Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ponovni dokaz

Toyota RAV4 2.2 D-4D elegant cross sport

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Res, da je zadnja generacija toyote RAV4 po petih letih prodaje že nekoliko utrujena in da kupci, željni tega avtomobila, že kličejo k novemu rodu najbolj tradicionalnega SUV-avtomobila na svetu. Zato so se pri Toyoti odločili, glede na lansko večjo in predvsem bolj tehnično prenovo avtomobila, še za letošnjo posodobitev oblike.
Ponovni dokaz
Foto: Matej Mihinjač
22. 6. 2010 ob 12:22
Komentarjev: 0
video test toyota RAV4 2,2 D-4D elegant cross sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, s to prenovo bo potencialnim kupcem RAV4 definitivno lažje počakati na naslednika, saj je tokrat toyota najbolj korenito spremenjena prav iz vidika njenega videza. Pravzaprav so se oblikovalci odločili za prenovo samo prednjega dela, ki posnema umirjene klasične linije ostalih novejših hišnih modelov. Elegantno ozke podolgovate prednje luči, zajetna krom maska ter klasično uglajene poteze pločevine sestavljajo prednji del v svežo, usklajeno in prijetno celoto. Takšen RAV4 bo po novem všeč tudi tistim, ki se za agresivnejšo skulpturo prej niso obračali. Sicer pa je ta avtomobil v zadnji različici najbolj spodoben in temeljit RAV4 doslej.

Sedenje je solidno, skali ga le preplitka bočna opora sedežnih naslanjal, katere pomanjkanje je moč čutiti skozi ovinke.

Posodobitev v letu 2009 je avtomobilu poleg novih motorjev ter mehanike transmisije in podvozja prinesla tudi pohvalno prenovo notranjosti, kar se tiče kvalitete materialov, ter seveda odlično končno izdelavo le-te. Že od samega začetka lično oblikovana potniška kabina še vedno ponuja obilo prostora vsem petim potnikom, udobje je podkovano z zajetnim spiskom opreme, ki pripada v testnem primerku nivoju elegant cross sport. Torej, poleg serijskih dobrin s stališča varnosti in udobja, so v splošnem seznamu opreme še dvopodročna samodejna klimatska naprava, tempomat, govorni vmesnik, 'bluetooth', avdionaprava s telefonskim vmesnikom, avtomatika delovanja brisalcev ter sovoznikov hlajeni predal za nekaj plastenk vode. Elegantnost višjega nivoja se kaže tudi na oblazinjenju iz kombinacije usnja in alkantare. Prednja sedeža imata možnost ogrevanja, šoferski je tudi povsem električno nastavljiv. Sedenje je solidno, skali ga le preplitka bočna opora sedežnih naslanjal, katere pomanjkanje je moč čutiti skozi ovinke. Počutje je dobro vsled precejšnje zračnosti okrog glav.

Tokrat je kljub zatemnjenim stranskim steklom pogled nazaj čist, saj cross sport na zadnjih vratih ne nosi rezervnega kolesa, pač pa namesto tega tesnilno peno in kompresor v enem izmed dveh predalov v dnu prtljažnega prostora. Sicer pa je prtljažni prostor že v osnovi pohvalno velik in povečljivost tega je zaradi vzdolžno pomične zadnje klopi samo še zaželena dobrodošlica. Kljub boljši preglednosti gre Toyoti zameriti, da v RAV4 ni serijsko vgrajenih parkirnih senzorjev, saj bi ti še kako olajšali delo in skrbi vozniku v nemalo situacijah.

Toyota RAV4 se pelje zelo dobro, a bi se lahko še bolje. Razlog za to ne tiči v sicer zelo učinkovitem štirikolesnem pogonu, pač pa zgolj v neustrezni izbiri trdote blažilnikov, ki tej eleganci prinašajo precej odpora in surovosti, ko gre za vožnjo po slabšem, malce načetem asfaltu. Na makadamu teh problemov ni, saj se amplitude neprijetnih hodov zaradi povečanega števila le-teh ter dobro preračunanega odziva nevzmetenih mas podvozja medsebojno izničijo. Dobra vodljivost in dober občutek na volanu sta pri tem avtomobilu stalnici, tako kot stabilnost in predvidljivost. Obenem velja pohvaliti tudi dobro zvočno zatesnjenost kabine, saj ni, niti na makadamu, niti na avtocestah, zaznati večjega hrupa ali piša med vožnjo.

K agilnosti avtomobila pripomore še preizkušeni Toyotin 2,2-litrski turbodizelski agregat z oznako D-4D, z močjo 110 kilovatov in 340 Nm navora v območju od 2000 do 2800 vrt./min. Njegovo mirno delovanje in odzivnost sta v kombinaciji z natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom učinkovita kombinacija za dobro izrabo ponujenih performans; avtomobil, kljub svojim 1600 kilogramom mase, ostaja v prvih štirih prestavah živahen in prijeten za vožnjo, v zadnjih dveh pa hiter in varčen hkrati. Testna poraba je dokaz za to; v povprečju se zdi 8,2 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov prav dober rezultat za avtomobil takšnega kova. Ni kaj, tradicija ponovno dokazuje, da prinaša tisto, kar kupec pričakuje; dober in zmogljiv avtomobil, seveda za pravo ceno. In tudi pri slednjem pri Toyoti ni popuščanja. Dobrih 33 tisočakov vprašajo za takole RAV4, kar ni malo, je pa povsem na mestu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota RAV4 2.2 D-4D elegant cross sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2231
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2000-2800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4445 x 1815 x 1685
medosna razdalja v mm 2560
prtljažnik v litrih 785 / 1335
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1590
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,8/6,2/7,1
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 24.500
cena testnega vozila v EUR 33.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.350

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |