Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ima kdo večjega

Mercedes-Benz E 350 CDI karavan avantgarde

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če se kdo ne strinja, da zadek pri limuzini novega razreda E ni posrečen, se bo pa gotovo s tem, da je pri karavanu lep. Oblikovalci so uspeli zelo lepo izkoristiti eleganco, ki jo nudi tako dolga karoserija.
Ima kdo večjega
Foto: Matej Mihinjač
17. 6. 2010 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

elegantna oblika na cesti pusti svoj pečat
eden največjih karavanov na evropskih cestah
v prtljažni prostor je mogoče spraviti kar 695 litrov ob dvignjenih sedežih
sedeži zadnje vrste se prevrejo z enim potegom vzvoda
ob prevrnjenih sedežih je možno v avtomobilu tudi spati
kvalitetni materiali v notranosti ne razočarajo
zaradi velikosti je parkiranje včasih lahko težava
na zadnji klopi bi lahko bilo več prostora za noge
manjka več odlagalnih prostorov za drobnarije
dizelski agregat precej ropota
pričakovana a vseeno slaba lastnost je cena
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (1 glasov)
video test mercedes-benz E350 CDI karavan avantgarde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nenazadnje je avtomobil dolg skoraj pet metrov in je eden največjih karavanov na evropskih cestah sploh. Skladnost in eleganca imata svojo ceno. Tako pri denarju kot merah. Marsikomu bo avtomobil enostavno prevelik, saj ga že komaj parkirate v kakšne manjše garaže ali prenatrpane parkirne prostore v mestu. Zadnji pogon, zaradi katerega se sprednji krmiljeni kolesi lahko bolj zasučeta, in parkirna tipala so seveda v pomoč, tako da gre lahko na milimetre, ampak kaj vam bo potem ogromen prtljažni prostor, če ne morete do njega. No, pričakujem, da imajo kupci takšnega mercedes-benza to urejeno in da bodo z veseljem izkoristili vseh 695 litrov, ki jih ponuja v krasno obdelanem zadku.

Si lahko mislite, kaj vse spravite v toliko prostora, ki bi ga nekoč pripisali kakšnemu velikemu terencu ali pa celo majhnemu dostavnemu kombiju. In če to ni dovolj, ga lahko še povečate z enostavnim zlaganjem klopi (dovolj je po en poteg vzvoda na naslonjalo) in nastane kar 1950 litrov velik prostor. Morda še večja prednost pa je, da lahko največja dolžina kakšnega ozkega predmeta znaša do 3,2 metra, tako da boste morali paziti le, da ga ne umažete. Vrata se odpirajo in zapirajo s pomočjo elektrike, kar bo marsikomu zelo všeč, čeprav sem sam pristaš enostavnih mehanskih sistemov, ki so hitrejši in na dolgi rok gotovo bolj zanesljivi. Ob tem se tudi rolo vedno lepo dvigne v zgornjo pozicijo, da je prostor pred vami odprt, nakladalni rob je nizek in seveda raven, v kleti imate še kup dodatkov kot so pregrade in plastična nosilka, v nosilcu roloja pa se skriva še mreža. Velik in težak nosilec brez večjih težav odstranite, ker je mehanizem zelo enostaven, in ko podrete naslonjali sedežev, nastane toliko prostora, da lahko v avtomobilu tudi spite, če vas kdo prikrajša za streho nad glavo.

V kabini pa le ni toliko prostora, kot bi pričakoval glede na zunanje mere. Spredaj se sedi razkošno, zadaj pa bi bilo za noge lahko več prostora. Očitno je bil v tem primeru bolj pomemben velik prtljažnik, vendar gre razlog iskati v konfiguraciji pogona, ki tudi zahteva svoj prostor pod kabino. Voznik in sopotnik sedita odlično in sproščeno, vsekakor pa bi bila vesela še kakšnega prostora več za drobnarije. Strogo oblikovanje je odraz celotne podobe tega avtomobila, zato se bodo vozniki vedno dobro znašli za volanom in se navduševali nad kvalitetnimi materiali in izdelavo. Položaj za volanom je takšen kot ga vozniki mercedesov pričakujejo; vsekakor se med vožnjo vselej vidi zvezda na nosu.

Ker ga poganja zmogljiv trilitrski dizelski agregat s 170 kilovati, ki res dobro vleče in mu zlepa ne zmanjka moči, je takšen E lahko zelo hiter in se celo v ovinkih spodobno drži ceste, vendar morate upoštevati velike mere in maso, saj vendarle ne gre za športno vozilo. Za kaj takšnega je preveč okoren pa tudi samodejni menjalnik s sedmimi prestavami je naravnan preveč lagodno, čeprav zelo lepo prestavlja ob umirjeni vožnji. Za hitre ovinke tako izberite drug in predvsem manjši avtomobil. Poraba je na testu znašala zmernih devet do deset litrov, kar se glede na prostor in zmogljivosti ne zdi veliko.

Na predstavitvi avtomobila v Sloveniji so nam rekli, da ga bodo izbrali perfekcionisti, moški v najboljših letih z visokim socialnim statusom. Hja, kdo drug si ga bo tudi težko privoščil, saj takšen stane 68 tisoč evrov, brez vse dodatne opreme pa 10 tisoč manj. In kdor ga bo dejansko pripeljal domov, mu bo težko kaj zameril. Sedem zračnih blazin skrbi za varnost, kvaliteten radio in klimatska naprava za prijetno počutje, kup elektronskih sistemov pa popravlja napake voznika. Smisel vožnje je v tem primeru res priti od točke A do B, vendar na zelo sproščen in po želji tudi hiter način. Z veliko prtljage.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E350 CDI karavan avantgarde
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2987
moč v kW (KM) pri vrt./min 170 (231) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 540 pri 1600-2400
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4895 x 1854 x 1512
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 695 / 1950
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1925 (575)
največja hitrost v km/h 240
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/6,1/7,3
poraba na testu v l/100 km 9,7
cena osnovnega vozila v EUR 43.650
cena testnega vozila v EUR 57.790
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 68.014

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |