Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Poplava prostora

Renault scénic TCe 130 dynamique

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Renault scénic je bil pred časom skoraj tako ponarodel avtomobil kot naš clio. Za dokaj malo denarja so družine domov zapeljale prostoren in uporaben avtomobil. Ampak je priljubljenost z leti popustila. Pa ne zato, ker bi bil avto slabši, ampak ker je konkurenca končno predstavila svoje modele. Zato je prišel na vrsto tudi novi scénic.
Poplava prostora
Foto: Matej Mihinjač
6. 7. 2010 ob 12:08
Komentarjev: 0
video test renault scénic Tce 130 dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vsaka medalja ima dve plati. Ljudje, ki muhastega aprila ne preživijo pod dežnikom, ob kaminu posedajo s knjigo v roki in svojim izbrancem vsako leto še vedno podarijo šopek vrtnic, razumejo, da so trenutki sreče prej izjema kot pravilo in jih zato znajo popolnoma zaužiti. Na drugi strani čustveno zavrti ljudje vsekakor ne bodo uživali v branju knjig ob medli svetlobi sveč, ali ljubljenju na seniku. Za kaj takšnega je njihova zavest preobremenjena z možnimi zdravstvenimi in drugimi posledicami tovrstnega početja. Renaultov scénic uspe zadovoljiti oboje. Njegov stas ni niti najmanj podoben istoimenskemu dolgočasnemu kmečkemu poslopju, prej Barcelonskim umetnijam Salvadorja Dali-ja. Pravzaprav izgleda precej moderno, piko na i celotni kompoziciji pa dajejo posebne zadnje luči, ki po našem mnenju ne izgledajo nič kaj kičasto, in razpotegnjena streha, ki še kako dobro skriva njegove notranje adute. Kljub vsemu so njegove linije ravno prav konzervativne, da bo všeč tudi tistim, ki avtomobila ne kupujejo samo s srcem.

Mamice in očki pozor, scenic v notranjosti ponuja pravo poplavo prostora! Če vaši otroci niso ravno profesionalni košarkarji, sedijo zadaj zelo udobno. Prtljažnik je ogromen in lahko dostopen. Nakladalna površina je nizka in široka ter tako omogoča tudi šibkejšim lahkotno nakladanje nakupljenega živeža, otroškega vozička ali sinove športne opreme. Zadnja vrsta sedežev je popolnoma zložljiva, z nekaj truda tudi povsem odstranljiva, če vas slučajno zamika adrenalinsko športno popoldne ali nakupovalna mrzlica v pohištvenem diskontu. Takrat prtljažnik meri kar 1837 litrov. Omeniti velja le, da so se na testnem vozilu težko zapirala prtljažna vrata. Sicer je vsepovsod polno plastike, ki je na otip in izgled prijetna in nikakor ne razočara. Tudi končno izdelavo lahko pohvalimo. Zaslediti ni niti trohice francoske ležernosti, prej nemška hladna preciznost. Glavna prodajna odlika renaulta scénic je njegova prilagodljivost, kar žal ne moremo z gotovostjo trditi za upravljanje s sistemi v vozilu. Z ukazi na sredinskem naslonu naprimer lahko upravljamo samo navigacijo, ne pa tudi ostalih sistemov, vključno z radiem. Precej bolj enostavno bi bilo povezati upravljanje z vsemi sistemi na enem mestu.

Testni 1,4-litrski mlinček s 96 kW za vse s tourerskimi ambicijami ni preveč racionalna izbira, za pravi odziv ga je treba 'gnati v vrtljaje'. Dinamični očetje z njegovo divjaško dušo sicer ne bodo imeli večjih problemov, vsaj ne, dokler ne zmanjka goriva. Deklarirana poraba 7,3 litra goriva na sto prevoženih kilometrov je bolj kot ne utopija. Pri umirjenih hitrostih zunaj mesta sicer pokaže nekaj svojih 'varčevalnih' kvalitet, kljub vsemu pa mu ne bi škodil obisk pri AA. Porabi okoli 9 litrov, zato dobro premislite, koliko kilometrov prevozite letno, ker ima Renault na voljo tudi sodobne turbodizle. Primerljiv je za slabih 2000 evrov dražji, kar pomeni, da boste razliko zaradi manjše porabe pokrili recimo v sedmih letih, če na leto prevozite 15 tisoč kilometrov. Škoda, menjalnik s šestimi stopnjami kaže varčen potencial, če le ne bi bil tako kratek. Podvozje je nastavljeno za čim bolj udobno družinsko vožnjo, kar smo od Francozov pravzaprav pričakovali. Kljub motorju z nekaj športnimi geni s scénicom ne bo nihče divjal, razen seveda, če je v avtu noseča žena, za volanom pa živčna razvalina v podobi njenega življenjskega sopotnika. Pravzaprav razen motorja nič drugega ne kaže kakšnih posebnih športnih ambicij. Krmiljenje je za hitro vožnjo skozi ovinke nastavljeno (pre)mehko, ne ponuja niti veliko informacij s ceste.

Če voznik zamiži na eno oko in pozabi na porabo, (pre)mehko krmiljenje in francosko izvedbo uporabniškega vmesnika, je scénic odličen partner na dolgih potovanjih. Vozniku bo nedvomno všeč njegovo delovno mesto. Razmerja med menjalnikom, volanom in sedežem so tako dobro premišljena kot malokje drugje. Pravzaprav mu ne moremo in nočemo očitati ničesar. Je oče vseh modernih kompaktnih enoprostorcev, od leta 1996 so jih prodali že 3,3 milijona. Cena, kvaliteta in uporabnost so na njegovi strani. Kot bi rekel mali mož iz Korzike: 'Viva la France!'

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault scénic TCe 130 dynamique
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1397
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 5500
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 2250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4344 x 1845 x 1637
medosna razdalja v mm 2702
prtljažnik v litrih 437-522/1637-1837
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1397 (435)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/5,8/7,1
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 15.900
cena testnega vozila v EUR 19.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.200

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: zanek30
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 tedni  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |