ukazi na sredinskem naslonu naprimer lahko upravljamo samo navigacijo, ne pa tudi ostalih sistemov, vključno z radiem. Precej bolj enostavno bi bilo povezati upravljanje z vsemi sistemi na enem mestu.

Testni 1,4-litrski mlinček s 96 kW za vse s tourerskimi ambicijami ni preveč racionalna izbira, za pravi odziv ga je treba 'gnati v vrtljaje'. Dinamični očetje z njegovo divjaško dušo sicer ne bodo imeli večjih problemov, vsaj ne, dokler ne zmanjka goriva. Deklarirana poraba 7,3 litra goriva na sto prevoženih kilometrov je bolj kot ne utopija. Pri umirjenih hitrostih zunaj mesta sicer pokaže nekaj svojih 'varčevalnih' kvalitet, kljub vsemu pa mu ne bi škodil obisk pri AA. Porabi okoli 9 litrov, zato dobro premislite, koliko kilometrov prevozite letno, ker ima Renault na voljo tudi sodobne turbodizle. Primerljiv je za slabih 2000 evrov dražji, kar pomeni, da boste razliko zaradi manjše porabe pokrili recimo v sedmih letih, če na leto prevozite 15 tisoč kilometrov. Škoda, menjalnik s šestimi stopnjami kaže varčen potencial, če le ne bi bil tako kratek. Podvozje je nastavljeno za čim bolj udobno družinsko vožnjo, kar smo od Francozov pravzaprav pričakovali. Kljub motorju z nekaj športnimi geni s scénicom ne bo nihče divjal, razen seveda, če je v avtu noseča žena, za volanom pa živčna razvalina v podobi njenega življenjskega sopotnika. Pravzaprav razen motorja nič drugega ne kaže kakšnih posebnih športnih ambicij. Krmiljenje je za hitro vožnjo skozi ovinke nastavljeno (pre)mehko, ne ponuja niti veliko informacij s ceste.

Če voznik zamiži na eno oko in pozabi na porabo, (pre)mehko krmiljenje in francosko izvedbo uporabniškega vmesnika, je scénic odličen partner na dolgih potovanjih. Vozniku bo nedvomno všeč njegovo delovno mesto. Razmerja med menjalnikom, volanom in sedežem so tako dobro premišljena kot malokje drugje. Pravzaprav mu ne moremo in nočemo očitati ničesar. Je oče vseh modernih kompaktnih enoprostorcev, od leta 1996 so jih prodali že 3,3 milijona. Cena, kvaliteta in uporabnost so na njegovi strani. Kot bi rekel mali mož iz Korzike: 'Viva la France!'

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault scénic TCe 130 dynamique
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1397
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 2250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4344 x 1845 x 1637
medosna razdalja v mm 2702
prtljažnik v litrih 437-522/1637-1837
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1397 (435)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/5,8/7,1
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 15.900
cena testnega vozila v EUR 19.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.200

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |