{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dovolj

Volkswagen golf 1.2 TSI comfortline

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Človek bi si mislil, da je Volkswagnov golf že v vseh smereh preizkušena zadevščina. S konzervativno, a všečno obliko, kvalitetno izdelavo, dobro opremljenostjo, tehnično dovršenostjo in odličnimi zmogljivostmi.
Dovolj
Foto: Črt Kocjančič
1. 7. 2010 ob 12:00
Komentarjev: 0
video test volkswagen golf 1.2 TSI comfortline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, vse to bo držalo. Znajo pa, kljub že vsem mogočim zgodbam, ki se tičejo golfov, pri Volkswagnu presenetiti.  'Downsizing' oziroma zmanjševanje delovne prostornine motornih agregatov je vsaj pri evropskih proizvajalcih avtomobilov modni trend in pri Volkswagnu ni s tem nič drugače. Kje pa, ravno oni so bili eni prvih, ki so s tem začeli in svojo pot zares uspešno nadaljujejo. Dokaz za to je tudi novi 1,2-litrski motor TSI, s katerim je gnan testni golf. Ja, konstrukcijsko je ta stroj pomanjšana različica pred dvema letoma na novo razvitega 1,8-litrskega turbobencinskega stroja iz lahke aluminijeve litine, opremljena z enako učinkovito tehnologijo direktnega vbrizgavanja goriva ter prisilnim polnjenjem zraka. Kar je dobro. Sicer skoraj vsakomur vliva podatek o zgolj 1,2-litrski motorni kubaturi precej mešanih in dvomljivih občutkov. In veliko bo nejevernih Tomažev, ki bodo gledali na ta pogonski sklop podcenjujoče. Ampak še zdaleč ni tako.

Svoj delež k učinkovitosti doprinese tudi odlično preračunan šeststopenjski ročni menjalnik, ki je skonstruiran tako, da so prve tri prestave namenjene izvajanju odločnejših manevrov, zadnje tri pa k racionalizaciji.

Motor, ki predstavlja po novem osnovno izbiro med ponujenimi golfovimi agregati, je pravzaprav zamenjava za ostareli 1,6-litrski atmosferski blok. Iztisne po moči precej podobnih 77 kilovatov (prej 74) pri navoru pa je ta s 175 Nm bogatejši za celih 27 in je na razpolago že pri 1550 vrtljajih ter se v tej velikosti razpenja do 4200 vrtljajev v minuti. Svoj delež k učinkovitosti pogona doprinese tudi odlično preračunan šeststopenjski ročni menjalnik. Skonstruiran je tako, da so prve tri prestave namenjene predvsem izvajanju odločnejših manevrov, zadnje tri pa racionalizaciji umirjene vožnje. Sicer pa velja pohvaliti ta del transmisije tudi zaradi preciznega in hitrega prestavljanja.

In kako se stvar obnese v praksi? Presenetljivo dobro. Res ne moremo od tako motoriziranega vozila pričakovati presežkov, ampak se golf v takšni kombinaciji izkaže solidno. Pospeševanja so korektna, moči v klanec ne zmanjka, vožnja zna biti suverena, prijetne živahnosti ne zmanjka. Malce bolj zadihan postane ta avtomobil edino, ko presežemo avtocestno omejitev hitrosti, a se ne vda vse tja do dobrih 190 km/h. Drugače se prav nikjer ne čuti, da avtomobil skriva v nosu tako majhen stroj. Majhen tudi zato, ker okrog njega zaradi kompaktnih dimenzij ostaja ogromno prostora pod motornim pokrovom, česar bodo veseli predvsem mehaniki. In še ena prednost je, ki jo velja pohvaliti v downsizingu te sorte. Pri normalni uporabi je takšen golf s porabo precej zmeren, saj se bo ta vrtela okrog 6 litrov. No, pri polni obremenitvi pa se zna tudi podvojiti. Agregat velja pograjati edino, ko ni ogret, saj se v prostem teku nemirno stresa in mu vrtljaji nihajo, na kar opozarja z neprijetnim izkašljevanjem. Po drugi strani velja v ogretem stanju pohvaliti odlično zvočno pridušenost, v celotnem območju deluje presenetljivo kultivirano.

Vse ostalo, kar je dobro na tem avtomobilu, se skriva v vseh ostalih golfih. Odlična trakcija in vodljivost, stabilnost, predvidljivost, udobje, prostornost, solidna opremljenost in kvalitetna izdelava vključno z dobrim počutjem v potniški kabini so stalnice, ki jih kupci teh avtomobilov znajo ceniti. A tudi golfa 'nesejo' konkretni koncerti čričkov v armaturni plošči in vedno previsoko sedenje na prednjih sedežih. Presenečenje je tokrat popolno, četudi niso v igri presežki ali odlike. Golf je tudi tokrat povsem tak, kot se od njega pričakuje; korekten in dober sopotnik.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen golf 1,2 TSI comfortline
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1197
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 5000
največji navor v Nm pri vrt./min 175 pri 1550-4100
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4199 x 1786 x 1512
medosna razdalja v mm 2575
prtljažnik v litrih 350/1305
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1233 (557)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 10,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,1/4,9/5,7
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 15.699
cena testnega vozila v EUR 17.742
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.535

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 8. 2018
Avgust 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 323
volkswagen polo 273
renault clio 209
renault captur 189
nissan qashqai 188

Podatki veljajo za julij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 47.923 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rockerka
Obvestila
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 tedni  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 tedni  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 5 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 5 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 5 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 5 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 5 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 8 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 9 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 10 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 10 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  |