Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dober dokaz

Citroën C3 HDi 70 tendance

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Jajček je ostal jajček. Ja, govorimo o novem citroënu C3. Prepoznaven, tokrat minimalističen, in veliko boljši ter precej imenitnejši od predhodnika. Vsaj pri Citroënu pravijo tako. Da je res, smo se uspeli prepričati tudi sami.
Dober dokaz
Foto: Matej Mihinjač
1. 6. 2010 ob 12:52
Komentarjev: 0
video test citroën C3 HDi 70 tendance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav smo v zadnjem času pri Citroënovih menjavah modelov priča precej drastičnim spremembam, ko gre za celotno oblikovanje njihovih izdelkov, so v primeru C3-ja oblikovalci ubrali vmesno pot. Na zunaj so klasično in prepoznavno kepasto obliko dopolnili z jasnejšim izgledom, čistejšimi linijami ter modernimi detajli, ki sovpadajo s trenutnimi hišnimi smernicami. Od znotraj pa so celotno stvar zastavili čisto po novem. Avantgardno, imenitno, skratka v popolnem nasprotju s predhodnikom. Zato izgleda C3 navzven zaradi visokega nosu in velikih odbijačev bolj zajetno ter malce agresivnejše. Zaradi napetih bokov pa bolj agilno. Celotna postava vzbuja nekaj prestiža vsled kromiranih dodatkov, mnenja pa se krešejo na račun zadnjih luči bumerangaste oblike.

Sicer pa je C3 v novi generaciji porastel v dolžino za slabih 10 centimetrov, širši je za dobre štiri, njegova višina pa ostaja enaka. Prav tako z 246 centimetri ostaja enaka medosna razdalja. Pri notranjosti se velja ustaviti in jo konceptualno pohvaliti, saj zagotovo ena najmarkantnejših v tem razredu. Z željo po getejevstvu in prenašanjem idej iz koncepta DS ter izbiro prav tako finih, posebnih umetnih materialov za njeno gradnjo, je ena žlahtnejših konfekcij na trgu. Zato je počutje v notranjosti C3-ja odlično. Zadovoljni boste s skorajda futurističnimi prijemi oglate in stopničaste dvobarvne armaturne plošče. Imeniten se bo zdel profiliran žamet ter beli šivi na sedežni tkanini. Prisekanost spodnjega dela odličnega volanskega obroča pa bo zgolj pika na i pri obvladovanju trendov. Na račun uporabnosti. Da o proti doplačilu vgrajenemu vetrobranskemu steklu zenith (+400 €) niti ne govorimo. Pohvaliti velja tudi izvrstno končno izdelavo le-te.

A ker ni vse zlato, kar se sveti, se gre nujno pritožiti nad sedalnimi deli sicer udobnih mehkih prednjih sedežev, saj ti s spodnje strani ne nudijo dovolj opore prednji polovici stegen, zavihek trde vratne tapiserije po celotni višini stalno tišči v levo koleno voznika, stekleni zenith pa je bolj kot ne uporaben le za večerno preštevanje zvezd; žganje glav na soncu, čeprav aprilskemu, ni bilo ravno užitek, ki bi si ga želeli. In zaradi zajetnosti A-stebričkov celota deluje ob pogledu navzgor nekako utesnjujoče. Boljša polovica pa bo godrnjala nad senčniki na pomičnem prednjem delu strešne tapiserije, saj tam ogledal, pred katerimi bi si uredila make-up, enostavno ni.

Seveda tudi opremljenost prav nič ne zaostaja za ostalim ponujenim. Tendance predstavlja srednji paket opreme, ki serijsko vključuje šest varnostnih zračnih blazin, samodejno klimatsko napravo, potovalni računalnik, avdio enoto s povezavo bluetooth. ESP na žalost ni serijski in je na voljo le kot dodatek. Zelo prav pride še doplačljiva parkirna pomoč in tempomat z omejevalnikom hitrosti. Nikakor pa ne gre v račun odklepanje pokrova rezervoarja s ključem; lahko je tradicionalno, vsekakor pa ne funkcionalno. No, delati čudežev s prostorom se v tem avtomobilu inženirji niso trudili, saj je že ob prvem stiku z njim kaj lahko ugotoviti, da je kljub kombilimuzinski zasnovi pravzaprav normalno uporaben le za dva odrasla potnika, ostali trije, ki so lahko zraven, pa bodo že na bolj tesnem. Prostora za kolena in noge namreč zadaj ni tako veliko. Raznoraznih predalčkov za odlaganje drobnarij je sicer dovolj, ampak zmanjšanje prtljažnega prostora glede na predhodnika vsekakor ni vesela novica.

Vožnja s takšnim C3-jem je v večini primerov spodobno opravilo, stvar se zalomi takrat, ko bi od avtomobila želeli nekaj več. Ja, volanski mehanizem je preveč posreden in vrtenje je mlačno mehko. Podobno je tudi s prestavljanjem; gibi ostajajo dolgi, natančnost približna. In še uglašenost podvozja je povsem ležerno francoska. Za povrh pa je tu še preizkušeni delovni agregat HDi, najšibkejše turbodizelske sorte, z 1,4 litra gibne prostornine in 50 kilovati moči ter 160 Nm navora. Res, v tej kombinaciji želja po kakršnikoli dinamiki in drvenju enostavno izgine. Zato pa po drugi strani razveseli z zelo majhno porabo, ki se vrti okrog 5,5 litra na 100 km, tihim in mirnim delovanjem, dobro vodljivostjo ter udobjem.

S C3-jem je Citroën ponovno dokazal, da je lahko eden izmed vodilnih igralcev v tekmi nižjega ranga avtomobilov. Prepričljivo. In konec koncev tudi z ugodno ceno, ki bi znala glede na ponujeno prepričati kakšnega kupca več kot navadno. Pa še tako tipično citroënovski se spet zdi. Kar je le plus.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C3 HDi 70 tendance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1398
moč v kW (KM) pri vrt./min 50 (70) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 2000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3954 x 1708 x 1514
medosna razdalja v mm 2460
prtljažnik v litrih 287
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1065
največja hitrost v km/h 163
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,7/4,2
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 13.450
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 16.720

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 5. 2019
Maj 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809  domača premiera - renault twingo
101112
1314  mednarodna premiera - toyota supra
domača premiera - Volkswagen električna mobilnost
15  domača premiera - kia proceed
1617  domača premiera mercedes-benz CLA
1819
2021  domača premiera - škoda scala
222324  domača premiera - Hyundai serija N
2526
2728  mednarodna premiera - mitsubishi ASX
2930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: snikrs
Obvestila
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 urami  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 dnevi  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 dnevi  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 dnevi  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 dnevi  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 dnevi  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 tedni  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 tedni  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 1 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 1 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 2 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 2 meseci  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 2 meseci  |