{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sprememba identitete

Hyundai ix35 2.0 CRDi HP 4WD premium

Avtor prispevka: Miha Dovč
Na zaključku ameriških trilerjev žrtev, na katero se je spravil glavni negativni lik filma, dobi novo identiteto. Z njo se preseli nekam na deželo in zaživi povsem novo življenje. Podobno je začel korejski Hyundai svojim modelom, začenši z i30, dodeljevati nove identitete. Tako je priljubljeni tucson postal ix35.
Sprememba identitete
Foto: Matej Mihinjač
8. 6. 2010 ob 12:41
Komentarjev: 0

Le ljubitelji te znamke in avtomobilski poznavalci vedo, kam segajo korenine '35ke'. Če je bil tucson priljubljen predvsem zaradi svoje robustnosti in dostopne cene, bo ix35 padel v oči predvsem zaradi svoje oblike. Le-ta ni več tako oglata kot pri predhodniku, temveč lepo zaobljena, zato karoserija kljub pridobljenim centimetrov v širino in dolžino v primerjavi s predhodnikom izgleda skladno in kompaktno. Hitro prilagodljivi Azijci so očitno ugotovili, kašen avtomobil je privlačen sicer izbirčnemu evropskemu kupcu, in ga temu ustrezno zasnovali. Prav nihče si 20 let nazaj, ko so na naš trg začela prihajati prva vozila iz Koreje, ni mislil, da bodo vozila z zastarelo tehniko japonskih vozil nekoč privabljala poglede. In res. Ix35 tudi v beli barvi, ki dobro poudari tako obline kot oblikovalske grehe, izgleda dobro. Moderna oblika bo tako pritegnila tudi mlajše kupce, ki do sedaj niso razmišljali o tej znamki vozila. Zaradi svoje mišičaste pojave (višina nad blatniki) tudi 18 palcev velika platišča izgledajo prej premajhna kot prevelika.

V notranjosti se oči najprej ustavijo na rjavih, kajpak usnjenih sedežih, navigaciji in panoramskem oknu. Če smo usnje in steklo na strehi že spoznali pri drugih modelih, je navigacija tu videna prvič. Odlikuje jo dobro poznavanje naše kartografije ter prometnih pravil, saj pravilno kaže tudi hitrostne omejitve, kjer se vozimo. Zmoti le rokovanje z njo. Ker je navigacija in pripadajoči avdiosistem povsem samostojna enota, sveti v drugačni barvi kot armaturka, poleg tega je ločeno tudi nastavljanje svetilnosti zaslona. Ker ix35 nima veliko napak, se bom ustavil kar pri tej, ki marsikoga ne bo zmotila, mene pa je. Vožnja pri dnevni svetlobi bo zaradi nekontrastnih barv zahtevala, da so merilniki in zaslon klimatizacije bolj osvetljeni, ko dnevna svetloba ugasne, pa je treba zmanjšati tudi svetilnost merilnikov, ker sicer premočno svetijo in motijo vožnjo ponoči.

S paketom premium, ki je najvišje, po čemur lahko posežete poleg že naštetih treh 'cukrov', dobite še 'ključ s pametjo', parkirna tipala s kamero, ogrevanje sedežev spredaj in zadaj, električno poklopna ogledala, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, tempomat in priključke za zunanje avdionaprave. Doplačati je treba le za menjalnik, motor in barvo. Z doplačilom za menjalnik pride šeststopenjska avtomatika, ki dobro sodeluje z motorjem, čeprav ni najhitrejša svoje vrste. Kakšne negotovosti niti občutili ne boste, ker to hibo kompenzira agregat. Le-ta je v osnovi 'močan' 100 kilovatov, za doplačilo tisočaka se moč dvigne še za 35 enot in odpre se možnost za doplačilo že omenjene avtomatike. 184 'vrancev' zaradi 1800 kilogramov ne bo razganjalo od moči, navduši pa podatek o navoru. 392 Nm navora namreč zagotavlja dobro vleko, tudi če menjalnik ne bo izbral kakšne nižje prestave. Poraba je z osmimi litri in pol povsem upravičena glede na moč, težo in menjalnik. Največja hiba agregata s povečano močjo je strošek registracije. Ker pade v najvišji zavarovalni razred, je razlika v primerjavi s 100-kilovatno izvedenko približno 500 EUR letno.

Če so pri ix35 v primerjavi s tucsonom spremenili skoraj vse, pogona niso. Kot se za SUV-vozila spodobi, je gnan le spredaj, ob zdrsu pa se aktivira še zadnji par koles. Za bolj terenske podvige lahko voznik zaklene pogon na razmerje 50 proti 50. Če so nekatera tovrstna vozila bolj namenjena asfaltni podlagi, je ix35 bolj naklonjen terenu. S 17-centimetrskim odmikom trebuha od tal se zmore peljati tudi po bolj resnem terenu, v sili pa lahko brodi tudi po do pol metra globoki vodi. Mehko vzmetenje dopušča, da se na cesti in predvsem na ovinkih preveč ziba, s preveč posrednim volanom pa vas niti ne sili v hitrejšo vožnjo čez ovinke.

Pa še ena stvar je ostala podobna kot pri tucsonu. Cena. Z najbogatejšim paketom opreme, z močnejšim agregatom, samodejnim menjalnikom in lepšo barvo vas bo stal nekaj desetakov manj kot 32 tisočakov. Več v nobenem primeru ne, manj pa hitro, odvisno je le, kateremu priboljšku se boste na račun varčevanja odpovedali. Menjava identitete je očitno uspela. Čeprav je bil predhodnik prodajno zelo uspešen, je imidž, ki si ga skuša ustvariti novinec, povsem drugačen kot pri predhodniku. Tucson? Ja, samo še mesto v ZDA...

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai ix35 2,0 CRDi HP 4WD premium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 392 pri 1800 – 2500
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4410 x 1820 x 1660
medosna razdalja v mm 2640
prtljažnik v litrih 591 – 1436
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1787 (353)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/6,1/7,2
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila v EUR 31.540
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.940

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |