Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Obvladovanje osnov

BMW 116d efficient dynamics

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dve stvari je treba BMW-ju vedno priznati. Da so njihovi avtomobili nadvse kakovosto izdelani in da se vedno vrhunsko peljejo. Tudi ko so karakterno povsem ekološko naravnani, kot denimo tokratni 116d.
Obvladovanje osnov
Foto: Anže Jereb
19. 8. 2013 ob 8:55
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vozne lastnosti so vedno vrlina BMW-jev
položaj za volanom je za vzor tekmecem
motor je glede na majhno konjenico dovolj suveren
poraba goriva je lahko neverjetno majhna
cenimo kakovost izdelave
cena avtomobila je previsoka glede na ponujeno
motor se na trenutke zdi preveč robat
večina tekmecev ponuja več prostora
oblika je stvar okusa, a nam ni najbolj simpatična
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (19 glasov)
video test BMW 116d efficient dynamics
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kompromisi so v svetu avtomobilizma, pa tudi povsod drugod, vedno prisotni. Lahko je avtomobil udoben, a potem ni športen. Lahko ima varčen motor, a potem ne gre hitro. Lahko je prostoren, a potem ga je težko parkirati na majhnem parkirišču. Ste dojeli, kaj hočem reči? Izpopolnjenost vseh elementov dandanes skrbi, da razkoraki niso preveliki, a še vedno trdim, da je avtomobil res vrhunski lahko le v enem ali morda dveh elementih. Ali pa povprečen pri večini.

BMW je eden tistih, ki takšne meje zelo uspešno briše in lep dokaz za to je testni 116d efficient dynamics. To je različica za vse tiste, ki vam je všeč znamka, za tiste, ki ste se že morda kdaj peljali v BMW-ju ali pa si ga lastili in vam je všeč nizek položaj za volanom in nadvse komunikativen krmilni mehanizem, ne potrebujete pa hitrega in zmogljivega stroja. Pravzaprav bi glede na današnje cene goriv raje imeli nekaj bolj varčnega. Mi smo testno porabo zaključili s petimi litri povprečja, kar je pohvalno malo.

Tudi nasploh lahko motor pohvalim in vam povem, da je malce bolj robat, kot smo običajno od BMW-jevih pogonskih strojev vajeni, a se ga znotraj niti ne sliši preveč. Predvsem pa sem zaradi dejstva, da gre za premijsko znamko, malce bolj kritičen, pri ostalih, bolj plebejskih, bi najbrž uglajenost celo pohvalil. A glede na to da je za takšno kombinacijo potrebno odšteti skoraj 30.000 evrov, prostora za napake ne sme biti veliko. In jih dejansko tudi ni.

Vedno trdim, da je pri premijskih znamkah še veliko večji razkorak med polno in dokaj osnovno opremljenim avtomobilom. Zato se nikar ne vsedite v popolno založeno enico, če vas mika takšna za okoli trideset tisočakov. Vsedite se v takšno in jo zapeljite na testno vožnjo in se vam bo zdela super. In slaba, če boste najprej peljali enico za kakšnih deset tisočakov višjo ceno. Enako velja za motor. Tokratni je spodobno zmogljiv in nič dirkaški, zato ne preizkusite prej kakšnega 120d, ker je še bistveno bolj prepričljiv. Vas zna zamikati.

Meni je znamka všeč predvsem zaradi voznih karakteristik in tukaj vas ne bo na cedilu pustila niti ena najbolj varčno nastrojenih različic. Sedeli boste prav tako odlično, avtomobil je lahkoten in ubogljiv, zadnji pogon pokaže svoje številne prednosti tudi tukaj in tudi takšna enica je lahko zelo zabavna. Seveda obstajajo bolj prepričljive različice, predvsem pa obstajajo tudi bolj prostorni in cenejši tekmeci. A so pri večini kompromisi bolj očitni. Le redkokateri avtomobil je tako dobro sestavljen in se v njem človek tako dobro počuti, je zabaven in hkrati pohvalno varčen.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 116d efficient dynamics
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.750 do 2.750 
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4324 x 1765 x 1421
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 495
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1380 (530)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/3,9/4,5
poraba na testu v l/100 km 5,1
cena osnovnega vozila v EUR 21.850
cena testnega vozila v EUR 24.550
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.482

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Sašo
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 9 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 9 meseci  |