Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vrnjeni pogledi

Ford tourneo connect 1,8 TDCi limited

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Ford tourneo je najbolj netipični predstavnik lahkih dostavnih vozil, dodelanih za uporabo v družinske namene. No, po drugi strani pa tudi najbolj frajerski in zato imenitnejši med izbiro. Sploh, ko gre za takšnega, kot je testni primerek.
Vrnjeni pogledi
Foto: Matej Mihinjač
1. 6. 2010 ob 12:57
Komentarjev: 0
video test ford tourneo connect 1,8 TDCi limited
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ceglasta oblika, ošpičen nos, velike ravne površine ter nepravilni proporci dimenzij ostajajo kljub lanskoletni prenovi plod še vedno kinetičnega dizajna, ki naj bi v vse forde vnašal tisto dinamiko, ki je pri konkurenci ni moč dobiti. No, ne vem, če bi ravno to dejstvo privabljalo kupce k temu avtomobilu. Je pa res, da zna biti presneto zanimiv za prav vse firbčne poglede mimoidočih, ko je lakiran v črno ter opremljen z zatemnjenimi stekli in športnimi litimi platišči, povrhu pa ošminkan še z GT-jevimi srebrnimi dirkaškimi črtami preko motornega pokrova, s srebrno lakirano masko in specialnim kromiranim zaključkom izpušne cevi. Takšen zna vzbuditi kopico vprašanj, kdo se v takšnem stroju vozi, ali kakšna zver od avtomobila mora to biti. No, pa je le v volčjo kožo odeta ovčica.

Prav nič zverinska ampak prav prijazna je notranjost avtomobila. Sploh, ker je to s paketom connect civilna izvedenka dostavnika, in ker je z izborom opreme limited to najbolje založen avtomobil, saj oprema vključuje ESP, TCS ter ostalo aktivno varnost, asistenco za pomoč pri speljevanju v klanec, parkirne senzorje, alarmno napravo ter avdionapravo z glasovnim upravljanjem, telefonom in povezavo bluetooth. Notranjost je po lanski prenovi mnogo prijaznejša do potnikov zaradi solidnejšega dizajna ter vključene praktičnosti. Zaradi zračnosti in prostornosti ter odlične kombinacije barvnih odtenkov (tokrat črne in 'biskvitno' rjave) pa deluje na počutje potnikov že malce prestižno. Z izjemo materialov, ki sicer izgledajo lepo, a so na otip trdi in glasni.

Malce manj prestižno je sedenje na sedežih in klopi, na katero vstopamo skozi dvoja stranska drsna vrata. Sedišča so namreč precej kratka in hkrati visoka, tako da znajo tisti s krajšimi nogami na ta račun kdaj godrnjati. Kabina se lahko pohvali še z veliko odlagalnimi prostori in poličkami ter mrežicami, vključno s tisto veliko in zelo koristno visečo mrežo v prtljažniku. Sicer pa bo veselje namenjeno predvsem prevozu večjih kosov prtljage zaradi 1400 litrov velikega prtljažnega prostora, ki je z variabilnim podiranjem klopi še dodatno prilagodljiv in s povsem ravnim dnom ob pospravljeni klopi še bolj neomejeno uporaben. Za počitnice na morju ali za popoldansko šušmarjenje.

Motorizacija testnega tournea predstavlja najboljšo med tremi izbirami 1,8-litrskega motorja TDCi. V tej različici ima 81 kilovatov ter 250 Nm navora pri 1750 vrt./min in je na žalost kombiniran z le petstopenjskim ročnim menjalnikom. V praksi se sicer pokaže kot povsem spodoben za nekaj občutka dinamičnosti in agilnosti med vožnjo, čudežev pa tu seveda ne gre pričakovati. Ker je zasnova motorja že precej stara in robustna, kar je lahko tudi dobro, je tudi njegovo delovanje podobno. O zmernosti porabe s 7,2 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov ne gre izgubljati besed, letijo pa vse kritike na njegovo hrupnost. Na žalost v kabini. Lega na cesti je za takšen avtomobil solidna, vzmetenje pa je prilagojeno udobju, kolikor se tu pač da. Za volanom hitro ugotovite, da je tourneo lepo vodljiv in predvsem predvidljiv avtomobil na cesti.

Vse ima svojo ceno in tudi testni tourneo connect jo ima. 21.250 evrov ni malo za tale avtomobil, s katerim kupite veliko drugačnosti. Nekaterim so tudi vrnjeni pogledi v veselje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford tourneo connect 1,8 TDCi limited
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1753
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 pri 1750
menjalnik petstopenjski ročni
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4324 x 1795x 1804
medosna razdalja v mm 2665
prtljažnik v litrih 1400/3400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1596 (439)
največja hitrost v km/h 169
pospešek 0-100 km/h v s 12,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,2/6,0
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 18.830
cena testnega vozila v EUR 21.250
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.865

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 15 urami  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |