Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dober dokaz

Citroën C3 HDi 70 tendance

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Jajček je ostal jajček. Ja, govorimo o novem citroënu C3. Prepoznaven, tokrat minimalističen, in veliko boljši ter precej imenitnejši od predhodnika. Vsaj pri Citroënu pravijo tako. Da je res, smo se uspeli prepričati tudi sami.
Dober dokaz
Foto: Matej Mihinjač
1. 6. 2010 ob 12:52
Komentarjev: 0
video test citroën C3 HDi 70 tendance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav smo v zadnjem času pri Citroënovih menjavah modelov priča precej drastičnim spremembam, ko gre za celotno oblikovanje njihovih izdelkov, so v primeru C3-ja oblikovalci ubrali vmesno pot. Na zunaj so klasično in prepoznavno kepasto obliko dopolnili z jasnejšim izgledom, čistejšimi linijami ter modernimi detajli, ki sovpadajo s trenutnimi hišnimi smernicami. Od znotraj pa so celotno stvar zastavili čisto po novem. Avantgardno, imenitno, skratka v popolnem nasprotju s predhodnikom. Zato izgleda C3 navzven zaradi visokega nosu in velikih odbijačev bolj zajetno ter malce agresivnejše. Zaradi napetih bokov pa bolj agilno. Celotna postava vzbuja nekaj prestiža vsled kromiranih dodatkov, mnenja pa se krešejo na račun zadnjih luči bumerangaste oblike.

Sicer pa je C3 v novi generaciji porastel v dolžino za slabih 10 centimetrov, širši je za dobre štiri, njegova višina pa ostaja enaka. Prav tako z 246 centimetri ostaja enaka medosna razdalja. Pri notranjosti se velja ustaviti in jo konceptualno pohvaliti, saj zagotovo ena najmarkantnejših v tem razredu. Z željo po getejevstvu in prenašanjem idej iz koncepta DS ter izbiro prav tako finih, posebnih umetnih materialov za njeno gradnjo, je ena žlahtnejših konfekcij na trgu. Zato je počutje v notranjosti C3-ja odlično. Zadovoljni boste s skorajda futurističnimi prijemi oglate in stopničaste dvobarvne armaturne plošče. Imeniten se bo zdel profiliran žamet ter beli šivi na sedežni tkanini. Prisekanost spodnjega dela odličnega volanskega obroča pa bo zgolj pika na i pri obvladovanju trendov. Na račun uporabnosti. Da o proti doplačilu vgrajenemu vetrobranskemu steklu zenith (+400 €) niti ne govorimo. Pohvaliti velja tudi izvrstno končno izdelavo le-te.

A ker ni vse zlato, kar se sveti, se gre nujno pritožiti nad sedalnimi deli sicer udobnih mehkih prednjih sedežev, saj ti s spodnje strani ne nudijo dovolj opore prednji polovici stegen, zavihek trde vratne tapiserije po celotni višini stalno tišči v levo koleno voznika, stekleni zenith pa je bolj kot ne uporaben le za večerno preštevanje zvezd; žganje glav na soncu, čeprav aprilskemu, ni bilo ravno užitek, ki bi si ga želeli. In zaradi zajetnosti A-stebričkov celota deluje ob pogledu navzgor nekako utesnjujoče. Boljša polovica pa bo godrnjala nad senčniki na pomičnem prednjem delu strešne tapiserije, saj tam ogledal, pred katerimi bi si uredila make-up, enostavno ni.

Seveda tudi opremljenost prav nič ne zaostaja za ostalim ponujenim. Tendance predstavlja srednji paket opreme, ki serijsko vključuje šest varnostnih zračnih blazin, samodejno klimatsko napravo, potovalni računalnik, avdio enoto s povezavo bluetooth. ESP na žalost ni serijski in je na voljo le kot dodatek. Zelo prav pride še doplačljiva parkirna pomoč in tempomat z omejevalnikom hitrosti. Nikakor pa ne gre v račun odklepanje pokrova rezervoarja s ključem; lahko je tradicionalno, vsekakor pa ne funkcionalno. No, delati čudežev s prostorom se v tem avtomobilu inženirji niso trudili, saj je že ob prvem stiku z njim kaj lahko ugotoviti, da je kljub kombilimuzinski zasnovi pravzaprav normalno uporaben le za dva odrasla potnika, ostali trije, ki so lahko zraven, pa bodo že na bolj tesnem. Prostora za kolena in noge namreč zadaj ni tako veliko. Raznoraznih predalčkov za odlaganje drobnarij je sicer dovolj, ampak zmanjšanje prtljažnega prostora glede na predhodnika vsekakor ni vesela novica.

Vožnja s takšnim C3-jem je v večini primerov spodobno opravilo, stvar se zalomi takrat, ko bi od avtomobila želeli nekaj več. Ja, volanski mehanizem je preveč posreden in vrtenje je mlačno mehko. Podobno je tudi s prestavljanjem; gibi ostajajo dolgi, natančnost približna. In še uglašenost podvozja je povsem ležerno francoska. Za povrh pa je tu še preizkušeni delovni agregat HDi, najšibkejše turbodizelske sorte, z 1,4 litra gibne prostornine in 50 kilovati moči ter 160 Nm navora. Res, v tej kombinaciji želja po kakršnikoli dinamiki in drvenju enostavno izgine. Zato pa po drugi strani razveseli z zelo majhno porabo, ki se vrti okrog 5,5 litra na 100 km, tihim in mirnim delovanjem, dobro vodljivostjo ter udobjem.

S C3-jem je Citroën ponovno dokazal, da je lahko eden izmed vodilnih igralcev v tekmi nižjega ranga avtomobilov. Prepričljivo. In konec koncev tudi z ugodno ceno, ki bi znala glede na ponujeno prepričati kakšnega kupca več kot navadno. Pa še tako tipično citroënovski se spet zdi. Kar je le plus.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C3 HDi 70 tendance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1398
moč v kW (KM) pri vrt./min 50 (70) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 2000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3954 x 1708 x 1514
medosna razdalja v mm 2460
prtljažnik v litrih 287
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1065
največja hitrost v km/h 163
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,7/4,2
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 13.450
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 16.720

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 11 meseci  |