Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Salte v mestu

Nissan qashqai 1,5 dCi tekna

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Moderna mladina se zdi tako zdolgočasena, da namesto po telovadnicah salte in premete dela kar sredi mesta. To ne pomeni, da je dolgčas avtomobilskim proizvajalcem, so pa na začetku SUV-ji res izgledali nerodno v mestnih središčih. No, kupci so jih vseeno zelo vzljubili in plod tega je tudi qashqai, ki pa je ubral bolj vmesno pot.
Salte v mestu
Foto: Matej Mihinjač
15. 6. 2010 ob 12:34
Komentarjev: 0
video test nissan qashqai 1,5 dCi tekna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ravno zato se je tako priljubil. Veliko jih namreč noče glomaznih in velikih avtomobilov, ampak moderne nadomestke klasičnim kombilimuzinam. Novi qashqai to še bolj poudarja s svojo cestno-dinamično obliko. Verjetno težko spregledate nove luči in masko spredaj. Vse skupaj deluje veliko bolj sveže, čeprav se zadka praktično niso lotili. Kupci so enostavno rekli, da jim je všeč že takšen kot je, zato so se bolj posvetili notranjosti. Tu pa boste opazili, da so materiali boljši, sploh kvaliteta izdelave. Sicer mi ni jasno, zakaj so zaslon navigacije prestavili nižje, ker je tam sedaj slabše viden. Ob vzvratni vožnji prikazuje tudi sliko za vozilom, ki spet ni tako uporabna kot bi bila parkirna tipala, vendar ta kombinacija ni možna skupaj. Zakaj že ne? No, med glavna merilnika so sedaj namestili večji in preglednejši zaslon, ki prikazuje več uporabnih informacij potovalnega računalnika, s čimer so nekako stopili v korak s časom.

Namestitev za volanom ostaja enaka kot prej, kar lahko berete 'zelo dobra za kupce tovrstnih vozil'. Sedi se namreč razmeroma visoko, zato je pregled ob in pred vozilo dober, nadzor nad prometom pa prav tako. Volan je lepo pri rokah, hkrati pa je sedež dovolj udoben tudi za daljše poti. Morda prostora na zadnji klopi in v prtljažniku ni toliko kot bi kdo pričakoval glede na zunanji izgled, vendar je potrebno upoštevati, da qashqai le ni tako velik, saj v dolžino meri 4,33 metra, kar je na ravni novejših kombilimuzin nižjega srednjega razreda. Le v višino jih prekaša, vendar se manjše mere velikokrat izkažejo kot prednost. Sploh tam, kjer je prostor problem in dostikrat se zdi, da je to nekako optimalna velikost SUV-vozila (ali bolje rečeno križanca) za evropskega kupca.

Morda podoba kaže drugače, ampak tale qashqai ima le sprednji pogon. In verjemite, 99 odstotkov voznikov več tudi ne potrebuje. Dovolj so povečana oddaljenost od tal, malenkost bolj terenske gume ter podvozje in avtomobil zadosti vsem potrebam. Enako je z motorjem. Sicer osnovni dizel v ponudbi, z 1,5 litra prostornine in 78 kilovati, svojo delo opravlja zadovoljivo in je prijetno varčen. Na testu je porabil slabih sedem litrov. Seveda je v ponudbi še močnejši dvolitrski, ki je bistveno bolj prepričljiv z zmogljivostmi, vendar se zdi, da lahko tudi s takšnim povsem spodobno shajate vsak dan in da ravno še kljubuje skoraj poldrugi toni qashqaija. Majhna prostornina se pozna pri nizkih vrtljajih, ko ni tako odločen kot bi želeli, potem se pa kar lepo zbudi in nabira hitrost tudi po zaslugi dovolj kratko preračunanega menjalnika s šestimi stopnjami.

Izbira motorja se pozna na ceni, saj takšen stane dobrih 23 tisoč evrov, kar se zdi zelo dober paket za kupce, ki želijo nekaj modernega. Qashqai je nezahteven za uporabo in ponuja spodobne vozne lastnosti. Glede na mere je lepo vodljiv in stabilen, po drugi strani pa tudi dovolj udoben na slabših cestah. Nedvomno gre še vedno za zelo zaželen avtomobil, ki ga ljubijo starejši vozniki, čeprav se morda še bolj poda mladim.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan qashqai 1,5 dCi tekna
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 78 (106) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4330 x 1783 x 1615
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1471 (415)
največja hitrost v km/h 177
pospešek 0-100 km/h v s 12,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,7/5,1
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 17.750
cena testnega vozila v EUR 21.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.800

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: copra
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 dnevi  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 5 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 6 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  |